Harjoitusottelut kaudelle 2023–2024

  • 84 168
  • 1 043

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Mitä vittua sä nyt mulle mouhoat tästä aiheesta? Sä vedit taas ihan ihmeellisiä asioita mukaan mun ja sun väliseen keskusteluun.

Sä kehuit alunperin kaverin aloitustaitoja, josta innostuneena kysyin, että olisiko laittaa näitä tilastoja jakoon.

Mä en oo sanallakaan ottanut kantaa siihen, että pitääkö sun väittämä paikkansa vai ei tai onko Martel paska aloittaja.
Mitä vittua itse lähdet välittömästi kyseenalaistamaan? Vai onko noin hirveä tarve päteä?

Heität kaikenlaista vittuilua, mutta sitten uhriudut. Kyynel.

Mistä asia edes lähti?
Toiselle kirjoittajalle totesin, että aiemmin Martel on kyllä aloittanut hyvin. En muuta. Ilmeisesti väärin tehty vaikka se ei ollut pelkästään minun näkemys.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Päivärinnasta samaa mieltä, ja samalla nyt @rapster :lle myös vastaus.

Päivärinta on ansainnut tällähetkellä kyllä pelipaikan tuosta jengistä. Pelaa fiksua ja varmaa peliä. Älä ainakaan puhu Päivärinnasta ja Woldista samassa asiayhteydessä.. Wold on ihan oma lukunsa.
Tähän liittyen vielä maininta verkkolehden haastattelusta, jossa Maso mainitsee Päivärinnan tekevän keskimääräistä enemmän hyviä ratkaisuja. Tämä siis Kerhon tilastojen mukaan.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Danick Martellin A%:

HPK-X0%
HPK-Ässät33,33%
HPK-HIFK7,69%
Yht.13,37%

Vittu 13,37%(!)

Siinä on Martelin aloitusprosentit, lähteenä Liigan sivut ja nimim. @Jääkaappi

Tässä on enemmän faktaa tiskissä kuin yhdessäkään teikäläisen "vertauksesi on väärä" -puheenvuorossa. Tämän meidän vapahtaja aloitusympyrässä näyttää kyllä ihan joltain muulta, kuin mitä sinä höpiset. Tuossa on myöskään turha mennä minkään eurokaukaloon totuttelun taakse.
Aivan paska. Ei mitään käyttöä Kerhossa. Takasin sinne mistä tullut. Taas on ollut amatöörit asialle, kun on tuollainen turisti tänne hankittu, ja varmasti on vielä kalliskin pelaaja.
Näyttää Mosekselta, haisee Mosekselta. Pakko olla Marcinew.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Mitä vittua itse lähdet välittömästi kyseenalaistamaan? Vai onko noin hirveä tarve päteä?

Heität kaikenlaista vittuilua, mutta sitten uhriudut. Kyynel.

Mistä asia edes lähti?
Toiselle kirjoittajalle totesin, että aiemmin Martel on kyllä aloittanut hyvin. En muuta. Ilmeisesti väärin tehty vaikka se ei ollut pelkästään minun näkemys.
Mistäs mä nyt olen pätenyt? :D

Lue nyt vaikka kaikki meidän väliset viestit uudestaan ja tarkemmin ottaen etenkin ne minun lähettämät.

Voin kuitenkin auttaa alkuun, jos luetunymmärtäminen tuottaa vaikeuksia, tai sekoitat minut uudestaan jonkun toisen nimimerkin kirjoituksiin;

Sinä alunperin kehuit aloituksia. Kysyin, että onko tilastoja. No niitä ei ollut, johon sanoin, että ei se mitään.

Sitten jo väititkin, että olen varmuuden vuoksi lyttäämässä kaveria ja tähän sanoin, että enpäs olekaan vaan minua nyt vain sattui kiinnostamaan aloitustilastot.

Tämän jälkeen kysyit, että montako ottelua olen nähnyt ja väität uudestaan, että olen kyseenalaistamassa Martelin aloitustaitoja. Edelleen väittämäsi ei pidä paikkaansa.

Ja mistä asia siis lähti, kysyt?

No siitä, että syystä taikka toisesta aloit laittamaan sanoja minun suuhuni.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Mistäs mä nyt olen pätenyt? :D

Lue nyt vaikka kaikki meidän väliset viestit uudestaan ja tarkemmin ottaen etenkin ne minun lähettämät.

Voin kuitenkin auttaa alkuun, jos luetunymmärtäminen tuottaa vaikeuksia, tai sekoitat minut uudestaan jonkun toisen nimimerkin kirjoituksiin;

Sinä alunperin kehuit aloituksia. Kysyin, että onko tilastoja. No niitä ei ollut, johon sanoin, että ei se mitään.

Sitten jo väititkin, että olen varmuuden vuoksi lyttäämässä kaveria ja tähän sanoin, että enpäs olekaan vaan minua nyt vain sattui kiinnostamaan aloitustilastot.

Tämän jälkeen kysyit, että montako ottelua olen nähnyt ja väität uudestaan, että olen kyseenalaistamassa Martelin aloitustaitoja. Edelleen väittämäsi ei pidä paikkaansa.

Ja mistä asia siis lähti, kysyt?

No siitä, että syystä taikka toisesta aloit laittamaan sanoja minun suuhuni.
Yllättäen valkopestään omat jutut. Tai oikeastaan ei yllätä.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Yllättäen valkopestään omat jutut. Tai oikeastaan ei yllätä.
No missä mä olen väittänyt, että Martel on huono aloittaja? Tai edes kyseenalaistanut kaverin taitoja?

Näytä mulle, niin jätän sulle johonkin peliin hotsikupongin lippuluukulle.

Yhdestä pelistä sanoin ottaneeni tilastot, mutta myös korostin, että otanta on suorastaan surkea enkä ottanut mitään kantaa taitoihin.

Paha homma, kun ei saa edes näin olennaisista tilastoista kysyä.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
No missä mä olen väittänyt, että Martel on huono aloittaja? Tai edes kyseenalaistanut kaverin taitoja?

Näytä mulle, niin jätän sulle johonkin peliin hotsikupongin lippuluukulle.

Yhdestä pelistä sanoin ottaneeni tilastot, mutta myös korostin, että otanta on suorastaan surkea enkä ottanut mitään kantaa taitoihin.

Paha homma, kun ei saa edes näin olennaisista tilastoista kysyä.
Niin, sinulle myös sanottiin, ettei tilastoja löydy kaikista otteluista ja ihan itse pelejä katsomalla olen havainnoinut kuinka Martel aloittaa. Tarjosin myös podcastin tekijöiden näkymän asiasta. Ei kelpaa.

Kaikkien jutut täällä perustuu omiin havaintoihin. Joskus pystyy tarjoamaan tilastoja tueksi, joskus ei.

Jotkut vaativat muilta tilastoja (vaikka yleensä eivät itse niitä tarjoa kun kysytään). Jos tilastoa ei pysty tarjoamaan, todetaan toisen näkemys vääräksi. Kehittävää, sanoisin.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Huuhkajat
Siinä vaiheessa kun podcastin tekijöillä (eikös nämä ole joko a) seuralla töissä b) faneja. lähdekritiikki huom.) on esittää jotakin tilastoja Martelin aloitustaidoista niin uskon. Muutenhan heidän juttunsa ovat ihan yhtä mutupohjaista kuin yllekirjoittaneella (minä olen katsonut pelejä hei!).

Kokonainen jakso tilastoanalyysiä olisi kyllä kiinnostavaa, voisi jopa muuttua mielipide tästä meidän ykkössentteristä Liiga
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Siinä vaiheessa kun podcastin tekijöillä (eikös nämä ole joko a) seuralla töissä b) faneja. lähdekritiikki huom.) on esittää jotakin tilastoja Martelin aloitustaidoista niin uskon. Muutenhan heidän juttunsa ovat ihan yhtä mutupohjaista kuin yllekirjoittaneella (minä olen katsonut pelejä hei!).

Kokonainen jakso tilastoanalyysiä olisi kyllä kiinnostavaa, voisi jopa muuttua mielipide tästä meidän ykkössentteristä Liiga
Missä on puhuttu Martelista ykkössentterinä? Siinä vaiheessa kun häntä pidetään ykkössentterinä on aloitusprosentti validi argumentti suuntaan tai toiseen.

Toivolaa on pidetty tämän hetken ykkösenä, ei Martelia.

Lisäys:
Oma mielipiteesi Martelista perustuu siihen mitä havaitsit ottelun aikana. Tilastoja on tarjottavana kahden ottelun verran ja niissä keskityit aloitusprosentteihin, vaikka ei ollut edes kyse Martelin taidoista sentterinä - pelasi eilen pääsääntöisesti laidassa.

Yhteenvetona:
Sinulla ei ole yhtään sen pätevämpää dataa Martelista kuin muillakaan. Vertaus Mosekseen perustuu juurikin siihen, että "katsoit peliä."
 
Viimeksi muokattu:

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaksi erää paikan päältä katsottuna, vaikka lupasinkin itselleni etten kanna euroakaan tuonne niin kauan kun tuote on näin surkeassa jamassa. Viisi euroa oli kuitenkin liian houkuttava hinta, onneksi ensi viikosta alkaen on jo niin kallista, että voi keksiä parempaa tekemistä.

Mutta, huikea syöttö maalin eteen unohdetulle kaverille! On kyllä kumma, ettei pelaa NHL:ssä... Yhen pelin otannalla minä väitän, että tulee mieleen Moses, saman pelin otannalla sinä väität kyseessä olevan huikea pelimies. Kai tuolta voi omaan agendaansa poimia sopivan otannan kumpaan suuntaan tahansa.
Kumma juttu, että @Ikävänkantaja tykkäs!!
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Huuhkajat
Missä on puhuttu Martelista ykkössentterinä? Siinä vaiheessa kun häntä pidetään ykkössentterinä on aloitusprosentti validi argumentti suuntaan tai toiseen.

Toivolaa on pidetty tämän hetken ykkösenä, ei Martelia.

Lisäys:
Oma mielipiteesi Martelista perustuu siihen mitä havaitsit ottelun aikana. Tilastoja on tarjottavana kahden ottelun verran ja niissä keskityit aloitusprosentteihin, vaikka ei ollut edes kyse Martelin taidoista sentterinä - pelasi eilen pääsääntöisesti laidassa.

Yhteenvetona:
Sinulla ei ole yhtään sen pätevämpää dataa Martelista kuin muillakaan. Vertaus Mosekseen perustuu juurikin siihen, että "katsoit peliä."

Onhan minulla kolmen ottelun aloitusvoittoprosentit vahvana tilastollisena selkänojana. Kyllä sen päälle kehtaa nojata ja vähän mutuillakin!
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Onhan minulla kolmen ottelun aloitusvoittoprosentit vahvana tilastollisena selkänojana. Kyllä sen päälle kehtaa nojata ja vähän mutuillakin!
Kolmen? Liigan sivuilla on vain kahden ottelun aloitusprosentit. Mistäs löytyy kolmas?

Menee kuitenkin teikäläisellä vahvasti ohi koko juttu. Ensiksi vertaat Mosekseen, joka on vertauksena mielenkiintoinen yhden ottelun perusteella. Samalla jauhat aloitusprosenteista vaikka Martel on pelannut viimeisimmät ottelut laidassa. Seuraavaksi jankkaat ykkössenterin roolista vaikka häntä ei olla sellaiseksi väitetykään. Ei nyt ihan aukea mikä pointti tässä on/oli.
 
Viimeksi muokattu:

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aika se ja sama kuoriutuuko tuosta Marteliista joku "ykkössentteri", vai ei. Pääasia, että ukolle löytyy positio, josta käsin auttaa joukkuetta parhaalla mahdollisella tavalla.

Eiköhän ne ukolle oikean tontin löydä ja jos/kun lisähankintojen aika tulee, niin siihenkin tarpeeseen sitten toivottavasti reagoidaan.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Aika se ja sama kuoriutuuko tuosta Marteliista joku "ykkössentteri", vai ei. Pääasia, että ukolle löytyy positio, josta käsin auttaa joukkuetta parhaalla mahdollisella tavalla.

Eiköhän ne ukolle oikean tontin löydä ja jos/kun lisähankintojen aika tulee, niin siihenkin tarpeeseen sitten toivottavasti reagoidaan.
Juuri näin

Jos ei oikeasti osaakaan aloittaa, niin sitten parempi pitää toistaiseksi laidalla. Saa rauhassa harjoitella tekniikkaa. Tämä siis mikäli Martelin on tarkoitus pelata keskellä. Tänäänhän hän on keskellä pakostakin.

Laidalla pelaaminen häneltä ainakin onnistuu, mutta Masokaan ei vielä kaikkien kohdalla tiedä, mihin rooleihin soveltuvat parhaiten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös