Harjoitusottelut 08-09

  • 32 652
  • 69
Nyt kun harjoitusottelujen ja -turnausten aika on kuumimillaan, pyydämme ystävällisesti käymään keskustelut näistä Otteluketjufoorumilla. Turnauksille voitte halutessanne avata oman ketjun, jossa voitte käydä ennakkospekulaatiot ja jälkipelit. Näihin ketjuihin emme halua ottelunaikaista live-seurantaa. Jos koette tarpeelliseksi, voitte avata live-seurantaketjuja pelipäivittäin.

Moderaattorit
 

Ferris

Jäsen
Jollain on varmaan tietoa, että minkä verran tuonne Lempäälän halliin mahtuu katsojia ja minkähän hintaiset liput tulevat olemaan SaiPa-pelissä? Onko Ilveksen pelit yleensä olleet loppuunmyytyjä maakunnassa pelattaessa?
 

Mad Dog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Maakuntahallit ovat näissä peleissä aina tupaten täynnä, mutta en muista, että halukkaille pääsylipun ostajille olisi koskaan myyty eioota.

Ja tähän voisi vielä lisätä, että kyseinen Lempäälän halli on kovasti ankea, ahdas ja kaikin puolin ikävä paikka.

Mutta hullu kun on, niin sinne tulee taas auton nokka suunnattua.
 
Ilveksen kokoonpano (ilves.comista kopioitu) 2.9 Lempäälässä SaiPaa vastaan


Miikka Männikkö-Jarkko Kauvosaari-Marko Anttila
Mikko Kuukka-Troy Milam

Turo Järvinen-Pasi Määttänen-Toni Rajala
Kevin Kantee-Markus Seikola

Masi Marjamäki-Jaakko Pellinen-Antti Roppo
Joonas Lehtivuori-Jarkko Näppilä

Sami Sandell-Joonas Rask-Ville Korhonen
Toni Niemi

Hannu Toivonen
(Mikko Pätsi)
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Jollain on varmaan tietoa, että minkä verran tuonne Lempäälän halliin mahtuu katsojia ja minkähän hintaiset liput tulevat olemaan SaiPa-pelissä? Onko Ilveksen pelit yleensä olleet loppuunmyytyjä maakunnassa pelattaessa?

Ja liput taitaa olla 12/10/5€.
 

George Parros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks 06-07
Ilveksen kokoonpano (ilves.comista kopioitu) 2.9 Lempäälässä SaiPaa vastaan


Miikka Männikkö-Jarkko Kauvosaari-Marko Anttila
Mikko Kuukka-Troy Milam

Turo Järvinen-Pasi Määttänen-Toni Rajala
Kevin Kantee-Markus Seikola

Masi Marjamäki-Jaakko Pellinen-Antti Roppo
Joonas Lehtivuori-Jarkko Näppilä

Sami Sandell-Joonas Rask-Ville Korhonen
Toni Niemi

Hannu Toivonen
(Mikko Pätsi)

Missä lienee Dan Hacker? Tukion lisäks muita runkopelaajia ei näytä puuttuvan, eikä muutenkaan lisäystä ole odotettavissa edes liigan elintärkeälle ensimmäiselle kuukauden ajanjaksolle.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Kyllä siellä lienee haussa paikkaaja Plattille liigan alkukierroksille.
On se sitten Lee Goren tai sitten joku muu.

Onko Pellinen/Roppo akseli ajanut jo Sandell/Korhosen ohi hierarkiassa vai onko nyt viimeisiä näytön paikkoja ?

Sinällänsä upeaa, että 6/12 hyökkääjää on omia 1987 tai myöhemmin syntyneitä pelaajia. Tähän toki tulee pikku hiljaa muutos kun Hacker,Torkki,Platt ja (Tukonen) liittyvät rinkiin. Toivottavasti ei anneta liikaa tasoitusta liigan alkupuolella.
 
Viimeksi muokattu:

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Optimismia, mutta ei kovin räikeää. Olen yrittänyt kovasti katsoa Tukosen mahdollisuuksia saada sopimus, mutta en ole kovin vakuuttunut siitä.
 

Mad Dog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Optimismia, mutta ei kovin räikeää. Olen yrittänyt kovasti katsoa Tukosen mahdollisuuksia saada sopimus, mutta en ole kovin vakuuttunut siitä.

Toivottavasti olet oikeassa.

Ainakaan Tukonen ei tule leirille suoraan golfkentältä, mikä voi olla pieni, mutta kenties ei sitten kuitenkaan ratkaiseva etu.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Optimismia, mutta ei kovin räikeää. Olen yrittänyt kovasti katsoa Tukosen mahdollisuuksia saada sopimus, mutta en ole kovin vakuuttunut siitä.

Saada sopimus? Omasta mielestä Tukosella on voimassa oleva sopimus Dallasin kanssa - nyt vaan on kyse siitä saako hän pelipaikkaa Dallasista.

Pelipaikka on melko tiukassa, muttei mitenkään mahdoton. Dallasin rosteri omasta mielestä näyttää suurinpiirtein seuraavalta:

Morrow - Ribeiro - Lehtinen
Avery - Richards - Brunnström
Eriksson - Modano - Lundqvist
Ott - Petersen - Barch
Neal, Lindgren, Conner, Crombeen...

Tukosen pitäisi syrjäyttää nuo ylimääräiset jampat sekä mielellään joku kolmikosta Brunnström, Eriksson, Lundqvist. En jaksa uskoa, että Tukosta jätetään 13. hyökkääjäksi vaan siihen on parempi esim Chris Conner. Ei tuo mahdotonta ole, mutta melko epätodennäköistä tällä hetkellä.
 

Mad Dog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Yhdestä pelistä on paha vetää pitkälle meneviä johtopäätöksiä, mutta eilisiä Tukosen peliesityksiä katselleena sanon, että Ilvekselle hän on vahvistus, vaan eipä noilla otteilla vakipaikkaa Dallasista irtoa.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Yhdestä pelistä on paha vetää pitkälle meneviä johtopäätöksiä, mutta eilisiä Tukosen peliesityksiä katselleena sanon, että Ilvekselle hän on vahvistus, vaan eipä noilla otteilla vakipaikkaa Dallasista irtoa.

Minulle jäi Tukosesta kuva, että hän on saanut peliluvan Ilvekseen sillä ehdolla, että on luvannut koko ajan varoa loukkaantumista. Taitoa kaverilla on tähän liigaan aivan riittävästi.
 

Mad Dog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minulle jäi Tukosesta kuva, että hän on saanut peliluvan Ilvekseen sillä ehdolla, että on luvannut koko ajan varoa loukkaantumista. Taitoa kaverilla on tähän liigaan aivan riittävästi.

Taitoa on tähän liigaan aivan riittävästi, juu.

Mutta onko erityisosaamista, millä NHL:n leirityksessä jättää taakseen monta kovaa pelimiestä?

Olen siis entistä optimistisempi Tukosen Ilves-pestin suhteen, vaikkakin monituiset viime viikkoina jäällä vietetyt työtunnit antavatkin miehelle melkoisen etulyöntiaseman leirin ensimmäisinä päivinä.

Itse kyllä uskon, että se on Tukonen itse, joka paikkojaan säästelee. Rikkinäisenä kun sinne leirille ei kannata edes lentää...
 

#J81#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Positiivista kuulla, että Tukoselta löytyy käsiä liigatasolle, itse en oikein ole hahmottanut miestä kuin joskus Nuorten MM-kisoissa ja niistäkään ei oikein pysyvää mielikuvaa Tukosesta jäänyt.

Miltä Troy Milamin peli rupeaa näyttämään näin viikkoa ennen kauden avausta? Varsinkin hänen viivapelaamisesta olisi mielenkiintoista kuulla! Ainakin Jatkoajan raportissa Milamin kehuttiin pelanneen eilen parhaan pelinsä Suomessa.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Taitoa on tähän liigaan aivan riittävästi, juu.

Mutta onko erityisosaamista, millä NHL:n leirityksessä jättää taakseen monta kovaa pelimiestä?

Olen siis entistä optimistisempi Tukosen Ilves-pestin suhteen, vaikkakin monituiset viime viikkoina jäällä vietetyt työtunnit antavatkin miehelle melkoisen etulyöntiaseman leirin ensimmäisinä päivinä.

Itse kyllä uskon, että se on Tukonen itse, joka paikkojaan säästelee. Rikkinäisenä kun sinne leirille ei kannata edes lentää...

Juuri noin itsekkin asian koen, eli hyvä vahvistus liigaan ja NHL-paikkaa ei tälle kaudelle aukea.

En minä nyt ihan vakavissani tuota sovittua säästelyä tuohon kirjoittanut, vaan selvää on se, ettei nyt kannata paikkoja rikkoa ja varovaisuus johtuu siitä.

Seikola oli minulle muuten eilen ihan positiivinen "yllätys". Jo nyt voi todeta, että vertaaminen Jääskeläiseen on aivan turhaa.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse kyllä uskon, että se on Tukonen itse, joka paikkojaan säästelee. Rikkinäisenä kun sinne leirille ei kannata edes lentää...

Itsekin uskon, ettei parasta Tukosta ole vielä nähty, vaan mies varoo pilaamasta merkityksettömissä harjoituspeleissä tulleella loukkaantumisella kauden henkilökohtaista päätavoitettaan eli pelipaikan valtaamista Stars-kokoonpanosta.
 

Kunto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Harjoitusmatsit (kaikki 13) on nyt pelattu. Ilves.com julkaissee pian pistepörssin, mutta kyhäsin myös version siitä, miten pinnat jakaantuivat tasakentällisin tai alivoimin pelattuna. Tämä lienee pelaajia kohti tasapuolisempaa vertailua.

Anttila 10 matsia, 5+2=7
Kauvosaari 11, 3+4=7
Marjamäki 8, 4+2=6
Lehtivuori 11, 2+3=5
Sandell 9, 1+4=5
Kuukka 11, 0+5=5
Määttänen 9, 1+3=4
T.Järvinen 11, 0+4=4
Rajala 4, 2+1=3
Rask 6, 0+3=3
Pellinen 11, 0+3=3
Sointu 5, 2+0=2
Korhonen 12, 2+0=2
Hacker 8, 1+1=2
Antonen 7, 0+2=2
P.Järvinen 8, 0+2=2
Genoway 1,1+0=1
Tukonen 3,1+0=1
Mattila 8, 1+0=1
Joki-Erkkilä 2, 0+1=1
Kangasniemi 2, 0+1=1
Sandvik 4,0+1=1
Seikola 9,0+1=1
Männikkö 9,0+1=1
Milam 10,0+1=1

Harjoituspelit ovat vain harjoituspelejä ja tilastoja voi kukin tulkita mielensä mukaan. Muutama hajahuomio kuitenkin pistää silmään.

- Anttilan vahva maalimäärä myös tasavoimin
- Uudet kaverit Kauvosaari ja Masi hyvässä vedossa
- Kuukka joukkueen syöttökunkku
- Nuorten vahva panos
- Sandell sai kuin saikin luistimet toimimaan ja tasaiset tehot
- P-Amerikkalaiset perinteisesti kohmeessa tähän vuoden aikaan
- Männikön vaatimaton panos

Pörssi väsätty nopeasti ja sisältänee kauneusvirheitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös