Kuokkalan Kone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Suomen maajoukkueet
Äärimmäisen väkivaltainen pelaaja, vastustajat kunnioittaa sen vuoksi.Jerry oli taas väkivaltainen.
Äärimmäisen väkivaltainen pelaaja, vastustajat kunnioittaa sen vuoksi.Jerry oli taas väkivaltainen.
Välillä vanhempaa heavyä, ja nopeatempoista rockia, nykyrappia ei ole kuulunut.
Äärimmäisen väkivaltainen pelaaja, vastustajat kunnioittaa sen vuoksi.
Tietääköhän OB, että lempinimensä on tamponimerkki?OB lähetti vaihtoaitiosta terkkuja KalPan pelaajille. No tässähän on vielä aikaa.
Kuulostaa tutulta. Ihan kuin viime kaudella. Jospa puolustus jämäköityy sitten varsinaisten pelien alettua. Pitäisihän siellä olla nyt selvästi enemmän isännyyttä.Lepsun oloista ollut oman alueen ja maalinedustan puolustaminen aika ajoin.
Kuulostaa tutulta. Ihan kuin viime kaudella. Jospa puolustus jämäköityy sitten varsinaisten pelien alettua. Pitäisihän siellä olla nyt selvästi enemmän isännyyttä.
Toivoa sopii. Tässäkin pelissä kuopiolaisilla yli puolet enemmän vetoja maalia kohti, joka muistuttaa ikävästi viime kaudesta.Kuulostaa tutulta. Ihan kuin viime kaudella. Jospa puolustus jämäköityy sitten varsinaisten pelien alettua. Pitäisihän siellä olla nyt selvästi enemmän isännyyttä.
Tietääköhän OB, että lempinimensä on tamponimerkki?
Ehdin menoiltani vasta kolmannen erän ollessa käynnissä ja saiturina en lähtenyt Solidsportille maksamaan viimeisistä minuuteista. Mutta Parkkisella siis torjuntaprosentti 92.5.- Parkkinen ei pelannut kovinkaan hyvää peliä
Kaksi maalia kolmesta meni erittäin helposti. Tokihan tämä on vain mun mielipide.Ehdin menoiltani vasta kolmannen erän ollessa käynnissä ja saiturina en lähtenyt Solidsportille maksamaan viimeisistä minuuteista. Mutta Parkkisella siis torjuntaprosentti 92.5.
Tietääköhän OB, että lempinimensä on tamponimerkki?
OB se varma pakki. En tiedä, mutta helpottavaa, että häntä kutsutaan noin, pääsee tälläkin foorumilla paljon helpommalla.
Toki myös 37 torjuntaa.Kaksi maalia kolmesta meni erittäin helposti. Tokihan tämä on vain mun mielipide.
Olen kyllä erimieltä tuosta Parkkisen pelaamisesta.- Parkkinen ei pelannut kovinkaan hyvää peliä
Tuokin on kyllä ihan totta.JYP puolustus tarjosi KalPalle turhan paljon hyviä maalipaikkoja.
Minä olen samaa mieltä kanssasi. Pakit eivät helpottaneet Parkkisen hommia, kun vähän väliä oli joku kalpalainen vapaana jossain maalin edustalla, mutta onneksi Parkkinen oli mies paikallaan.Olen kyllä erimieltä tuosta Parkkisen pelaamisesta.
JYP puolustus tarjosi KalPalle turhan paljon hyviä maalipaikkoja.
Onneksi Parkkinen pelasi tänään hyvin.