Harjoitusottelut 2024

  • 40 482
  • 483

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lethemon myöskin varman oloinen.
Tällä hetkellä Lukon PMK harjoituspeleissä 0.8 kun lasketaan Pitsi mukaan.

On se aikamoinen parannus viime kauteen ja kyllä Lebedeff on myös hyvin pelannut.

Tuosta kun vähän parantaa, niin tavoite voi olla sitten vaikka 0.5 päästettyä runkosarjassa koko kauden ajan. Tähän Rauno Mokan kokoinen hymiö.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Oli melko lailla yhtä päätyä, lopussa Ässät pääsi hiukan pelaamaan Lukon alueella.
Laukaukset 12-13
Torjunnat 9-7
Aloitukset 10-9
Kiekonhallinta 49-51

Yhtä päätyä?
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tällä hetkellä Lukon PMK harjoituspeleissä 0.8 kun lasketaan Pitsi mukaan.

On se aikamoinen parannus viime kauteen ja kyllä Lebedeff on myös hyvin pelannut.

Tuosta kun vähän parantaa, niin tavoite voi olla sitten vaikka 0.5 päästettyä runkosarjassa koko kauden ajan. Tähän Rauno Mokan kokoinen hymiö.
Jotenkin outo tunne kun aikasemmin saanu jännittää jokaista vetoa. Lethemonin rauhallisuuden myötä tässä saa katsojakin olla hieman rennommalla fiiliksellä.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Laukaukset 12-13
Torjunnat 9-7
Aloitukset 10-9
Kiekonhallinta 49-51

Yhtä päätyä?
Löytyikö mitään hyviä live-kertoimia mistään? Lukolla varmaan 10 ja ässillä 1.7
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Sanoi myös Jandricin tulleen kesken viime kauden Saipasta
Pikku päissään varmaan kuten minäkin tällä hetkellä.

Ei tuo ensimmäinen erä kyllä mitään kiekkoilun juhlaa ollut. Kummaltakaan

Nousiaista ja Repoa vähän yritettiin lämmittää.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Sekavaa settiä oli kuitenkin tuo eka.. Ei voi kuin parantaa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulle ei kyllä aukee vielä tämän Lethemonin ylistys. Ehkä se johtuu siitä, että viime kaudella oli surkeaa veskojen osalta. Mielestäni Letheä ei ole testattu vielä kunnolla.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Laukaukset 12-13
Torjunnat 9-7
Aloitukset 10-9
Kiekonhallinta 49-51

Yhtä päätyä?

Itselle ainakin piirtyi kuva aaltoilevasta erästä. Ässillä ehkä hiukan enemmän pyörityksiä, mutta ei mitään todella vaarallisia paikkoja. Lukon hyökkäykset enemmän nopeita pistoja ylös.

Mielestäni tilastot tukevat tätä näkemystä.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Molempiin päihin tuli aika paljon laukauksia. Laatu puuttui kyllä molemmilta. Lethemon oli itse varmuus.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulle ei kyllä aukee vielä tämän Lethemonin ylistys. Ehkä se johtuu siitä, että viime kaudella oli surkeaa veskojen osalta. Mielestäni Letheä ei ole testattu vielä kunnolla.
En mä ainakaan ylistänyt ole, todennut vaan että hyvältä vaikuttaa. Rauhallinen ja sekin on viime kauden GibiLebe touhuun jonkinlainen parannus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös