Aah, ei tullut mieleenkään että olisit paikanpäällä.Paikan päällä olen. Täällä on ihan tarpeeksi (= liikaa) volyymia.
Aah, ei tullut mieleenkään että olisit paikanpäällä.Paikan päällä olen. Täällä on ihan tarpeeksi (= liikaa) volyymia.
On vain todella outoa seurata peliä kun ei kuulu pihaustakaan ääniä, jos ei laita ihan täysille. Koneella kun teen samalla muutakin, niin räjähtää koko talo jos kuuluu ääntä jostain muualta, mikäli laitan koneesta kaikki äänet täysille.Taustaäänet kuuluu ihan riittävästi ainakin minulle, ei ainakaan liian lujaa. Lähinnä suoritteet jäällä kiinnostaa.
Tätä on hirveetä katsoa, kun jokainen vastustajan laukaus karmii. No onneksi KalPa hävisi IPK: lle niin se lohduttaa…
Ja pyh, ei mua ainakaan karmi ollenkaan KeuPan laukaukset. Ihan hyvältä tuo JYPin meno näyttää, vaikka näkeekin ettei ole ihan kaikki pelissä.Tätä on hirveetä katsoa, kun jokainen vastustajan laukaus karmii. No onneksi KalPa hävisi IPK: lle niin se lohduttaa…
No niinhän sen pitääkin näyttää, koska alemman sarjan joukkue vastassa.Ja pyh, ei mua ainakaan karmi ollenkaan KeuPan laukaukset. Ihan hyvältä tuo JYPin meno näyttää, vaikka näkeekin ettei ole ihan kaikki pelissä.
KeuPalla on tässä vain voitettavaa ja siellä on varmasti kaikki pelissä, kun halutaan näyttää. Ei ole helppo tilanne JYPin kannalta. Sama koskee muitakin liigajoukkueiden ja mestisjoukkueiden kohtaamisia.No niinhän sen pitääkin näyttää, koska alemman sarjan joukkue vastassa.
No periaatteessa ei tarvitse mutta kyllä se on vain noloa hävitä alemman sarjan joukkueelle…Harkkamatsi kuitenkin, ei näitä tarvitse niin tosissaan ottaa.
Niin se vähän on, ja juuri siksi nämä matsit eivät ole helppoja liigajoukkueille. On vain hävittävää, kun odotusarvo on, että pitäisi ehdottomasti voittaa.No periaatteessa ei tarvitse mutta kyllä se on vain noloa hävitä alemman sarjan joukkueelle…
Taitaa KeuPa pistää vähintäänkin hyvin vastaan, ellei vie JYPiä kuin litran mittaa.No niinhän sen pitääkin näyttää, koska alemman sarjan joukkue vastassa.
No toivottavasti ei häviä mutta tällä hetkellä näyttää surkealta.Ja eihän JYP tätä häviä.
No eikä näytä? :DNo toivottavasti ei häviä mutta tällä hetkellä näyttää surkealta.
Se hallinta ei riitä, jos laukaukset menee pääosin ohi maalista…No eikä näytä? :D
JYP hallitsi erää aika suvereenisti, maalit vaan jäi tekemättä. Eihän tuossa ollut mitään hätää.
Treenattu liikaa. Kyllä tulos paranee, kun saadaan herkistelyjakso alle.
Treenattu liikaa. Kyllä tulos paranee, kun saadaan herkistelyjakso alle.
JYPistä KeuPaan siirtyvät pelaajat eivät ole kuulemma tänään kokoonpanossa, eli siitä voi jokainen päissään laskea ketä nämä pelimannet on.
Se hallinta ei riitä, jos laukaukset menee pääosin ohi maalista…
Olenkin vähän jo pelännyt, että lähteekö Kemell Keuruulle. Pikkaisen kevyttä tekemistä noissa parissa pelissä.Vastustaja ei ainakaan ole treenannut liikaa, kun KeuPalla oli viime viikolla ensimmäiset joukkueharjoitukset.
JYPistä KeuPaan siirtyvät pelaajat eivät ole kuulemma tänään kokoonpanossa, eli siitä voi jokainen päissään laskea ketä nämä pelimannet on.
Turkulainen, Salmio ja Ruusu varmaan siis.