tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Onneksi rosterissa riittää leveyttä, ettei tuollainen määrä loukkaantumisia vielä tunnu :)
Rukoukseesi vastattiin. HIFK pelaa SaiPaa vastaan kokoonpanolla:Johannes kirjoitti:Olisi kyllä hienoa, jos HIFK:n toimisto ilmoittaisi hifk.fi-sivustolla millä joukkueella Marskiin lähdetään.
Juhaht kirjoitti:Tuota sinänsä mielenkiintoista rosteria katsellessa herää kysymys: mikä Kurvinen?
Ihan oikeasti, kuka tämä sälli on ja miksi sitä on roikutettu HIFKin sopimuspelaajissa vuositolkulla mukana? Nyt näyttää olevan ykkösparissa, mutta eihän sälli ole pelannut kuin muutaman hassun liigapelin tuona aikana. Onko kyseessä siis joku meikäläiseltä täysin ohi mennyt superlupaus vai mikä? Valaiskaa, pliide.
Edit: viddu, mä oon sokea. Onhan Kurvinen pelannut tuossa pari vuotta sitten täyden kaudenkin. Täysin pimentoon on kyllä jäänyt. HMV-jätkä?
mixu kirjoitti:Kyllä tuo puolustuksen materiaali on todella onneton.
Nyt mukana 7 pakkia joiden joukossa 2 viime kauden vakinaista pakkia.
Vähintään kahta kokenutta pakkia tuo kokoonpano huutaa tietäen että loukkaantumisia tuppaa kauden aikana tulemaan.
Eikös Kurvinen kantanut viime kauden alussa kultaista kypärääkin muutaman ottelun verran?Juhaht kirjoitti:Tuota sinänsä mielenkiintoista rosteria katsellessa herää kysymys: mikä Kurvinen?
Jude kirjoitti:13. hyökkääjä: Mikko Laine
mixu kirjoitti:Kyllä tuo puolustuksen materiaali on todella onneton.
Nyt mukana 7 pakkia joiden joukossa 2 viime kauden vakinaista pakkia.
Vähintään kahta kokenutta pakkia tuo kokoonpano huutaa tietäen että loukkaantumisia tuppaa kauden aikana tulemaan.
Pärde kirjoitti:Toki ymmärrän, että asioiden tietoinen vääristely kuuluu asiaan kaltaisesi ikinegakirjoittajan repertuaarissa, mutta jos nyt totta puhutaan, kyllä tuolla neljä vakiopakkia on. Kurvinen oli suht läsnä viime kauden, Turunen kärsi loukkaantumisista ja jälkitiloista. Ja Saarinen siis vielä telakalla jonkun aikaa.
Siitä olen toki kanssasi samaa mieltä, että kahta pakkia tuo kokoonpano huutaa ehdottomasti. Jos ulkomaalaiskiintiö antaa myötä, Benysek-tyyppinen kokenut puolustaja olisi todella hyvä lisäys. Loukkaantumisia ajatellen Lostedtille ja Hoviselle sopimukset käteen.
edit: Mikko Kurvisesta sen verran, että omanpäänpakkihan mies on kautta linjan ollut (suht varma sellainen), mutta kyllähän miehellä hyökkäyspään taitojakin on. Kuten viime kauden alku näytti. Toki tiedän, että tuloillaan on todennäköisesti ulkomaalainen kiekollinen paikki toista ylivoimaa pelaamaan, mutta olisi mielenkiintoista nähdä, mitä Kurvi saisi aikaan kiekollisella vastuulla.
Mä en oo mixu jaksanu kommentoida tota sun itkemistä, mutta nyt on pakko.mixu kirjoitti:Hankittaisiin sellainen hanskaaja joka osaisi hommansa eikä tarvitsisi hävetä kuten viime keväänä kun Lennu kiemurteli jäässä jä Häppölä oli kostajana.
Kuten hyvin tiedät niin ei formuloita ajeta ralli-autoilla ja päinvastoin.
Frankie kirjoitti:Mä en oo mixu jaksanu kommentoida tota sun itkemistä, mutta nyt on pakko.
Keksit nyt sitten vielä valittaa viime kauden "hanskaamisesta". Hävetä? Jos joku Toporowski vetäsee cheap-shotilla Lennun kanveesiin, ja saman tien IFK leirissä reagoitiin?
Pressiboxi kirjoitti:Petrellhän otti pattiin todella nolosti ja vieläpä ns. omiin nimiin. Ei "brändinnäköistä" toimintaa moinen. Sitä tässä varmaankin ajetaan takaa.
mixu kirjoitti:Jos haetaan vain tyyliä niin sekin on ok mutta silloin pitäisi myös joukkue rakentaa niin että siinä olisi tyyliä.
Hankittaisiin sellainen hanskaaja joka osaisi hommansa eikä tarvitsisi hävetä kuten viime keväänä kun Lennu kiemurteli jäässä
Baarimikko kirjoitti:Nyt sitten meni hankalaksi ottelurangaituksen myötä Patrik Lostedt:n jatko...
Eiköhän mies kumminkin löydy rosterista... Toivotaan.. :)
The Original Jags kirjoitti:Mahdotontahan tuota on tehdä vielä tässä vaiheessa, kun joukkueiden kokoonpanot ovat pitkälti auki.
Mutta jonkin näköisellä todennäköisyydellä joukkueessa nähdään mm. seuraavia pelaajia:
Aleksandr Ovetshkin, Pavel Datsjuk, Andrei Markov, Pavel Rosa, Mihail Grabovski, Aleksandr Haritonov, Aleksandr Rjazantsev, Aleksandr Skugarev, Aleksei Tshupin, Sergei Vishedkevitsh, Igor Mirnov ja Maksim Sushinsky. Näistä uusia pelaajia Dynamossa ovat Sushinsky, Skugarev, Grabovski ja Rjazantsev.
Näiden pelaajien lisäksi Dynamossa pelasi viime kaudella vielä mm. Aleksandr Frolov, Sergei Samsonov, Artem Tshubarov, Maksim Afinogenov ja Lubos Bartecko, mutta heidän pelaamisensa Dynamossa on kiinni paljolti NHL:n tilanteesta.
JHag kirjoitti:Mua hävettää Tommi Evilän puolesta. Vain 818 karsinnassa. Metri lisää ja Suomella olisi maailmanennätys! Ihme venkoilija.
Oglethorpe kirjoitti:Sitten vielä kysymys niille jotka ovat nähneet jo IFK:n harkkapelejä, pelaako IFK niillä viime playoffsien paidoilla vai 'vanhoilla'?