massaonvoimaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Eniten olen huolissani Oksasen saamattomuudesta ylivoimalla.Oksanen ei taida istua Jokereiden pelitapaan - yhtään.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eniten olen huolissani Oksasen saamattomuudesta ylivoimalla.Oksanen ei taida istua Jokereiden pelitapaan - yhtään.
Jos näin, niin toivottavasti ilmoitetaan vasta minuutti ennen pelin alkua. Ei pitäisi kenelläkään olla mitään syytä olla lähtemättä Keravalle. Lätkä on parasta livenä ja lipun ostaminen on kaikista tärkein tapa tukea Jokereita ja auttaa seuraa menestymään.
Noh noh, asiat kuitenkin tärkeysjärjestykseen. Perhe kyllä pärjää Saimaalla keskenäänkin ;)Perheen kanssa viikoksi Saimaalle, niin ei vaan päässyt, sori ;)
Kiitos tästä. Sairasvuoteella kotona yritetään jaksaa katsoa.Nyt matsi ilmaantui Leijonat.tv:hen. WUUUHHUUU.
Te jotka saatte kunnian päästä paikanpäälle, tsemppiä ja huutakaa Vantaa kumoon! Kuuntelen kotisohvalta menoa ja ollaan hengessä mukana!
Nythän se luisteli ekan kerran koko harjoituskaudella kun spurttasi ihan hyökkäysalueen ympäri.Mä uskallan jo tässä vaiheessa sanoa, että Jere Vertanen tulee olemaan monen sylkykuppi tällä kaudella. Herran jestas, että voi olla flegu äijä.
Todennäköisesti verkko heiluu tällä kaudella molemmissa päissä, kun herra ''viilettää'' kentällä. Toivotaan, että enemmän vastustajan päässä.Nythän se luisteli ekan kerran koko harjoituskaudella kun spurttasi ihan hyökkäysalueen ympäri.
Oli siellä ihan alussa Oksanen nokikkain maalivahdin kanssa.Viitisentoista minuuttia pelattu ja Jokerit ei ole onnistunut rakentamaan ensimmäistäkään maalipaikkaa. Tästä on ainakin varaa parantaa.
Ja sieltä johtoon...nyt meni helposti.Kiekko- Vantaa tasoittaa ylivoimalla.