Syön hatullisen paskaa, jos lippuja ei saa ovelta.
Mä autan sua. Älkää nyt täriskö ja mouhoottako. Maksaneita katsojia ko ottelussa on 1950
Syön hatullisen paskaa, jos lippuja ei saa ovelta.
Mä autan sua. Älkää nyt täriskö ja mouhoottako. Maksaneita katsojia ko ottelussa on 1950
Miksi Vaasa Cup on lopettajaisviikonloppuna??
Itse pääsen kyllä katsomaan pelit, mutta kavereilta perinteinen reissu jää luultavasti väliin, koska mökillä on sukua lopettajaisia viettämässä. Luulisin vaikuttavan pe - la katsojalukuihinkin...
Ihmettelen kyllä isosti jos ottelussa jäädään alle 2500 katselijan
....ja mä syön hatullisen paskaa, jos ottelussa on 2500 katsojaa.
Tuohan olisi aivan uusissa atmösfääreissä, mitä tulee harjoitusottelun kävijämääriin.
Niin oli. Ja erikoista ettei jutussa otettu kantaa uusiin try-out-pelaajiin ulkomaalaissäännön valossa, vaikka Tami melkein tuplasi kertaheitolla ulkkareiden määrän. Kaipa tuohon jossain vaiheessa selitys saadaan, ja pitää muistaa että eiväthän nuo häiskät vielä palkkalistoilla ole.Erikoista oli Pohjalaisen kirjoituksessa, että toimitusjohtaja Saari ei ollut uusista try-out pelureista etukäteen tietoinen.
Saa nyt nähdä, mitkä todelliset kokoonpanot tulee Kärppä-ottelussa olemaan. Hieman häiritsee, että Jallu saa aina automaattisesti paikan nelosesta esimerkiksi ennen Kivimäkeä. Kivimäki on kuitenkin osoittanut kehittyneensä hyvin ja itse arvostan kiekonkäsittelytaidoiltaan paremmaksi kuin vaikka Oskar Osalan tuon ikäisenä. Toivottavasti kaikki junnut saavat kauden aikana tasapuolisesti vastuuta ja mahdollisuuksia näyttää tasonsa. Jallu nyt on nähty jo muutamien kausien ajan neloskentässä ja mun mielestä odotettua kehitystä ei ole tapahtunut tarpeeksi.Doniin huomenna tärähtää ensimmäinen geimi Kuparisaaressa tällä kaudella. Saapi nähdä ovatko Sportin ketjut todellakin näin, että Sihvonen, Jämsä ja Nikoskelainen on ykkönen, kakkonen amerikan ketju, kolmonen viime vuodelta tuttu ja nelonen Takala plus Pahkala & Kiviniemi!?
Laitan tämän myös tähän ketjuun.
Voiko tätä Sport - Kärpät ottelua seurata radion avulla. Mikä kanava?
Kärpät tänään KFC keskustelupalstan tietäjien mukaan:
Maalissa
Petri Koivisto varalla Antti Rautiola
Oskari Korpikari - Antti Ylönen
Toni Koivisto - Kristian Kuusela - Teemu Normio
Ossi-Petteri Grönholm - Juho Jokinen
Mikko Alikoski - Tatu Backman - Antti Aarnio
Toni Kirèn - Joni Liljeblad
Vesa Viitakoski - Ondrej Fiala - Tomi Pekkala
Atte Ohtamaa - Matti Koistinen
Timo Kuuluvainen - Veikko Karppinen - Juho Keränen
Melko vahvasti kokeilun makua tässä.
Nonniin, Pat. Eikun syömään.....ja mä syön hatullisen paskaa, jos ottelussa on 2500 katsojaa.
Tuohan olisi aivan uusissa atmösfääreissä, mitä tulee harjoitusottelun kävijämääriin.