Kunhan lämpimikseen kohteliaisuuksia jutteli.Kyllä minä niin mieleni pahoitin!
Jälleen kerran vastustajan päävalmentaja ylisti Lukkoa! Ja kehtasi vielä lopussa kehua valmennustakin!
Joku roti tähän pitää saada!
Nyt loppu nämä salaliitot! Tomi on ihan poika vielä!Kyllä minä niin mieleni pahoitin!
Jälleen kerran vastustajan päävalmentaja ylisti Lukkoa! Ja kehtasi vielä lopussa kehua valmennustakin!
Joku roti tähän pitää saada!
Se on Tomin alettava kohta pumppaamaan Kallelta lisää fyrkkaa jotta saa maksettua loppukaudenkin.Kunhan lämpimikseen kohteliaisuuksia jutteli.
Mulla on vähän sama dilemma. Paikanpäällä 3-4 ja., 3-2 ja., 2-3 vl. sekä 2-3 tulokset taululle + viime Perjantain suvereeni voitto 5-0. Kotisohvalta katseltuna 6-3, ja 4-2 taululle... Pakko se kuitenkin on pojan kanssa mennä, kun oli saanut liput jostain.Kannattaa miettiä meneekö perjantaina hallille vai ei, kun meikäläinen tulossa. Saldo tällä kaudella 3/3 turpaan :D
Mua vois katsojat haukkua kuulapääksi. Ottaisin muutenkin Ikamaisen lähestymistavan ja soturijääkiekko palaisi Raumalle. Jos kovaa loppuun asti pelaaminen ei maistu, niin sitten junnuista uutta seppää sisään. Ei tuumaakaan periksi yhdessäkään vaihdossa. Ketjut menisi heti uusiksi. Ja Salonen maaliin.Muuttuiskohan Lukon peli mihin suuntaan jos koko valmennus laitettaisiin ulos ja vuorollaan neljä jatkoajan kannattajaa hoitais peli kerrallaan valmennuksen?
Itsellä olis ainakin vaan yksi ohje "Boys, Hockey is a momentum game and no more ghostbusters on powerplay"
(Purkkaa jauhaisin kuin Matikaisen Pena ja uljaat tummat kutrini olisi takana geelillä kuin Jussi Ahokkaalla konsanaan)
Ja sitten tulos tai ulos (keskustelupalstalta kauden loppuun saakka;).Muuttuiskohan Lukon peli mihin suuntaan jos koko valmennus laitettaisiin ulos ja vuorollaan neljä jatkoajan kannattajaa hoitais peli kerrallaan valmennuksen?
Itsellä olis ainakin vaan yksi ohje "Boys, Hockey is a momentum game and no more ghostbusters on powerplay"
(Purkkaa jauhaisin kuin Matikaisen Pena ja uljaat tummat kutrini olisi takana geelillä kuin Jussi Ahokkaalla konsanaan)
Joko uskaltaa avata "Bakaun Imaamille - Kenkää" ketjun?Mua vois katsojat haukkua kuulapääksi. Ottaisin muutenkin Ikamaisen lähestymistavan ja soturijääkiekko palaisi Raumalle. Jos kovaa loppuun asti pelaaminen ei maistu, niin sitten junnuista uutta seppää sisään. Ei tuumaakaan periksi yhdessäkään vaihdossa. Ketjut menisi heti uusiksi. Ja Salonen maaliin.
Meillä taitaa olla kiinnitys Bakaun kanssa ekaan matsiin. Eli kakkonen lähtee kanssa geelitukkineen hiuksista "piip".-Joko uskaltaa avata "Bakaun Imaamille - Kenkää" ketjun?
Antaa mennä vaan, jos siltä tuntuu. En ookaan valmentajan pestistä vielä ikinä kenkää saanut. Tosin kokemusta ei ole kuin kahdelta kaudelta apuvalmentajan tehtävistä. Pakkien peluuttaminen oli ihan ok tehtävä:DJoko uskaltaa avata "Bakaun Imaamille - Kenkää" ketjun?
Kieli poskella heitin :D. Oma käskytykseni olisi perinteinen "Hyökkäys päälle". Omaan klubitakkiini tuskin kerittäisiin edes pinssiä pistämään kun olisi jo verokortti kädessä...Antaa mennä vaan, jos siltä tuntuu. En ookaan valmentajan pestistä vielä ikinä kenkää saanut. Tosin kokemusta ei ole kuin kahdelta kaudelta apuvalmentajan tehtävistä. Pakkien peluuttaminen oli ihan ok tehtävä:D
Hieno idea, mä voisin olla pelaajavalmentaja. En mä kentälle muuten uskaltaisi, mutta jos peli menisi pilkuille asti, niin ihan vaan että multa löytyisi kyllä takataskusta muutama kikka. Voisin veivata meille sen yhden lisäpisteen.Muuttuiskohan Lukon peli mihin suuntaan jos koko valmennus laitettaisiin ulos ja vuorollaan neljä jatkoajan kannattajaa hoitais peli kerrallaan valmennuksen?
Ylemmässä johdossa?Omaan klubitakkiini tuskin kerittäisiin edes pinssiä pistämään kun olisi jo verokortti kädessä...
Niinhän sen kuuluukin olla, peli näytti hyvältä ja pisteet kotio. Eikä se tappio itsessään aktivoi sitä, pitäisi olla SaiPa-pelin tasoista ripulointia. Toivottavasti Lämsä on saanut pojat pelaamaan ihan tosissaan ja ihan alusta loppuun.Lämsälle kenkää ketjussa ihan hiljaista. No kyllä se seuraava tappio on aina vaan lähempänä.
Jos suipot edes menee missään kohtaa johtoasemaan viikonloppuna niin tuskin ehtii kauaa ketju pölyttyä.Lämsälle kenkää ketjussa ihan hiljaista. No kyllä se seuraava tappio on aina vaan lähempänä.
Kärpät - SaiPa 3-6....Viimeaikaisia tuloksia Liigassa: KK - Pelicans 4-1, Tappara - KEspoo 1-2, Ilves - HPK 1-4, Kärpät - Saipa 1- 4, Pelicans - Hifk 6-4, KEspoo - Lukko 1-4. Kyllä on sarja tasainen, ja kuka vaan voi voittaa kenet vaan. Pitäisiköhän sarjaa kasvattaa esim. 20 joukkueeseen. Nyt juuri olisi Mestiksestä tyrkyllä seuraavat joukkueet: 1. TUTO.2. IPK (Iisalmen Pallokerho), 3. KeuPa (Keuruun pallokerho) ja 4. Jokerit. Tämä ratkaisu olisi hyvä tehdä jo nyt, sillä mikäli Jokerit olisivat Mestis kauden päättyessä vielä sijalla neljä niin herran pieksut sentään mitä silloin tehtäisiinkään??!!