MustatKortit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mihis aikaan peli Lausannea vastaan alkaa?
Sanoisin, että tähän ovat kyllä vaikuttaneet muut tekijät kuin JA:n keskustelupalsta.Hyvin on taas toimistolla seurattu Jatkoaikaa. Äss - HPK harkkamatsiin pääsee yhdellä kausikortilla yksi katsoja halliin sisään, vaikka ei asia tietenkään minulle kuulu.
Eikös se ole aivan normi toimintaa että yhdellä kausarilla pääsee yksi sisään? Ei se välttämättä tästä foorumista johdu vaan ihan normi käytännöstä.. Voin toki olla väärässäkin...Hyvin on taas toimistolla seurattu Jatkoaikaa. Äss - HPK harkkamatsiin pääsee yhdellä kausikortilla yksi katsoja halliin sisään, vaikka ei asia tietenkään minulle kuulu.
Turpaan tuli jatkoajalla 3-2, ihan inhimmillinen tulos Padan kannalta.
Onko viime kaudella A-junioreiden pistepörssiä dominoinut Mika Niemi loukkaantuneena vai eikö ole vain mahtunut kummankaan harjoituspelin kokoonpanoon?
Niin Sveitsin B-liigalaiselta. A-liigalaiselta tuliski sitte jo kylmää kyytiä.
Armeijassa. Tosin ymmärsin, että Sveitsiin olisivat pääseet mukaan nämä metsäleiriläisetkin.
Niin Sveitsin B-liigalaiselta. A-liigalaiselta tuliski sitte jo kylmää kyytiä.
Eipä tartte totakaan kauaa jännittää, klo 18.30 alkaen peli Ambri-Piottaa vastaan; ja A-P on pelannu harkkapeleissään kohtuu hyvin ...
Samaa mieltä, että ei tarvitse kauaa jännittää. Jännitys on pelistä loppunut viimeistään klo 19.Eipä tartte totakaan kauaa jännittää, klo 18.30 alkaen peli Ambri-Piottaa vastaan; ja A-P on pelannu harkkapeleissään kohtuu hyvin ...
...ei siis vahvistuksia enää. Tosin ei niitä varmaan muutenkaa tule kun markkinat on tyhjät ja Bishaiki meni tyhjiltä markkinoilta Jokereihin.
Jokerit ja Ässät vaan taitaa käydä kauppaa vähän eri markkinoilla.
Ja edelleenkään tämä ei ole oikea paikka otteluseurannalle. Jokaisen on syytä muistaa käytäntö jonka mukaan kaikki otteluseurannat pidetään ottelufoorumilla.Mun silmään näyttäs et eka erä ois ollu 0-1. Maalintekijästä ei kuitenkaan mitään tietoa. Tämä siis tosta yläpuolella olevasta linkistä.
Tulihan se sinne, eli Virkkunen (Peltonen - Jyrkkiö).