Harjoitusottelut 2004

  • 25 040
  • 169

Jason26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Blackburn Rovers,Englanti, Tahko
Viestin lähetti LaCew
Ilmeisesti olen sitten todella optimisti, mutta mistä tuolta KalPan hyökkkääjistöstä löytyy vastaavat pelaajat esim. Koivuselle, Jämsenille, Hannukselle, Hirvoselle, Widingille tai vaikkapa Sami Saloselle?

Ja ehkei se Suhonen nyt ihan NIIN kova sentään ole.

Olen joo ihan samoilla linjoilla, ei ihan löydy Kalpalta samantasoisia pelaajia kahteen ekaan hyökkäysketjuun.

-All my support to the Pelicans lads-
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Viestin lähetti Jason26
Olen joo ihan samoilla linjoilla, ei ihan löydy Kalpalta samantasoisia pelaajia kahteen ekaan hyökkäysketjuun.

-All my support to the Pelicans lads-

Samaa mieltä minäkin, KalPalla laajempi vaan tuo hyökkäyksen taso. Kuten 1. viestissäni kirjoitin, Koivunen, Hannus, Jämsen, Hirvonen ja Salonen mahtuisivat KalPaan. Muut eivät KalPan tasoa taida juurikaan nostaa.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
KalPa - Pelicans 1-3, hienoa pojat ! Muuta tietoa ei pelistä vielä ole, mutta hyvä että viimeinen harkkapeli päättyi näin. Eipä kukaan sitten halunnut vetoja tarjota, takkiin oisin napannut...
Nämä ovat pessimistille hienoja hetkiä =D Viikko aikaa laskea profiili taas matalaksi, että nöyryyttä löytyy liigan alkuun, eikä liikoja odotuksia.
 

Rolle

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Viestin lähetti Brett
KalPa - Pelicans 1-3, hienoa pojat ! Muuta tietoa ei pelistä vielä ole, mutta hyvä että viimeinen harkkapeli päättyi näin. Eipä kukaan sitten halunnut vetoja tarjota, takkiin oisin napannut...
Nämä ovat pessimistille hienoja hetkiä =D Viikko aikaa laskea profiili taas matalaksi, että nöyryyttä löytyy liigan alkuun, eikä liikoja odotuksia.

No en hirveästi hurrais jos olisin Pelicans kannattaja, vaikka tänään voitto tulikin. Pelissä ei nimittäin huomannut ollenkaan, että toinen joukkue pelaa liigassa. Mutta eipä tässä kovin hyvät fiilikset ole KalPan kannattajanakaan.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Peli oli vielä aika hakusessa molemmilla.Tasoero oli varsin samansuuntainen, mitään merkittävää eroa ei joukkueiden välillä näkynyt. Mielenkiintoa otteluun toi kaksi Pelicansin ulosajoa, molemmat korkeasta mailasta. Suihkukomennuksen saivat Ville Hirvonen ja Jani Honkanen. Eritoten Jani Honkasen korkea maila näytti katsomoon varsin ikävältä: -KalPan Sami Kaartinen oli menossa yksin läpi, kun siniviivan kohdalla Honkanen nosti mailan suoraan Kaartisen kasvoihin.

KalPan maalin teki Samuli Suhonen. Pelicansin osumista vastasi Daniel Widing, Jesse Welling ja Mikko Niinikoski.

Pelicans pelasi ottelussa seuraavalla kokoonpanolla:

Jämsen-Koivunen-Widing
Hannus-Salonen-T Saarinen
Niinikoski-Welling-Ju Saarinen
#4-Hirvonen-#9

13. hyökkääjä: Kari Sihvonen

Kakko-Hietanen
Lamberg-Lehtonen
Korkeavuori-Honkanen (muistaakseni)

7. puolustaja: Junkkonen

Suomalainen (Helanen)
 
Viimeksi muokattu:

Jason26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Blackburn Rovers,Englanti, Tahko
Viestin lähetti Rolle
No en hirveästi hurrais jos olisin Pelicans kannattaja, vaikka tänään voitto tulikin. Pelissä ei nimittäin huomannut ollenkaan, että toinen joukkue pelaa liigassa. Mutta eipä tässä kovin hyvät fiilikset ole KalPan kannattajanakaan.

Voitto on aina voitto.


Hienoa pojat !!!
Oli hieno päättää harkkamatsit voittoon.
Ei muuta kun oottelemaan liiga avausta.

-All my support to the Pelicans lads-
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niin voitto kuin voitto. Olisi kyllä voinut hoitaa homman vähän vakuuttavamminkin numeroidenkin valossa, kyseessä sentään Mestis-jengi. No pääasia oli kuitenkin se aina niin ihana voitto.

Ketjukoostumukset tuskin ovat aivan samanlaiset kun lähdetään Lappeenrantaan pelaamaan. Heiskanen, Jesse Saarinen, Heino ja mysteeritapaus Santavuori olivat ilmeisesti poissa kokoonpanosta. Kukakohan mahtoi pelata numerolla neljä?

Voitolla on hyvä jatkaa. Ja hienoa että joukkue pystyi edes murto-osaan siihen mihin kyvyt edellyttävät. Tästä on taas helpompi lähteä parantamaan. Hienoa että Jämykin on taas kehissä!
 
Viimeksi muokattu:

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Epävirallinen harjoitusotteluiden pistepörssi.

(Ottelut, maalit, syötöt, pisteet)

1 M Suomalainen Jaakko 8. 0+0=0
31 M Rämö Karri 3. 0+0=0
39 M Helanen Markus 8. 0+1=1

2 P Kiren Toni 9. 0+0=0
6 P Korkeavuori Olli 14. 0+1=1
15 P Heiskanen Santeri 11. 3+2=5
16 P Lamberg Antti-Pekka 10. 0+7=7
44 P Junkkonen Vesa 10. 0+1=1
52 P Lehtonen Topi 15. 2+1=3
62 P Honkanen Jani 12. 2+0=2
71 P Hietanen Juuso 12. 0+2=2
92 P Kakko Erik 12. 2+3=5
P Louhelainen Antti 2. 0+0=0
P Forsström Jani 0. 0+0=0

8 H Niinikoski Mikko 14. 5+2=7
9 H Salonen Pasi 0. 0+0=0
10 H Hannus Tommi 6. 0+1=1
12 H Nuutinen Henri 3. 0+0=0
14 H Widing Daniel 15. 6+1=7
19 H Saarinen Jussi 13. 1+4=5
20 H Santavuori Tuomas 7. 6+1=7
24 H Salonen Sami 15. 0+5=5
25 H Jämsen Lasse 1. 0+0=0
26 H Heino Henri 11. 0+1=1
27 H Makkonen Jussi-M 11. 0+3=3
28 H Sihvonen Kari 14. 1+0=1
34 H Hirvonen Ville 8. 1+5=6
40 H Saarinen Toni 13. 2+3=5
55 H Saarinen Jesse 10. 1+0=1
91 H Welling Jesse 15. 3+1=4
94 H Koivunen Toni 3. 0+1=1
H Hietaharju Anssi 4. 0+1=1
H Vilkman Samu 8. 0+0=0
H Koponen Ville-Matti 5. 0+0=0
H Vähä-Ruohola Kimmo 3. 0+0=0
H Koskinen Petri 2. 0+0=0
H Kaikkonen ? 1. 0+0=0
H Ahonen ? 1. 0+0=0

Pitsiturnauksen otteluita ei ole merkitty palaajien ottelut-sarakkeeseen. Ainoastaan maalit, syötöt ja tehopisteet ovat huomioitu kyseisistä otteluista. Myöskään rangaistuslaukauskilpailuiden maaleja en ole merkinnyt oheiseen taulukkoon. Urheilukoulua vastaan pelattua ottelua ei ole huomioitu millään muotoa.

Taulukko on siis erittäin epävirallinen ja perustuu sekä omiin muistiinpanoihini, että muualta saamaani infoon. Ottelupöytäkirjoja en ole nähnyt mistään ottelusta, joten niiden pohjalta taulukkoa ei ole tehty.

Pahoittelen taulukon todella epäselvää ulkoasua, mutta toivottavasti kiinnostuneet saavat siitä edes jotain selkoa.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä siitä selvää saa. Silmiinpistävää on se, että "pistepörssin" jaetulla ykköpaikalla oleva, siihen puolta vähemmillä otteluilla yltänyt pelaaja ei mahdu Pelicanssin kokoonpanoon...
 

Jared

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans ja Jokerit.
Santavuori teki noista seitsemästä pisteestä muistaakseni viisi (4+1?) norjalaista jengiä vastaan. Mielenkiintoista on, että neloskentän raatajat Welling ja Niinikoski ovat tehneet hyvät pojot. Welling 3+1 ja Niinikoski 5+2.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Viestin lähetti Dvozak
Vaikea uskoa, että joukkueen hyökkäys, jossa Kasper Kenig pelaa kakkosen laidalla on liigatasoa melkein koko porukka. Aika kova jätkä tuo Suhonen siis Kakkoakin kovempi. Luulisi että olisi jo jossain isossa seurassa jos näin todellakin olisi. Mut hei pessimismi onkin taidetta eikö niin?

Pessimismiä ? Saipa - Pelicans 20 min...... Luulenpa ettei edes meikäläisen realismi tältä kaudelta tule olemaan tarpeeksi pessimististä todellisuuteen nähden.

Mutta ei tunnu niin pahalta kun tätä osasi odottaa nimilistaa katsellessa...
 

LäJa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Brett
Mutta ei tunnu niin pahalta kun tätä osasi odottaa nimilistaa katsellessa...

Kuule, eiköhän jokainen tiedostanut kesällä millainen kausi on tulossa. Itsekkin taisin jotain filosofoida, että paikka 10 parhaan joukossa olisi kuin mestaruus meille ja 12. sija olisi se nappiin menneen kauden tulos.

Tämä ei tästä ainakaan helpommaksi tule muuttumaan kauden edetessä! Joukkueeseen on kuitenkin vain uskottava. Sillä miten joukkue voi alkaa uskomaan itseensä, jos edes me fanit emme usko heihin? Sitä vartenhan me kannattajat tässä omalta osaltamme mukana olemme, tuemme meille rakasta asiaa. Toivoa ei saa kuitenkaan koskaan heittää!
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Brett
Pessimismiä ? Saipa - Pelicans 20 min...... Luulenpa ettei edes meikäläisen realismi tältä kaudelta tule olemaan tarpeeksi pessimististä todellisuuteen nähden.

Mutta ei tunnu niin pahalta kun tätä osasi odottaa nimilistaa katsellessa...

Se on helppoa olla kannattaja sillon kun menee hyvin, mutta sitten kun alkaa tappion hetkellä veistelemään tyyliin "mitä mä sanoin siitä roosterista", se on suoraan hanurista se. Suoraan sanottuna vaikuttaa ihan luuserien touhulta. Ei ole miestä tai naista kestämään vaikeita aikoja omia tukien, omiin luottaen.

Minun ei tarvitse jättää takaporttia jälkihaihatteluille. Mulle se on Pelicans kokonaan tai ei ollenkaan. Eli siis aina ja kokonaan, Pelicans. Kyllä ne voitotkin sitten palkitsevat kun elää täysillä joukkueen mukana myös tappioiden (tappioputkien) hetkellä.
 

Pelikaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Dvozak
Se on helppoa olla kannattaja sillon kun menee hyvin, mutta sitten kun alkaa tappion hetkellä veistelemään tyyliin "mitä mä sanoin siitä roosterista", se on suoraan hanurista se. Suoraan sanottuna vaikuttaa ihan luuserien touhulta. Ei ole miestä tai naista kestämään vaikeita aikoja omia tukien, omiin luottaen.

Minun ei tarvitse jättää takaporttia jälkihaihatteluille. Mulle se on Pelicans kokonaan tai ei ollenkaan. Eli siis aina ja kokonaan, Pelicans. Kyllä ne voitotkin sitten palkitsevat kun elää täysillä joukkueen mukana myös tappioiden (tappioputkien) hetkellä.

Sekö sitten super-fani on joka kehuu joukkuetta ja kokoonpanoa illasta toiseen?

Itse olen kannustanut ja huutanut luultavasti enemmän kuin palstaveljistä suurin osa ja jo Reippaan ajoilta.

(Ne minua vanhemmat fanit, jotka vielä Pelicansistakin ovat kiinnostuneet. Älkää noteeratko tuota, arvostan teitä jo muutenkin.)

Dvozakille esitänkin kysymyksen: miksi pitää hymyillä kuin kiimainen hinttari, kun talous on päin persettä, pelit alkavat myös sitä itseään, eikä mikään viittaa paremmasta tulevaisuudesta.

Sanotaan vielä selkeyden vuoksi. Kyllä minä toivon ja haluan, että lahtelainen jääkiekko menestyisi.

Mutta anteeksi olen vissiin paska fani, kun en usko...
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Viestin lähetti Dvozak
Se on helppoa olla kannattaja sillon kun menee hyvin, mutta sitten kun alkaa tappion hetkellä veistelemään tyyliin "mitä mä sanoin siitä roosterista", se on suoraan hanurista se. Suoraan sanottuna vaikuttaa ihan luuserien touhulta. Ei ole miestä tai naista kestämään vaikeita aikoja omia tukien, omiin luottaen.

Minun ei tarvitse jättää takaporttia jälkihaihatteluille. Mulle se on Pelicans kokonaan tai ei ollenkaan. Eli siis aina ja kokonaan, Pelicans. Kyllä ne voitotkin sitten palkitsevat kun elää täysillä joukkueen mukana myös tappioiden (tappioputkien) hetkellä.

Ymmärsit väärin. En minä ainakaan missään vaiheessa joukkuetta hylkää. Ok, kirjoitan ehkä joidenkin mielestä turhan negatiivisesti ja pessimistisesti kun kyseessä on Pelicansin oma osio Jatkoajassa.

Tällä kirjoittelulla toivoin ettei kukaan odota liikoja vaan myös muut kestävät sen todellisuuden missä mennään sitten kun niitä turpiin ottoja alkaa olla kasassa sen verran kuin sietokyky kestää. Luulenpa vaan että alussa positiivisina ihmeitä toivovat ovat lopulta ne, jotka marras-joulukuussa teilaavat taas pelaajahankinnat ja valmennuksen ja vannovat etteivät tule hallille ennenkuin johtoporras on vaihtunut. Itse en näin tee koska tiedän ettei parempaan voida pystyä tai jos pystytään on kyseessä erittäin kovan tason ammattilaisvalmennus ja Matikaisen pitää tulevaisuudessa valmentaa myös Suomen maajoukkuetta =D.

Siitähän tällä kaudella on kyse että yleisöä kävisi edes budjetoidun verran jolloin ainakin Pelicansin talouden puolesta olisi mahdollista jatkaa taas Liigassa jopa paremmallakin tai ainakin kehittyneemmällä joukkueella.

Ja täytyy vielä sanoa että uskon itsekin siihen että jos joukkueen henkinen kantti kestää alkukauden mahdollisesti pitkätkin tappioputket ja kovat rökitykset, nähdään kauden edetessä koko ajan parempaa peliä junioreiden päästessä paremmin sisään kuvioihin. Eri asia on tietysti se jos painetaan paniikkinappulaa johdon puolesta ja aletaan lokakuun alkupuolella junioreiden tilalle hankkia turhia kehäraakkeja ja täytemiehiä. Silloin juniorit jäävät taas ilman mahdollisuuksia. Ei kovatkaan pelit hetkessä kehitä, se pitää muistaa.
 
Viimeksi muokattu:

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Pelikaani
Sekö sitten super-fani on joka kehuu joukkuetta ja kokoonpanoa illasta toiseen?

Itse olen kannustanut ja huutanut luultavasti enemmän kuin palstaveljistä suurin osa ja jo Reippaan ajoilta.

Dvozakille esitänkin kysymyksen: miksi pitää hymyillä kuin kiimainen hinttari, kun talous on päin persettä, pelit alkavat myös sitä itseään, eikä mikään viittaa paremmasta tulevaisuudesta.

Sanotaan vielä selkeyden vuoksi. Kyllä minä toivon ja haluan, että lahtelainen jääkiekko menestyisi.

Mutta anteeksi olen vissiin paska fani, kun en usko...

Oletko sä nähnyt mut hymyilemässä kuin kiimainen hinttari vai? Pyydän nöyrimmin anteeksi jos olen hymyillyt ja etenkin jos niin kuin kiimainen hinttari. Heh, sille ei sitten voi mitään. Hohhoh, en kai minä oikein osaa hyvin ilmaista ajatuksiani, kun tällaisia kysymyksiä tulee.

Olen vain niin tympääntynyt sellaiseen, että kun menee huonosti niin ollaan aina haukkumassa joukkuetta ja sen mitätöntä MATERIAALIA, mutta odotas kun voitto tulee niin ollaan niin fania että. Kritiikkiä pitää tarjota, mutta omien selkäänpuukotus ja tappion hetkellä hylkääminen ei ole sitä.

Eilisen Saipa pelin jälkeen (häviö siis 5-2) oli kerrassaan loistavaa kun kannattajat huusivat siltikin täysillä: "Pelicans, Pelicans". Harvan liigajoukkueen kannattajat varmaan noin hienosti toimivat. Tällainen tappionkin hetkellä uskominen nimenomaan siihen parempaan huomiseen ja sen uskon luominen pelaajinkiin, tai edes yrittäminen, se on meikäläisen mieleen se. Miksi sitä edes kirjoittaa täällä jos on kaiken uskonsa menettänyt?

Eikä kukaan täällä ole mielestäni kehunut joukkuetta ja kokoonpanoa illasta toiseen. Hei edes minä en ole niin positiivinen.
 
Viimeksi muokattu:

Jason26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Blackburn Rovers,Englanti, Tahko
Viestin lähetti Dvozak


Olen vain niin tympääntynyt sellaiseen, että kun menee huonosti niin ollaan aina haukkumassa joukkuetta ja sen mitätöntä MATERIAALIA, mutta odotas kun voitto tulee niin ollaan niin fania että. Kritiikkiä pitää tarjota, mutta omien selkäänpuukotus ja tappion hetkellä hylkääminen ei ole sitä.

Eilisen Saipa pelin jälkeen (häviö siis 5-2) oli kerrassaan loistavaa kun kannattajat huusivat siltikin täysillä: "Pelicans, Pelicans". Harvan liigajoukkueen kannattajat varmaan noin hienosti toimivat. Tällainen tappionkin hetkellä uskominen nimenomaan siihen parempaan huomiseen ja sen uskon luominen pelaajinkiin, tai edes yrittäminen, se on meikäläisen mieleen se. Miksi sitä edes kirjoittaa täällä jos on kaiken uskonsa menettänyt?


Juuri näin, myös itse olen "vähän" leipiintynyt näihin oman joukkueen selkäänpuukottajiin. Varsinkin nyt nää pari viime kautta, kun on mennyt huonosti näitä faneja tuntuu olevan joka nurkassa. Vähän väliä tuolla kylillä kuulee, "ei niist oo mihinkään lopettaisivat liigapelit kokonaan". Nii ja toinen asiaa mikä tulee usein ilmi on se että ihmetellään tyyliin " miten sä voit kannustaa/kannattaa noin HUONOA JOUKKUETTA"

Itse uskon, että pelaajat saavat lisä tsemiä meidän kannustuksesta. Mitä nyt on tullu tuolla pelaajien kanssa höpistyä niitä näitä, niin lähes kaikki on tullu kiittelemään meitä hienosta kannustamisesta (etenkin vieraspeleissä) . Ja on kuulema se on edes auttanut taistelemaan entistä enemmän.

-All my support to the Pelicans lads-
 

Jokke

Jäsen
Viestin lähetti RV16
Niin no tietenkin jos jätetään ennakkoon paras maalintekijä Hannus(<->Korpisalo), pois, niin siinä tapauksessa tietysti todella selkeät erot.

Sori, mutta oli ihan pakko kaivaa tämä esille. Olit kyllä oikeassa, että Hannus on ennakkoon paras maalintekijä, ei siellä moni ole häntä enempää kyllä tehnytkään. LOL

Ei mutta jos ihan vakavasti mietitään, niin miksi häntä istutetaan penkillä? Jos kerran maalivainua pitäisi löytyä. Onko hän loukkaantunut/puolikuntoinen/riidoissa valmentajan kanssa/kädet jäässä vai mistä kiikastaa?

Tuo ei mahdu pelaavaan kokoonpanoon ei kuulosta koko totuudelta.
 
Viestin lähetti Jokke

Ei mutta jos ihan vakavasti mietitään, niin miksi häntä istutetaan penkillä? Jos kerran maalivainua pitäisi löytyä. Onko hän loukkaantunut/puolikuntoinen/riidoissa valmentajan kanssa/kädet jäässä vai mistä kiikastaa?

Tuo ei mahdu pelaavaan kokoonpanoon ei kuulosta koko totuudelta.

Ei mietitä - Väärä ketju, ja off-topiccia. Tässä otsikossa tulee keskustella harjoitusmatseista, ei Hannuksen tehoista tai loukkaantumisista.

Mode-setä.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti Jokke
Ei mutta jos ihan vakavasti mietitään, niin miksi häntä istutetaan penkillä? Jos kerran maalivainua pitäisi löytyä. Onko hän loukkaantunut/puolikuntoinen/riidoissa valmentajan kanssa/kädet jäässä vai mistä kiikastaa?

Tuo ei mahdu pelaavaan kokoonpanoon ei kuulosta koko totuudelta.
-> Kentälliset kaudella 2004-05
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös