Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Niiiiin hyvää ketsuppia.Sieltä Nenoselle vielä toinen. 2-1
Niiiiin hyvää ketsuppia.Sieltä Nenoselle vielä toinen. 2-1
Ja pmk 1,25/ott. Ei mikään huono suoritus, kun vastustajina ovat olleet Sibir, JYP ja HV71 - ja Jukurit.Larmi torjunut voitot kaikista pelaamistaan matseista. Hojohojo
Tämä kuulostaa erittäin hyvältä. Maalinedustan pelaaminen on yksi tärkeimmistä osa-alueista ja hienoa, että se on menossa parempaan suuntaan. Varmasti tähän on alun alkaenkin kiinnitetty huomiota ja asiasta puhuttu mutta se on aina eri asia miten asiat hoituu sitten kentällä.Merkillepantavaa oli erinomainen maalineduspelaaminen. Opittiin siis ilvespelistä. Henk.koht olen erittäin tyytyväinen näkemästäni. Miinuksena Niemeläinen. Oli meinaan ihan käsittämättömän paska.
Ilmeisesti kapteeni.Kuka teki kolmannen maalin?
Kuka teki kolmannen maalin?
Ilmeisesti kapteeni.
Itse nostaisin Latvalan tuohon Niemeläisen tilalle. Pelannut huomattavasti rauhallisemmin/varvemmin. Ja muutenkin Latvala noussut ainakin minulle positiivisella tavalla esiin harkkamatseissa mitä päässyt pelaamaan.Merkillepantavaa oli erinomainen maalineduspelaaminen. Opittiin siis ilvespelistä. Henk.koht olen erittäin tyytyväinen näkemästäni. Miinuksena Niemeläinen. Oli meinaan ihan käsittämättömän paska.
Kyllä vaan.- Nenosen ketsuppipullo aukesi, juuri sellaisia maaleja, mitä häneltä odotetaan, itse polkee paikalle ja ranteella yläpeltiin tai sitten haistelee paikalle ja kliininen viimeistely
Toisaalta se merkitsee myös sitä että paljon on kiinni muutamassa avain pelaajassa. Jompi kumpi senttereistä Paajanen, Leino kun joutuisi sivuun, niin se olisi katastrofi. Nikkilän poissa olo on myös puoli katastrofi, joku Frimanin loukkaantuminen olisi tosi paha juttu. Mielestäni vedetään niin isolla riskillä noin ohuella materialla. Pieni lajiin kuuluva epäonni ja korttitalo romahtaa. Toivottavasti siellä toimistolla ollaan hereillä ja vaikka kuinka on talous tiukalla, niin toinen kyykkäys putkeen olisi katastrofi.