Harjoitusotteluiden pistepörssi

  • 17 157
  • 29

kokalolu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat Jokerit
Ja jyväshyvän selitys senkun jatkuu. Jos noista pisteistä jotka ilmoitit jotain voidaan sanoa, niin kukaan ei tehnyt mitää ihmeitä, toisin kuin muissa joukkueissa. Tähtipelaajat tekivät harjoitusotteluissakin sen piste/peli, ei jypillä. No mutta selitykset sikseen, paskanjauhanta pois ja teot puhuu puolestaan..
Haha, just. oliko nämä jo sarja-otteluita? minun mielestäni näillä harjoitus pelien pistepörssillä/otteluntuloksella ei ole mitään tekemistä mikä tai kuka pelaaja/joukkue tulee pärjäämään liigassa, taisi mm. pata ottaa turpaan 6-0 lappeenrannassa jos sillä on väliä että kuka pärjää liigassa kuka ei, harjoitusotteluiden perusteella. Eikös näissä peleissä ole tarkoitus vaan kokeilla mikä toimii tässä vaiheessa kautta ja mitä pitää kehittää ennen liigan alkua? Immonenkin on harjoitellut JYP:in kanssa vasta vähän yli viikon, minä en odota edes kauden ekoissa peleissä jarkolta yhtään mitään.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Mikä ihmeen selitys?

Muistaakseni siellä juuri erikseen mainittiin Immosen ottelumäärä, vaikka sitä ei oltu siinä vaiheessa kyselty tai ihmetelty. Se luki siinä pistemäärän kanssa, ja ottelumäärän painottaminen tuossa tilanteessa haiskahtaa selitykseltä. Kyllä se muutenkin nähtiin ja medioiden kautta tiedettiin että alla oli vain kaksi peliä.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja jyväshyvän selitys senkun jatkuu. Jos noista pisteistä jotka ilmoitit jotain voidaan sanoa, niin kukaan ei tehnyt mitää ihmeitä, toisin kuin muissa joukkueissa. Tähtipelaajat tekivät harjoitusotteluissakin sen piste/peli, ei jypillä. No mutta selitykset sikseen, paskanjauhanta pois ja teot puhuu puolestaan..


Mikähän tuossakin nyt sitten oli selittelyä? Jos totean harjoituskauden olleen minulle lievä pettymys, mutta itse peli oli tyydyttävällä tasolla, tyydyttävä ei tarkoita hyvää eikä kiitettävää.
Ja ne lopun maininnat, kokonaisesta 3:sta pelaajasta olivat lähinnä Liigapörssiä varten, aivan sama mitä havaintoja itse kukin mediasta tekee.
Selittelyn sijaan, tulen kyllä toteamaan vielä useaan kertaan,
Koita kestää "Juhavaan" + muut herne nenässä olevat, lupaavalle se ei kuitenkaan näytä koska verbaaliset nännit tuntuu olevan noin herkällä.

Mukavaa Liigan alkua kuitenkin, yli joukkuerajojen kaikille.
 
Viimeksi muokattu:

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Mikä ihmeen selitys? Kuinka monta pistettä Immosen olisi kahdessa harjoituspelissä pitänyt tehdä, että täällä oltaisiin tyytyväisiä? Kuvitteletteko, että Immonen jatkaa tätä tahtia koko kauden ja mikäli pysyy terveenä pistesarake näyttää lukemia 0+28?
JYPinhän pitäisi kaiken mediahehkutuksen mukaan olla hyökkäyspelaamisen airue alkavan kauden liigassa. Ja käsittääkseni tästä Play Offs Immosesta on leivottu orkesterin tähti? 0+28 on hiukan liioittelua, mutta 0+2 pitäis tulla vaikka puhumalla joukkueen ykkös play makerille. Konkkaan vaan.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voisiko Immosen pisteille olla ihan looginen selitys: Dufvan perutuuskiekko on omaksuttu jo tässä vaiheessa kautta? Ei se 0+0 ole hirveän huono tulos jos ei tule miinuksia?

Ottelu joka päättyy 0-0 on luultavasti puolustettu hyvin ja yksi piste plakkarissa..ja onhan jatkoajat ja rankkarit joten vauhtia ja maaleja tulee aina! Kaikki tuki Immoselle ja Duffan peruuttelulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös