En tiedä meneekö väärään ketjuun, mutta olipahan hienosti pelattu itsensä läpi Rohdinilta tuohon maaliin!
Eikä paikassa purista mailaa. Tyly viimeistely längistä.
En tiedä meneekö väärään ketjuun, mutta olipahan hienosti pelattu itsensä läpi Rohdinilta tuohon maaliin!
Vaikka mennään vasta ensimmäistä kesähöntsää, niin täytyy kysyä että miksi Ässät jatkaa edelleen ylivoimalla tuota maskitonta ylivoimapeliä :D
Oikeasti vähän jännittää, että vetääkö esim Joensuu jossain pointilla...
Ei Ässät pärjää edes Tutolle. 1-1 taitaa päättyä.
Perus ketjuilla mentiin nyt ylivoimat. Toivottavasti tulee tuohon muutosta.
Kumman vaan suora voitto, tai 0-0 tasapeli kelpaavat hyvin. 1-1 Tasapelillä ja Tuton rankkarivoitolla Ässät jatkoon, 1-1 tilanteessa ja Lukon rankkarivoitolla täysin kaikki jokaisella mittarilla tasan. 2-2 tai sitä suuremmat tasapelit tiputtavat Ässät jatkostaMikäs lopputulos tarvitaan nyt Lukko-TuTo ottelusta jotta saadaan jatkopeli?
Lukon suora voitto riittää mutta mites sen jälkeen, tasuri ja Lukko häviää rankut niin taitaa Lukko tippa?
Menee kait niin, että jos Lukko ja Tuto pelaavat tasapelin, niin vielä 1-1 tasapelillä Ässät menee jatkoon. Kaikilla suurinumeroisimmilla tasapeleillä Ässät putoaa. TuTon suoralla voitolla taas Lukko putoaa, mutta sitä nyt ei tapahduMikäs lopputulos tarvitaan nyt Lukko-TuTo ottelusta jotta saadaan jatkopeli?
Lukon suora voitto riittää mutta mites sen jälkeen, tasuri ja Lukko häviää rankut niin taitaa Lukko tippa?
lukko-TutoMenee kait niin, että jos Lukko ja Tuto pelaavat tasapelin, niin vielä 1-1 tasapelillä Ässät menee jatkoon. Kaikilla suurinumeroisimmilla tasapeleillä Ässät putoaa. TuTon suoralla voitolla taas Lukko putoaa, mutta sitä nyt ei tapahdu
Riippuu Lukon ja Tuton ottelun tuloksesta, melkein uskaltaisin väittää että jatkossa ollaan.Ollaanko me jatkossa vai ei?
Itse asiassa ei.. olen itse sitä mieltä, että minä melkein antaisin Korhoselle tähän perään uuden pelin. Jopa riippumatta siitä onko seuraava peli jumbofinaali vai semifinaali (ja etenkin jos se nyt on jumbofinaali). Ensinnäkin jo siksi, että Rubin esiintyi vakuuttavasti ja hän tulee joka tapauksessa pelaamaan varmastikin valtaosan kokonaisista harjoituspeleistä. Mutta ennen kaikkea siksi, että ei Korhosesta pysty sanomaan yhtään mitään tuon edellisen pelin perusteella, aivan nippanappa taisi tulla puoli tusinaa torjuntaa, ja muutoin puolen tunnin peliajasta hän seisoi 25 minuuttia työttömänä..Rubin maaliin seuraavaan peliin jos sinne päästään.
Riippuu Lukon ja Tuton ottelun tuloksesta, melkein uskaltaisin väittää että jatkossa ollaan.
Näin menee, aika suurella varmuudella jatkossa.Eli kaikin puolin kummankin voitto tai 0-0 tasapeli palvelee Ässiä tällä hetkellä. 1-1 tasurilla ja Lukon vieden rankut ollaan arvan varassa.
Itse haluaisin nähdä Rubinin vielä torjumassa, on kuitenkin Ässien ykkösmaalivahti kauteen...Itse asiassa ei.. olen itse sitä mieltä, että minä melkein antaisin Korhoselle tähän perään uuden pelin. Jopa riippumatta siitä onko seuraava peli jumbofinaali vai semifinaali (ja etenkin jos se nyt on jumbofinaali). Ensinnäkin jo siksi, että Rubin esiintyi vakuuttavasti ja hän tulee joka tapauksessa pelaamaan varmastikin valtaosan kokonaisista harjoituspeleistä. Mutta ennen kaikkea siksi, että ei Korhosesta pysty sanomaan yhtään mitään tuon edellisen pelin perusteella, aivan nippanappa taisi tulla puoli tusinaa torjuntaa, ja muutoin puolen tunnin peliajasta hän seisoi 25 minuuttia työttömänä..
EDIT: semifinaalissa tulee siis vastaan TPS, jos sinne päästään
Itsekin haluaisin nähdä mielummin Rubinin. Molemmille kuitenkin niitä harjotuspelejä on vielä jonkun verran tarjolla.Itse haluaisin nähdä Rubinin vielä torjumassa, on kuitenkin Ässien ykkösmaalivahti kauteen...