Harjoitusottelut kaudella 2024–2025

  • 82 975
  • 894

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
Eihän tilanne miltään loistavalta näytä, mutta pakko tässä on uskoa parempaan huomiseen. Erittäin todennäköisesti tullaan olemaan viimeisten joukossa, vaikka sitä en toivo. Omat odotukset ovat lähinnä siinä, että selvitään kaudesta kunnialla ja pelataan liigassa myös kaudella 25-26. Kohta on aika siirtyä tekoihin puheiden sijasta ja tulosta pitää tulla tai sitten se pahin pelko saattaa muuttua todeksi.
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
No tämä on se mitä olen hakenut, ei me siellä mestikessä olla enkä usko että tullaan olemaankaan, mutta tämmöiset toivomiset playouttien häviämisestä ihmetyttää.
No itte toin playouttien häviämisen puoliksi huumori mielellä (mutta en ihmettele vaikka noin kävisi), että saadaan lisää otteluita ja kassaan rahaa. Mitä historiaa muistelen, niin Kerhon liigakarsinta otteluissa on ollut aina lähes täysi halli.
Mutta kuten Louhi tuossa viime vuoden keväällä sanoi, että Liigakiekkoilu Hämeenlinnassa ei ole itsestään selvyys. En olisi uskonut että olemme jo nyt tämän pohdinnan äärellä. Kyllä tässä ite olen ostanut kaksi kausaria tälle kaudelle, mutta kolmatta en tällä kertaa ottanut. Joten olen oman korteni kekoon kantanut. Sarja sijoitus on sitten johdon käsissä, kuinka paljon meinaavat vielä syksyllä/talvella joukkueeseen panostaa, mutta konkkaan tuota joukkuetta ei pidä laittaa. Muuten Hämeenlinnassa sarjataso putoo roimasti alaspäin.
Toivon joukkueelle parasta, mutta pelkään pahinta.
 

Rinkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Petteri Nikkilä, Maso Lehtonen, Hotsi
No itte toin playouttien häviämisen puoliksi huumori mielellä (mutta en ihmettele vaikka noin kävisi), että saadaan lisää otteluita ja kassaan rahaa. Mitä historiaa muistelen, niin Kerhon liigakarsinta otteluissa on ollut aina lähes täysi halli.
Mutta kuten Louhi tuossa viime vuoden keväällä sanoi, että Liigakiekkoilu Hämeenlinnassa ei ole itsestään selvyys. En olisi uskonut että olemme jo nyt tämän pohdinnan äärellä. Kyllä tässä ite olen ostanut kaksi kausaria tälle kaudelle, mutta kolmatta en tällä kertaa ottanut. Joten olen oman korteni kekoon kantanut. Sarja sijoitus on sitten johdon käsissä, kuinka paljon meinaavat vielä syksyllä/talvella joukkueeseen panostaa, mutta konkkaan tuota joukkuetta ei pidä laittaa. Muuten Hämeenlinnassa sarjataso putoo roimasti alaspäin.
Toivon joukkueelle parasta, mutta pelkään pahinta.
No kyllä todellakin toivotaan parasta, Kerho on niin suuri osa elämääni että en tiedä mitä tekisin jos joukkue katoaisi liigakartalta, minulle on tatuoitu pallologo käsivarteen, se varmasti kertoo seuran tärkeydestä jotain. Itse olen viimeaikoina ostanut mukeja ja käynyt hallilla syömässä, lisäksi tuli käytyä katsomassa Pelicansia vastaan pelattu harjoitusottelu, ja kotiavaukseen olisi tarkoitus mennä. Kuten jossain ketjussa mainitsin olen valmis laittamaan rahaa kolehtiin jos tilanne menisi niin tiukaksi. Mutta uskon kyllä Kerhon taistelevan viimeisistä playoff-paikoista. Harmi kun Skinnari ei ole pelikunnossa eikä ole mitään tietoa koska pääsee pelaamaan, hänen tilalle tuonne hyökkäyksen olisi hyvä hankkia joku jo tasonsa näyttänyt pelaaja tyyliin Topping. Mutta itse lähden ihan levollisin mielin alkavaan kauteen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kappas. Siellä on uusi vieraspeliasu esittelyssä.

Ja omissa soi heti.
Aivan pihalla oltiin.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Ei tuo mikään pomppu ollut, Jokirinteeltä todella heikko pintsaus viivassa ja sitten jalalla vielä todella tylysti jälkeen. Siihen päälle Kiiskisen ja Rautiaisen valumiset omiin.
Kiekko pomppasi maalin takaa (vai oliko sitten Rajun torjunnasta) maalin eteen.

Tehtiinhän siinä muitakin virheitä, mutta ei se näyttänyt niin vaaralliselta tilanteelta.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Bengtsson alkanut näyttämään enemmän ja enemmän kohtuulliselta pelaajalta, kuin myös Topping. Eihän nuo mitään tähtiä ole, mutta keskivertoa paremmilta näyttävät

Tosin eka tais mennä Toppingin piikkiin, kun valui selkä suorana samaan kasaan maalille :D Kenkää!

Että silleen...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Harjoituspeleissä on ainakin trendi ollut se, että Kerho juoksee vastustajaa enemmän kiekon ja vastustajan perässä ja jäähyileekin siten enemmän.
Se ei ole hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös