Montako päivää tässä nyt ehdittiin jäällä olla treenaamassa ja panostamassa. Mitä Pennasen ois pitänyt sanoa haastattelussa? Puolet joukkueesta kuitenkin puuttui ja vastustajilla ei niinkään. Varsinkaan Sportilta. Katsotaan nyt edes kaikki harjoituspelit ja muutama peli runkosarjaa normaalilla miehistöllä ennen kuin todetaan ollaanko odotusarvojen tasolla vai ei. Kuten sanoit itsekin, niin kyllä pelaaminen toisia joukkueita vastaan on joka tapauksessa tärkeä osa harjoittelua ja antaa valmentajallekin erilaisia havaintoja verrattuna pelkkään keskenään harjoitteluun. Ei mennyt yhtään liigapistettä tässä, mutta varmasti tuli valmennukselle monta merkintää papereihin.
Ihan yhtä monta päivää ne muutkin on jäällä olleet, katsos kun se on sääntö. Se miten Pennanen suhtautui nykyiseen tilanteeseen on se asia millä on merkitystä ja se oli negatiivista (älkää ymmärtäkö tahallaan väärin, Pennasen suhtautuminen oli positiivista, mutta viesti negatiivinen).
Ihan turha tässä on alkaa veteleen mitään kauheita paniikkeja. Nyt vaan pitää kääriä ne hihat, koska lähtökohta on alle sen mitä odotettiin valmennuksen toimesta. Ei tämä nyt ole sen kummempaa, ei tarvitse yrittää kaivaa minulta jotain paskaa, kun sitä ei ole, kunhan kommentoin Pennasen toteamisia. Pendo kyllä tietää viimeistään nyt että missä mennään. Katsotaan sitten jatkossa, että mihin suuntaan tää juna kääntyy. Minä toki odotin vähän enemmän, näytti Pendokin odottaneen, mutta ei tässä vedetä ranteita auki. Pitkä projekti kuitenkin, kun oikeasti jengi täys nuoria. Viime kaudella mä naureskelin näille pitkä projekti jutuille, nyt en. Nyt se oikeasti on ja näyttää siltä, mä vaan mietin, että moniko näistä vittuilijoista jaksaa sitä projektia katsella.