Hassutteluketju – ei mielensä pahoittajille

  • 135 349
  • 934

lusmumuumi00

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaikki ihmettelivät, miksi lukko-hpk oli kauden aloitusmatsi. Olen samaa mieltä. Tehdään jalosti ja hylätään eilinen matsi. Se voidaan pelata uudestaan vaikka helmikuussa niin liiga saa yleisön haluaman aloituksen.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itseasiassa itse pohdin ennen Pitsiturnausta, että tohtiiko kaveri saapua paikalle. Mutta siellä hän oli ja taitaa olla jatkossakin Lukon peleissä. Lajin helppous taitaa viehättää yhä.
Pakko sanoa, että olin "hieman" hämmentynyt kun Pitsiturnauksessa hallin käytävällä kyseinen herra yritti tulla juttelemaan niitä näitä ihan entiseen malliin (olemme ns. moro-tuttuja). Pokeria tuntuu ainakin riittävän. En antanut sen suurempaa palautetta, annoin muistaakseni yksisanaisen vastauksen ja poistuin paikalta.

Hallilla kiertäneiden huhujen mukaan joku olisi Pitsissä antanut vähän kipakampaakin palautetta jopa ihan lentopallomailalla, mutta huhun paikkansapitävyydestä en osaa sanoa.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Montakos uutta nimimerkkiä on palstalle tullut Lukko-osioon Sombreron kadottua?
Tiedä vaikka olisi taas yksi meistä. :)
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Hallilla kiertäneiden huhujen mukaan joku olisi Pitsissä antanut vähän kipakampaakin palautetta jopa ihan lentopallomailalla, mutta huhun paikkansapitävyydestä en osaa sanoa.
Mitä tuo lentopallomaila meinaa?

Pakko kyllä sanoa, ettei kieleni pysynyt kurissa, kun tyypin näin noutamassa huutamiaan pelipaitoja.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.

Liitteet

  • MV5BNGQyYWViOGQtNmI2ZC00NmYxLWFlZmEtY2M5ZTc0MWFhYTk0XkEyXkFqcGdeQXVyNTAyODkwOQ@@._V1_.jpg
    MV5BNGQyYWViOGQtNmI2ZC00NmYxLWFlZmEtY2M5ZTc0MWFhYTk0XkEyXkFqcGdeQXVyNTAyODkwOQ@@._V1_.jpg
    36,3 KB · kertaa luettu: 120

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kyseinen henkilö ei ole ole enää Lukkofanit ry.n jäsen, eikä muutenkaan toiminnassa mukana. Hän muutenkaan ole ollut toiminnassa mukana muuten, kuin rivijäsenenä.
Niin, onhan hän kuitenkin Lukkofanien hallituksessa ollut, ainakin varajäsenenä tosin. Mutta melkoista matonallelakaisua jos puhutaan ihan vaan rivijäsenenä.
 

ViisSeiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Edmonton Oilers, urheilu yleisesti
Viiden viimeisen vuoden aikana, mitä minä olen Fanien toiminnassa ollut mukana, hän ei ainakaan ole ollut hallituksessa edes varajäsenenä.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
No joo, tälläisillä aikamääreillä asioita saadaan toki kaunisteltua. Ja Lukkofanit Ry:n historia ulottuu kuitenkin jonkinverran pidemmälle kuin nuo 5v.
 

Latzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään, kun äsken tuossa lounaaksi söin ceasar-salaattiannoksen, niin samalla siinä syödessä osui uutisvirrassa silmään Kontiolan kommentti paluustaan, että huhuissa on "aina vähän perää".

Kyllä mää nyt nää selvät merkit tulkitsen niin, että Keisari on Kontiolan perässä ihan tosissaan eli odotellaan vaan hetki ja saadaan vahvistus, että Konna pelaa loppukauden Lukossa tavoitteenaan vain ja ainoastaan mestaruus.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse ainakin luotan porilaisiin palstalähteisiin 100% ja Kontiolan sopimus on mitä todennäköisimmin jo tehty. Tulee ensi alkuun pelaamaan vain ylivoimat ja kärsimään joukkuerangaistukset ja sitten kun lopettaa (tai vähentää ainakin) brenkutuksen niin katsovat Kallen ja Hakkaraisen kanssa jatkoaskeleet.
 

EngAge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nykyään voi ihmetellä miten hulluja maalivahdit oli aikoinaan kun pelas ilman maskia. Parikytä vuotta eteenpäin ja ihmetellään miten ihmeessä 2020-luvulla jääkiekkohenkilöt kehtas tunnepurkauksissaan sanoa pahasti vastustajalle.

Tässähän alkaa löytymään "Ennen kaikki oli paremmin!"-piirteitä myös itsestään. Kasvukipuja.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Erikoisia fiiliksiä aiheuttaa tämä case Reunanen. Hyvä että maailma kehittyy ja siitä tulee parempi paikka kaikille.

Jotenkin jääkiekkoon itselleni on aina kuulunut se ihon alle pääseminen. Tietynlaisia pelaajia käytännössä palkattiin, koska heillä oli tämä puoli hallussa. Alkaakohan nyt "Tikkasten" anteeksipyytelyt 30 vuoden takaa? Luultavasti melko harva on miettinyt, että joku loukkaantuisi suun soitosta kun se kuului ns. pelin henkeen. Se, mitä ikinä reunatare sanoikaan niin on yksi kärpäsen paska jääkiekon kulttuurissa. Mitäpä vaikka Lämsälle aikoinaan huudeltiin Hifk:n leiristä? Ihan suoria uhkauksia ja tästä on se joku 10vuotta aikaa?

Nyt kun tämä pahasti pieleen mennyt esimerkkitapaus on saatu aikaiseksi niin toivottavasti tämä linja sitten myös pidetään kaikkien tuomareiden toimesta. Reunasen tapauksessa suurin mielensäpahoittaja taisi olla tuomari kun pelaaja itse ei tuntunut olevan moksiskaan.

Ja jotta kukaan ei nyt väkisin ymmärrä väärin niin varmasti parempi, että jätetään ne pilkkasanat pois tänä päivänä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös