Hassutteluketju – ei mielensä pahoittajille

  • 135 295
  • 934

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Eikös koppi tarttunut maalivahtina hyvin? Ei kai siinä muita näyttöjä tai osaamista tarvita? :)
Minusta tuo case Markkanen vain osoittaa karusti, miten kiekkopiirien ”hyvävelijärjestö” pyörii. Riittää että olet pelannut aikanasi ja olet jonkun kaveri. Tehtävään vaaditulla kompetenssilla ei ole niin väliä. Ulkoa on vaikea päästä sisään, varsinkaan jos sinulla on oikeasti ”out of the box” ajatuksia. Vertaa TJ: n tuulinen paikka ja Kati-case. Todella ummehtunut järjestö.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kai tänne pelaajienkin hassutteluja voi laittaa.

"Hämäläiselle tappelu oli jo kauden toinen, sillä paikallispeli Ässiä vastaan päättyi nyrkkeilyotteluun Jami Virtasen kanssa.
Onko Hämäläisestä tulossa Lukon gooni?

– On. Mä veikkaan, että se ei halua pelata peliä loppuun asti, vaan tappelee itsensä siksi ulos, Kainulainen letkautti.

– Se on varmaan pleikkarikavereiden kanssa sopinut jonkun ajan, milloin pitää olla pelaamassa."


Naurahdin.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Kai tänne pelaajienkin hassutteluja voi laittaa.

"Hämäläiselle tappelu oli jo kauden toinen, sillä paikallispeli Ässiä vastaan päättyi nyrkkeilyotteluun Jami Virtasen kanssa.
Onko Hämäläisestä tulossa Lukon gooni?

– On. Mä veikkaan, että se ei halua pelata peliä loppuun asti, vaan tappelee itsensä siksi ulos, Kainulainen letkautti.

– Se on varmaan pleikkarikavereiden kanssa sopinut jonkun ajan, milloin pitää olla pelaamassa."


Naurahdin.
Ainakin pelaajilla vaikuttaa olevan ihan hauskaa keskenään. Vielä kun Lämsä ja Kallekin vitsailisivat toistensa kustannuksella siitä miksi joukkue on vajaaksi jätetty
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Kyllä, seuran optiolla. Miehestä jäi mieleen että osasi autolla ajaa, vaikkei omannut korttia.
Lisenssikortti taasen löytyi, muttei osannut pelata.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Kalle se hommaa kaiken maailman Janrikkeja, kun tarjolla olisi ollut Nick Ritchietäkin. Kymmenen peliä, yks tehty maali, neljä syöttöä, plusmiinus -7 ja kaupan päälle vielä 65 minuuttia jäähyjä.
Tuo jäähymäärä per ottelu on vain puoli minsaa enemmän kuin Äijänsuon kauhun, Lenni Hämäläisen statseissa.

Joka on +4.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kun toi äärimmäisen puolueeton selostaja jaksoi koko pelin ajan puhua HIFKistä ja niiden poissaolijoista, niin nythän mä sen hokasin miksi Hämäläinen ei tänään saanut pelata.

Olisihan se ollut noloa jos se olisi tänäänkin hakannut jonkun HIFKin pelaajan jo heidän ennestään pitkälle sairaslistalle.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Kun toi äärimmäisen puolueeton selostaja jaksoi koko pelin ajan puhua HIFKistä ja niiden poissaolijoista, niin nythän mä sen hokasin miksi Hämäläinen ei tänään saanut pelata.

Olisihan se ollut noloa jos se olisi tänäänkin hakannut jonkun HIFKin pelaajan jo heidän ennestään pitkälle sairaslistalle.
Mä uumoilin jo päivällä, että Salmelainen on soittanut että pidättekö sen goonin poissa kokoonpanosta jos pistetään kirjekuorta tulemaan, kun ei noi meidän jätkät meinaa uskaltaa nousta bussiin.
 

Kaik o mänt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä uumoilin jo päivällä, että Salmelainen on soittanut että pidättekö sen goonin poissa kokoonpanosta jos pistetään kirjekuorta tulemaan, kun ei noi meidän jätkät meinaa uskaltaa nousta bussiin.
Salmelaisen satasella saadaan seuraavalla vierasreissulla kaikille paikalliselta ABC:ltä kahvit. Lenni myös munkkipossun kun uhrautui joukkueen puolesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös