Roviolta hyvä ja varma eka vitonen.
Ihan pirteää pörräämistä joukkueelta muutenkin.
Fabre on melkoinen luguntappaja.
Tällä päivällä osti monta vaisua peliä syksylle.
Noiva muuten vei Stenua satanolla.
Stenqvistillä edelleen samaa ongelmaa, kun mennään omiin, on pujotteluna.
Miks mulle tulee tästä Fabresta niin pahat vibat, että voittaa harkkapelien pistepörssin ja runkosarjassa vetää johnlammersit? :D On vaan sellanen tunne.
Miks mulle tulee tästä Fabresta niin pahat vibat, että voittaa harkkapelien pistepörssin ja runkosarjassa vetää johnlammersit? :D On vaan sellanen tunne.
No odotetaan nyt kauden alkua ennenku aletaan kaveria dissaamaan, voihan se olla ihan kultakimpalekin vielä.Miks mulle tulee tästä Fabresta niin pahat vibat, että voittaa harkkapelien pistepörssin ja runkosarjassa vetää johnlammersit? :D On vaan sellanen tunne.
Olin aidosti yllättynyt. Ja erittäin positiivisesti. Erittäin valmis paketti. Ei pomputtele yhtään, todella vakuuttava ensiesiintyminen! Enemmän Rovio vakuutti kuin Kaarlehto, eikä hänkään millään tavalla heikko ollut.Rovio veti ekan erän kuin aikamies ja kokeneempikin liigavahti.
Olin aidosti yllättynyt. Ja erittäin positiivisesti. Erittäin valmis paketti. Ei pomputtele yhtään, todella vakuuttava ensiesiintyminen! Enemmän Rovio vakuutti kuin Kaarlehto, eikä hänkään millään tavalla heikko ollut.
Pelashan toi Rovio kieltämättä ihan kohtuu hyvin ekan erän pakko myöntää....
Älkää jinxatko.. *hymiö*Rovio veti ekan erän kuin aikamies ja kokeneempikin liigavahti.
Ei tässä sellaista tarvitse pelätä. Toki virheitäkin vielä nähdään, ei poika nyt varmasti ihan liigan eliittiä vielä ole. Olipas vaan melkoinen sisääntulo miesten peleihin.Älkää jinxatko.. *hymiö*
Taisi saada.. tosin väärä pääEi saa Myllymaa sisään
Taisi saada.. tosin väärä pää