Tämähän se.Tässä ottelussa taitaa näkyä tuo Kerhon joukkueen vaihtuvuus. Vielä ei ole sitä "yhteistä säveltä." Kunnon kuviot puutuu täysin.
Kyllä, muuten Joly menee hukkaan. Hän selkeästi saa kiekon sisään, kunhan joku toimittaa pelivälineen oikea-aikaisesti lapaan (tai tekee tilaa).Ja se pelintekotaitoinen sentteri.
Et ole yksin. Näkyi heti 1. erän alivoimalle, että kapteeni on valmis kauteen. Tarvitaan se sentteri hänen ja Jolyn väliin.Olenko mielipiteeni kanssa yksin, mutta Nenonen näyttäisi jatkaneen onneksi siitä mihin keväällä jäi? Eihän hän vieläkään luonnollisesti maaliin osu, mutta noin muuten kuitenkin näyttäisi olevan ihan pelipäällä.
Ainakin siellä on esim Virta, Levtchi ja Rauhala jatkaneet eli avainpelaajat (Morleyllekin kuviot varmasti tutut). Kerholla taas saman roolin pelaajat menivät uusiksi.Onko Tappara sitten ollut jotenkin vähemmällä vaihtuvuudella tai treenaillut vähemmän yhdessä?Ei kai nyt vielä ranteita auki, mutta Matti II:n luotto ei tästä nousekaan.
Ihan hyvin. Ei tappio hänen syytään ainakaan ollut. 1. erän rangaistuslaukauksessa varma.Mites Lebedeff esiintyi?
Olen samaa mieltä, että kyllä oli epävarmaa pelaamista ja heikko esitys Lebedeffiltä. Kiekot eli, ja luvattoman paljon sylki ripareita ihan maalin eteen. Maalivahti on puolijoukkuetta. Noin muuten, olihan pelottavan heikko esitys. Puolustuksessa isoja virheitä ja sekoiluja, huonoja purkuja lapaan, hyökkääminen päätöntä puukätistä kohellusta. Ihan hiukan tuli ikävät deja vu fibat viimekauden syyspuolelta. Pettynyt olen esitykseen, muutama positiivinen ilmestys oli, kapteeni etunenässä.Olen eri mieltä suoriutumisesta. Kovin paljon pudotteli kiekkoja eteensä parhaalle tekosektorille.
Toki puolustus sekoili myös sen verran, ettei peli Lebedeffiin kaatunut.
Olikohan otteluun valmistautumisessa ongelmia? Ainakin tämä korona on varmaan häirinnyt valmistautumista.
Ihan hyvä esitys juuri siihen nähden, kuinka paljon muu joukkue sekoili. Varmasti on onnistumispaineita ja sitten jengi edessä vetää löysästi. Toki edelleen pitää muistaa, että nyt oli ensimmäinen harjoitusottelu.Olen eri mieltä suoriutumisesta. Kovin paljon pudotteli kiekkoja eteensä parhaalle tekosektorille.
Toki puolustus sekoili myös sen verran, ettei peli Lebedeffiin kaatunut.
Ottosen-setä, omaan pers….No kukas hazardi?
Haettiin kahta sentteriä ja kahta pakkia. Collins, Grman ja Johnston tuli. Yksi sentteri puuttuu.Onko isoin ongelma puolustuksessa kuten viime kaudella? Oliko vielä yks pakki hakusessa vai muistanko väärin?
Joly ei oikein ollut samalla aaltopituudella muitten kanssa. Eiköhän se siitä. Teki silti maalin. Kontiolakin oli usein näkymätön tai jopa näennäisesti pihalla, mutta sitten sateli pisteitä.Mitä täällä sekoillaan. Olin paikalla ja katsoin peliä tietysti täysin puolueettomasti.
Jos ei tapsukoilla olis käynyt aivan saatanallinen munkki omissa maaleissaan olisi peli ollut tiukkaa. Kiekko pomppi monesti just suoraan lapaan jne.. Kerhon äijää pääsi avopaikoille ihan siinä missä tapparan miehiä. Tuulola oli ihan ulapalla siinä missä joku täällä Grmania lyttäsi. Samanlaista koomailua oli Tapparalla varsinkin ekassa erässä.
Mielestäni Joly oli ulkkareista eniten pihalla, mutta pisteitä tulee tekemään jokatapauksessa. Aika nälkäinen oli. Collins Voracek/Thornton-lookissaan tulee olemaan aika kova luu vielä. Rauhallinen kiekolla ja Cornetin kanssa jatkuvaa kiekonriistoa. Rakastuin heti!
Suni oli aika väkkärä ja pirteä tapaus. Kiljunen, Mäkkäri, Toivola, Ruokonen ja Monto ovat vähän liian "nelosketjua". Hukkui kuvasta täysin... Hakanen ehkä heikoin tänään kuten myös Latvala. Janatuinen pirteä ja samoin Nessu!
En minä ole huolissani. Paremmalla tuurilla ja oikealla kakkossentterillä kyllä tuolla joukkueella voitetaan.