Viestin lähetti Pelikaani
Sekö sitten super-fani on joka kehuu joukkuetta ja kokoonpanoa illasta toiseen?
Itse olen kannustanut ja huutanut luultavasti enemmän kuin palstaveljistä suurin osa ja jo Reippaan ajoilta.
Dvozakille esitänkin kysymyksen: miksi pitää hymyillä kuin kiimainen hinttari, kun talous on päin persettä, pelit alkavat myös sitä itseään, eikä mikään viittaa paremmasta tulevaisuudesta.
Sanotaan vielä selkeyden vuoksi. Kyllä minä toivon ja haluan, että lahtelainen jääkiekko menestyisi.
Mutta anteeksi olen vissiin paska fani, kun en usko...
Oletko sä nähnyt mut hymyilemässä kuin kiimainen hinttari vai? Pyydän nöyrimmin anteeksi jos olen hymyillyt ja etenkin jos niin kuin kiimainen hinttari. Heh, sille ei sitten voi mitään. Hohhoh, en kai minä oikein osaa hyvin ilmaista ajatuksiani, kun tällaisia kysymyksiä tulee.
Olen vain niin tympääntynyt sellaiseen, että kun menee huonosti niin ollaan aina haukkumassa joukkuetta ja sen mitätöntä MATERIAALIA, mutta odotas kun voitto tulee niin ollaan niin fania että. Kritiikkiä pitää tarjota, mutta omien selkäänpuukotus ja tappion hetkellä hylkääminen ei ole sitä.
Eilisen Saipa pelin jälkeen (häviö siis 5-2) oli kerrassaan loistavaa kun kannattajat huusivat siltikin täysillä: "Pelicans, Pelicans". Harvan liigajoukkueen kannattajat varmaan noin hienosti toimivat. Tällainen tappionkin hetkellä uskominen nimenomaan siihen parempaan huomiseen ja sen uskon luominen pelaajinkiin, tai edes yrittäminen, se on meikäläisen mieleen se. Miksi sitä edes kirjoittaa täällä jos on kaiken uskonsa menettänyt?
Eikä kukaan täällä ole mielestäni kehunut joukkuetta ja kokoonpanoa illasta toiseen. Hei edes minä en ole niin positiivinen.