”Sommartider hej hej sommartider!Ei pidä. Hallilta nähtynä ihan hyvä erä vaikka pari kerho iskikin.
Veljeksistä olisin huolissani. Seuraavaksi neloseen yhdessä?
Päinvastoin, nimenomaan näyttää kenraaliharjoitukselta. Olen vanhana teatteriharrastajana täällä aiemminkin vedonnut suureen teatteriperinteeseen, jonka mukaan kenraalin kuuluukin mennä pieleen, koska se tarkoittaa onnistunutta ensi-iltaa. Itse asiassa Ässien hyökkäyspään pelaaminen oli oikeinkin hyvännäköistä, ja juurihan se Härkälä sanoi miten sitä on nyt hiottu oikein urakalla. Näemmä vain ihmisaivojen kapasiteetti on sen verran rajallinen, että oman pään pelaaminen olikin sitten unohtunut, niin turhia lapsuksia Kerhon maalit olivat.. mutta kyllä tällä hetkellä Ässiä pidän tämän pelin todennäköisempänä voittajanaEi ihan näytä kauden kenraalilta Ässien peli tänään.
Päinvastoin, nimenomaan näyttää kenraaliharjoitukselta. Olen vanhana teatteriharrastajana täällä aiemminkin vedonnut suureen teatteriperinteeseen, jonka mukaan kenraalin kuuluukin mennä pieleen, koska se tarkoittaa onnistunutta ensi-iltaa. Itse asiassa Ässien hyökkäyspään pelaaminen oli oikeinkin hyvännäköistä, ja juurihan se Härkälä sanoi miten sitä on nyt hiottu oikein urakalla. Näemmä vain ihmisaivojen kapasiteetti on sen verran rajallinen, että oman pään pelaaminen olikin sitten unohtunut, niin turhia lapsuksia Kerhon maalit olivat.. mutta kyllä tällä hetkellä Ässiä pidän tämän pelin todennäköisempänä voittajana
Lisäisin hyviin ketjuihin Tala-Ojataka-Graber. Kaksi hyvää ketjua, jotka karvaavat ja luovat tilanteita. Kyllä näillä kauteen uskaltaa lähteä.Kerhon toisen maalin tullessa peli oli täysin Ässien hallussa, kerho teki todella tehokkaalla prosentilla kaksi maalia, Ässät hukkasi hyviä paikkoja. JMJ:n ketju on todella hyvä. Hienoa että Davidsoni sai maalin, jospa se nyt aukeis. On veljekset olleet tänää paremmin pelissä mukana, mitä ennen.
Toimii hyvin yhteistyö Lennin kanssaJärviseltä aivan loistava erä jälleen, pelisilmä pääsee oikeuksiin härtsykiekossa?
Ylivoima näyttää tällä hetkellä lupaavalta. Maski kunnossa tässäkin yv-maalissa.
Tota on pari kertaa haettu, nyt toimi vaivattomasti. Ei sovi alivoiman kovin pieneksi itseään tehdä tuossa. Tala tai Jesse, kumpi vaan sopii maalin eteen tuossa.Järviseltä aivan loistava erä jälleen, pelisilmä pääsee oikeuksiin härtsykiekossa?
Ylivoima näyttää tällä hetkellä lupaavalta. Maski kunnossa tässäkin yv-maalissa.