Harjoitusottelut 2024

  • 2 352
  • 7

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Liiga on julkaissut joukkueiden harjoitus/valmistavat ottelut syksylle 2024 ja JYPillä ne näyttää tältä:

Pe 2.8. Pitsiturnaus
Klo 8.45 Sport-JYP
Klo 11.15 JYP-TPS

Sen jälkeen jatkopelit

Ke 14.8. JYP-Sport (Suolahti)
Ke 21.8. KalPa-JYP
Ke 28.8. JYP-KalPa
To 29.8. Sport-JYP
To 5.9. SaiPa-JYP
PE 6.9. JYP-Kärpät
 
Viimeksi muokattu:

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Arpia mahtuu, kaks kuukautta ja Raumalle! On kyllä huikee juttu tuo pitsiin osallistuminen, hieman olen ollut edellisinä vuosina kateellinen tuonne osallistuneille jengeille. Nyt sitten avataan meidänkin kiekkokausi tuolla legendaarisella turneella!
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikähän juttu tämä on? Liiga kertoo että JYP-Kärpät pelattais ke 4.9. Kun JYP itse ilmoittaa päivämääräksi pe 6.9.

To 15.8. On JYP-KeuPa Mänttä-Vilppulassa, sen tiedon näin KeuPan sivulta.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikähän juttu tämä on? Liiga kertoo että JYP-Kärpät pelattais ke 4.9. Kun JYP itse ilmoittaa päivämääräksi pe 6.9.

To 15.8. On JYP-KeuPa Mänttä-Vilppulassa, sen tiedon näin KeuPan sivulta.
Kärpät myös ilmoittaa sivullaan 6.9 päivämääräksi.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Mikähän juttu tämä on? Liiga kertoo että JYP-Kärpät pelattais ke 4.9. Kun JYP itse ilmoittaa päivämääräksi pe 6.9.

To 15.8. On JYP-KeuPa Mänttä-Vilppulassa, sen tiedon näin KeuPan sivulta.
Eiköhän tuo Kärppä-matsin aikataulu muutu vielä viime tipassa jos vanhat merkit paikkaansa pitävät… :)
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alunperinhän tuo on ollut JYPilläkin merkattuna pelattavaksi 6.9., eli mikälie juttu on tämän takana. Saa nähdä pelataanko lopulta taaskaan :D

Linkki vie JYPin sivuille uutiseen, missä kaikki harjoituspelit on listattuna kuvaan, mikä löytyy myös somesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös