Harri Ahosta Kärppien urheilutoimenjohtaja

  • 7 093
  • 25

Wiesellike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks & Kärpät
Ai, mitäs me oikein rakennetaan?

Eiköhän tässä tulevaisuutta rakenneta. Itse ajattelen, että kun Aho tulee junnupuolelta, hän tietää tarkalleen minkälaista materiaalia kärppämylly joukkueelle jauhaa ja sen perustella tietää, mitä joukkue tulevaisuudessa tarvitsee.

Kärpät on ollut rakennusvaiheessa viimeisimmän mestaruuden jälkeen. Kaikesta näkee, että organisaatio vetää henkeä uutta yritystä varten. Mutta eihän tätä tietenkään voida tehdä koko pajatsoa tyhjentämällä, joten siksi Kärpät on hommannut tänne viitakoskia, kiilholmia, viinasia, että joukkue pysyy kilpailukykyisenä. Ei tuollaisilla pelaajilla dynastioita rakenneta. Ne rakennetaan kuten edelliselläkin kerralla: hyvällä omista kasvateista rakentuvalla rungolla, johon sitten hommataan roolien mukaan pelaajia muualta. Ahon nimitys viittaa aika selvästi, että Kärpät hakee juuri tätä. Siksi tämä voi olla juuri se asia, joka pelastaa tämän "pöhöttyneen" seuran. Voin olla naiivi idealisti tämän asian suhteen, mutta itse asetan Aholle tämän takia valtavat odotukset ja toivon sydämestä, että hän nuo odotukset myös täyttää.

Hillin nimityksestä en tykännyt missään vaiheessa. Kaksoisroolit harvoin onnistuvat ja varsinkin kun on kyse niin isosta hommasta kuin UTJ. Mahtavaa suoraselkäisyyttä Hilliltä itse tiedostaa tämä ja siirtyä takaisin hommiin, jotka osaa parhaiten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös