Ilmeisesti luottokortti on ainoa vaihtoehto maksamiseen. Näistäkin vain Visa ja Mastercard kelpaavat. Itse nyt ostin tuon illan pelin, joten nähtäväksi jää se, että menikö 7,9€ hukkaan vai ei. En mitään huonolaatuista striimiä jaksa kyllä katsella. No sen näkee sitten illalla.Kun katsoin itse tuota, niin luoton numeroa kyselivät... itsekin mieluummin maksaisin pankin puolelta.
Ilmeisesti luottokortti on ainoa vaihtoehto maksamiseen. Näistäkin vain Visa ja Mastercard kelpaavat. Itse nyt ostin tuon illan pelin, joten nähtäväksi jää se, että menikö 7,9€ hukkaan vai ei. En mitään huonolaatuista striimiä jaksa kyllä katsella. No sen näkee sitten illalla.
Hopeakaudella?Milloin viimeksi KalPalla on ollut yhtä laadukas pakisto kaukalossa kuin tänään?
Milloin viimeksi KalPalla on ollut yhtä laadukas pakisto kaukalossa kuin tänään?
Tais Klemetti loukkaantua kun ei enää kentällä käynyt ekan erän viimeiseen noin 7 minuuttiin...
Joo. Koppiin näytti menevän ekan kympin jälkeen.
Veikkaan, että puhutaan nyt ennemminkin vuosista kuin kuukausista siihen ajankohtaan, että KalPan ylivoima parantuisi. Ei kannata pieruaan siis pidätellä odotellessa.On tuo KalPan yv kyllä melkoista. Noh, onhan tässä vielä aikaa sitä parantaa ennen kauden alkua. Muutenkin noissa maalipaikoissa ollaan tosi lepsuja.
Eipä paljoa kannata pidätellä ei. Huono oli KalPa kyllä muutenkin toisessa erässä. Toivottavasti kolmannessa erässä olisi edes jotain nähtävää.Veikkaan, että puhutaan nyt ennemminkin vuosista kuin kuukausista siihen ajankohtaan, että KalPan ylivoima parantuisi. Ei kannata pieruaan siis pidätellä odotellessa.
Omaan silmään näytti siltä, että SaiPan ukko taklasi Kantolaa päähän, josta sitten Kantola suivaantui.Kantola voitti pystypainin. Mistä lie hermostui, vai pettikö vaan tasapaino ja otti saipalaisesta tukea, kjeh.