Harjoitusottelut 2024

  • 83 249
  • 714

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mäkiahon pistekeskiarvosta kun laskee, mikäli olisi pelannut täydet 60 matsia niin Jukurit-kausilla olisi tehnyt 20 ja 23 pistettä. Ihan lupaavalta kuulostaa. Oli vielä 21 ja 22 -vuotias.

Miehon kaks parasta kautta Ilveksessä, jos samalla kaavalla laskee, niin olisi tehnyt 35 ja 29 pistettä. Kyllä sen voi ylemmäskin pistää kuin neloseen. Mä ainakin oon monta vuotta toivonut miestä takaisin.

Ja Raskihan lähti täältä ykkösketjusta Ruotsiin.

Komarovinkin moittimista kummastelen kun ei loukkaantumisille mahda mitään. Eikä sitä voinut etukäteen tietää. Lähes kaikki tuntui kehuvan sopparia kun se julkaistiin.
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Komarovinkin moittimista kummastelen kun ei loukkaantumisille mahda mitään. Eikä sitä voinut etukäteen tietää. Lähes kaikki tuntui kehuvan sopparia kun se julkaistiin.
Kun palas takaisin niin hetken näytti hyvälle. Sitten meni pelleilyksi ja luistinkaan ei kulkenut. Toivottavasti tuolla loukkaantumisella ei olis enää merkitystä. Tällä hetkellä en usko kummoisempaa kauteen Leksalta mutta toivottavasti olen väärässä.
 

jonBBE9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen maajoukkueet, Tennis
Huono seuranta tuolla sveitsin liigan sivustolla kun ei näe paljon pelattu. Livetuloksetkaan ei pelitä..
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Mä sanon nyt toisen posin. Tuo Knot vaikuttaa oikeasti aika hiton hyvältä hankinnalta.

Nyt Åsten jo siellä hanskaakin.

Jep, Knotin tunnisti pelimieheksi ekoista piirroista, kuten Martinin viime kaudella, vaikka herrat erilaisia pelaajia ovatkin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös