Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Ojdå Backman. Edes pieni valopilkku tähän peliin.
Tuttua toimitusta viime kaudelta. Eipä miestä jäänyt ikävä, vaikkakin Kärppien hyökkäys on tälläkin hetkellä tasoa surkea.Toistaiseksi kaikki näkyvimmät suoritukset ovat pari jäähyä ja haastattelut HPK-televisioon
No jos se painaa silti 12 kaappia runkosarjassa, niin enpä valita.Tuttua toimitusta viime kaudelta. Eipä miestä jäänyt ikävä, vaikkakin Kärppien hyökkäys on tälläkin hetkellä tasoa surkea.
Jos pelaaminen muuten on halutonta ja itsekästä, niin vähään saa olla tyytyväinen.No jos se painaa silti 12 kaappia runkosarjassa, niin enpä valita.
No ei siihen kyllä Palveelta kannata odottaa mitään panosta. Sama saamarin neppailija siellä on kehissä kuin viime kaudella. Naapuri maalipaikassa ja hyvä että viitsi vähän ojentaa mailaa siihen suuntaan. Ei mitään työmoraalia ja nöyryyttä.Niemeläinen ei ole liigatason puolustaja ainakaan vielä. Karjalainen voittaa isojen miesten taiston helposti.
Yhden nähdyn pelin perusteella tyhmää tuomita vielä tai tehdä liikoja johtopäätöksiä, mutta kyllä minä olen jo huolissani tuosta maalinteosta. Kerholta puuttuu syömähammas. Vähän nimittäin pelkään, että ikälopusta Lahdesta, Bambi Lehtosesta tai tasapaksusta Leinosta ei siihen ole. Turusen ja Palveen varassa on todella paljon.
Maalinteko oli viime kaudellakin ongelma mutta hyvällä joukkuepelaamisella ja pelisuunnitelmalla pystyy tasoittamaan tätäkin. Silti, maalejakin pitää pysytä tekemään ja tällä hetkellä siellä ei ole kuin muutama, joiden varaan maalintekoa voidaan ennakkoon laskea.Niemeläinen ei ole liigatason puolustaja ainakaan vielä. Karjalainen voittaa isojen miesten taiston helposti.
Yhden nähdyn pelin perusteella tyhmää tuomita vielä tai tehdä liikoja johtopäätöksiä, mutta kyllä minä olen jo huolissani tuosta maalinteosta. Kerholta puuttuu syömähammas. Vähän nimittäin pelkään, että ikälopusta Lahdesta, Bambi Lehtosesta tai tasapaksusta Leinosta ei siihen ole. Turusen ja Palveen varassa on todella paljon.
Kyllähän tuo "Usain Bolt" -taktiikka Kerholle riittää, jos kaveri ei ole yli 6 maalin karussa ennen kolmatta erää.Tuotahan Pennanen kehui, että harjoituspeleissä jalka on kolmansissa erissä ollut parempi kuin vastustajilla. Sais kyllä peli toimia alusta asti.
Kiekko naamaan.Lehtivuori tipahti rivistä jo joskus ensimmäisessä erässä?
Kiekko naamaan.
4-3. Pojat innostui pelaamaan kolmannessa.Miten peli päättyi?
Taisi, onneksi, mennä ensin ipalaisen mailasta Lehtivuoren naamaan, eli ei siis suoraan vedosta ja ei nyt syljeskellyt vertakaan. Eli toiveissa on ettei mitään pahempaa.Taisi pompata Lehtivuoren naamasta Liuksialan lapaan tuossa Ipan kolmannessa maalissa.
Ihan jees peli Kerholta. Parannettavaa oli vain keskialueen puolustamisessa, omista lähtemisessä ja oikeastaan kaikissa jääkiekon perusasioissa. Eteenpäin.
Tuotahan Pennanen kehui, että harjoituspeleissä jalka on kolmansissa erissä ollut parempi kuin vastustajilla. Sais kyllä peli toimia alusta asti.
Tarkennetaan sen verran, että taisi osua tuonne korvan seudulle Lehtivuorta tuo kiekko.Taisi, onneksi, mennä ensin ipalaisen mailasta Lehtivuoren naamaan, eli ei siis suoraan vedosta ja ei nyt syljeskellyt vertakaan. Eli toiveissa on ettei mitään pahempaa.
Tää on kato Pendon uusi super taktiikka, annetaan naapurille muutama eteen ja ylivertaisella kunnolla tullaan joka matsissa lopussa ohitse. Sä et nyt vaan ymmärrä.En kyllä laskisi tätä meriitiksi harkkapeleissä. Vaikea uskoa että näin kävisi kun runkosarja alkaa. Jalka toisella merkittävästi parempi lopussa.
Toki kyse edelleenn treenimatseista, mutta parantaa pitää ja aivan perkeleesti jos täällä maalailtuja top 6 sijotuksia, saati top 3 sijotuksia meinataan saada. Järkyttävällä takamatkalla ollaan, edelleen.
Sinä saat odottaa ihan mitä haluat, ei se ole muilta pois. Nyt on todellakin ollut kyse vain harjoitusotteluista, joten liikaa ei kannata näihin nojautua. Sen mitä sanon, niin olen jo sanonut, hurjalla takamatkalla ollaan, edelleen.Kausi alkaa kahden viikon päästä ja kaikki alkaa nollasta pisteestä, eli samalla viivalla ollaan edelleen muiden kanssa. Kauden voi jakaa kuuteen tai kolmeen osaan, niin saadaan se joukkueen kehityskäyrä oikeasti esille. Vähän turha vielä mitään tuomioita antaa kun rikoskaan ole vielä tapahtunut.
En tiedä kuka odottaa TOP-3 sijoitusta, itse en uskalla sellaista toivoa. TOP-6 pitäisi olla saumat ihan hyvin. Itse odotan nuorelta joukkueelta nousevaa kehityskaarta ja että pleijareissa jengi on sijoitustaan parempi jengi.