Harjoitusotteluiden otteluseuranta 9.8.2013

  • 24 354
  • 113
Tila
Viestiketju on suljettu.

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Usko kaikki mitä twitterissä lukee. Hyvä neuvo tulevaisuutta varten.

Kiitos neuvosta. Pitääkö tämä muuten paikkansa? Lahdessa olen monesti törmännyt tähän muminaan, mielestäni todella erikoista touhua.

@Tapparaofficial 7 min
Mainittakoon tämän Ilves-kuuluttajan epäurheilijamainen ärsyttävyys kun vierasmaali pitää kuiskata siihen mikkiin. Kasvaisi ammattilaiseksi.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä se oli Nieminen joka Levoa tilanteessa provosoi ja pitkään tilanteen ulkopuolella.

Kokeneen pelaajan teko mutta en arvosta että alkaa pätemään junnulla ja pystyy vielä tuuletella tappelun jälkeen.

Nieminen kyllästyi hierontaan ja alkoi takoa, kun Levo sai vihdoin kypärän pois Niemiseltä. Levo luuli itsestään liikoja. Hyvä pakki tulevaisuudessa, jos saa päänsä parempaan kuntoon.
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Uusi kausi ja Ilveksellä uusi omistaja siltikin sama meno jatkuu. Ilves-fanit joutuvat tyytymään trollaukseen kun peli niin selvää pässinlihaa. Tosin viime kaudella Tappara nöyryytti vain tulostaululla nyt myös painissa. Hienoa!
Painit 1-1? :)

Jos Corso olisi kentällä niin Ilves johtaisi edelleen.

Välly vois ottaa myllyä.
 
Kärpäsenemmistön mukaan paska on hyvää. Syötkö paskaa.

Joo, Levo hieroi. Ennen sitä Nieminen otti Levosta niskalenkin.

Oliko muuta? Kävisit peleissä.
En syö. Eikä käsittääkseni kärpäsillä ole ollut kommentteja tähän tapahtumaan.

Eli Levo olis voinu perääntyäkin.

Ei mulla muuta. Käynkin. Ehkä 40 peliä kaudessa.

Ymmärrettävästi teidän Ilves-leiriä nyt vähän harmittaa, kun odotukset olivat ilmeisen kovat pärjätä edes jollain rintamalla.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Corson ja Plihalin myllyä ennen Plihal löi Kolpoasta käsille vihellyksen jälkeen. Tuomarit ei yllättäen antaneet jäähyä.

Edit. Metsola -> Kolppanen :D
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Corson ja Plihalin myllyä ennen Plihal löi Metsolaa käsille vihellyksen jälkeen. Tuomarit ei yllättäen antaneet jäähyä.

Miksi Plihal lyö Metsolaa käsille? Hyvä sentään, että Corso puolusti Metsolaa.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Ymmärrettävästi teidän Ilves-leiriä nyt vähän harmittaa, kun odotukset olivat ilmeisen kovat pärjätä edes jollain rintamalla.

E-hei. Kyllä minä yhden kesähöntsätappion kestän. Olisi vain tosi kiva, että asiat otetaab kuten ne ovat.

Usko sinä tapparatwitteriä. Minä uskon sitä mitä näen.
 
Kiitos neuvosta. Pitääkö tämä muuten paikkansa? Lahdessa olen monesti törmännyt tähän muminaan, mielestäni todella erikoista touhua.

@Tapparaofficial 7 min
Mainittakoon tämän Ilves-kuuluttajan epäurheilijamainen ärsyttävyys kun vierasmaali pitää kuiskata siihen mikkiin. Kasvaisi ammattilaiseksi.
Valitettavasti pitää. Käsittämättömän huono kuuluttaja. Ilvesläisten nimet menee sekamelskaksi huutomölinän takia ja vierasjoukkueen nimiä kuiskaillaan.

HeGe41 kirjoitti:
Jatkoajan toimittajat koostuvat pääasiassa luistelutaidottomista ja nolla peliä missään pelanneista tapauksista. Niitähän minä uskon. Joo.
Pitääkö tässä alkaa kaikkien luettelemaan pelikokemuksensa ja sitten vielä käydä Sorsussa kattoon jäiden tultua kenellä on oikeus kommentoida?
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Eikös aikaisempina vuosina Mestiksen sivuilla ollut tulospalvelun otteluseuranta?
Itse en ainakaan löyrä, Liigallahan moista ylellisyyttä ei ole koskaan ollutkaan.
 

PTS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pelikuri pettää pahemman kerran, molemmilla. Tarviiko se tosiaan RD:n, että nuo pelleilyt jätetään pois. Pienet painit erikseen, jlauta.
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Corson ja Plihalin myllyä ennen Plihal löi Metsolaa käsille vihellyksen jälkeen. Tuomarit ei yllättäen antaneet jäähyä.

Plihal on vissin kotikaupunkini, eli Oulun lumoissa. Itse en kehtaisi hakata omaa veskaria kinttaille... Olen hieman pettynyt. Inhoan näitä turhia tappeluita turhissa treenipeleissä. Toisaalta Ipalle nämä taitaa olla ainoita pelejä missä on panosta ennen karsintoja ja Jokereiden takia niilläkään ei ole merkitystä.

NA
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
No näimpä. Minä en usko mukisematta mitään, siksi seuraankin useampia lähteitä, kun en paikanpäälle päässyt.

Vähiten kannattaa uskoa sitä joka istuu katsomossa ja päivittää jatkoajan keskustelupalstaa vaikka pitäis katsoa peliä.

Jos pukee miesten otteluun ja haastaa, niin silloin myös vastaa tekosistaan. Propsit junnulle, että yritti, koska harva uskaltaa.
 
Suosikkijoukkue
Bruins
Valitettavasti pitää. Käsittämättömän huono kuuluttaja. Ilvesläisten nimet menee sekamelskaksi huutomölinän takia ja vierasjoukkueen nimiä kuiskaillaan.

Kuuluttaja on vituttanut itseäni jo monta vuotta. Aivan saatanan heikkoa suorittamista vuodesta toiseen, jos siis se sama kaveri kyseessä joka siellä on istunut viime kausina?




Pitääkö tässä alkaa kaikkien luettelemaan pelikokemuksensa ja sitten vielä käydä Sorsussa kattoon jäiden tultua kenellä on oikeus kommentoida?

Jos tähän lähdetään niin sitten täällä ei kommentoi kohta kukaan muu kuin minä ;)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nieminen tuon aloitti. Piti Levon kypärästä kiinni ja tästä Levo hermostui. Asiasta kävi tuomarikin huomauttamassa Nimolle. Levo myllytti, koska halusi puolustaa itseään. Pisteet Levolle tuosta, mutta miinus siitä kun meni Nimon rottailuun ja unohti puolustuspelaamisen täysin. Tuon takia naapurille maali.
 

axe

Jäsen
Edit: Kyse siis tappelusta Levo-Nieminen:

Kyllä määkin nyt hidastuksen jälkeen käännän takkia ettei se ollutkaan niin yksipuolinen Levon tyhmyys kuin livenä kolmella silmällä eri paikkoihin kenttää harittaessa näytti. Niemisen kainalosidonnasta irrottautumisesta ja kostostahan se tilanne lähti, ja sillä sidonnalla saatiin myös maalin eteen tilaa tehdä maali!
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Eikös aikaisempina vuosina Mestiksen sivuilla ollut tulospalvelun otteluseuranta?
Itse en ainakaan löyrä, Liigallahan moista ylellisyyttä ei ole koskaan ollutkaan.

Mestiksen ja Lahtis Enterprisesin sopimushan päättyi, ja Mestiksellä ei ole tällä hetkellä tulospalvelua laisinkaan. Saa nähdä minkä moottorin hommaavat ensi kaudeksi.
 

tuppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Eepee, Matti Höylä
Harmittaa kun ei hallille päässyt, ilmeisen hyvää viihdettä tarjolla. No toisaalta viihdyttävää seurattavaa tämä ketjukin on, uuden omistajan ja parin nimimiehen jälkeen keulimaan alkaneiden fanien tipahtelu takaisin todellisuuteen on varsin osuvaa viihdettä perjantain alkuiltaan! Tapparakin hiihtelee aikansa puolivaloilla ja erän loppuun kiristää sen verran että finalistin ja karsijan ero tulee kaikille selväksi.
Kellekään jotka Kapteeni-Niemisen otteita viime kesän harkkapeleissä seurasivat, ei varmaankaan tullut yllätyksenä Nemon suihkukomennus ensimmäisen tilaisuuden tullessa. No win-win tilanne tuokin, Nemo säästelee itseään ja Ilveksen teini saa laittaa elämänsä päivityksen Facebookiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös