Usko kaikki mitä twitterissä lukee. Hyvä neuvo tulevaisuutta varten.
Kyllä se oli Nieminen joka Levoa tilanteessa provosoi ja pitkään tilanteen ulkopuolella.
Kokeneen pelaajan teko mutta en arvosta että alkaa pätemään junnulla ja pystyy vielä tuuletella tappelun jälkeen.
Usko jatkoajan otteluseurantaketjua..
Painit 1-1? :)Uusi kausi ja Ilveksellä uusi omistaja siltikin sama meno jatkuu. Ilves-fanit joutuvat tyytymään trollaukseen kun peli niin selvää pässinlihaa. Tosin viime kaudella Tappara nöyryytti vain tulostaululla nyt myös painissa. Hienoa!
En syö. Eikä käsittääkseni kärpäsillä ole ollut kommentteja tähän tapahtumaan.Kärpäsenemmistön mukaan paska on hyvää. Syötkö paskaa.
Joo, Levo hieroi. Ennen sitä Nieminen otti Levosta niskalenkin.
Oliko muuta? Kävisit peleissä.
Tapparaofficial 7 min
Mainittakoon tämän Ilves-kuuluttajan epäurheilijamainen ärsyttävyys kun vierasmaali pitää kuiskata siihen mikkiin. Kasvaisi ammattilaiseksi.
Corson ja Plihalin myllyä ennen Plihal löi Metsolaa käsille vihellyksen jälkeen. Tuomarit ei yllättäen antaneet jäähyä.
Corson ja Plihalin myllyä ennen Plihal löi Metsolaa käsille vihellyksen jälkeen. Tuomarit ei yllättäen antaneet jäähyä.
Ymmärrettävästi teidän Ilves-leiriä nyt vähän harmittaa, kun odotukset olivat ilmeisen kovat pärjätä edes jollain rintamalla.
Valitettavasti pitää. Käsittämättömän huono kuuluttaja. Ilvesläisten nimet menee sekamelskaksi huutomölinän takia ja vierasjoukkueen nimiä kuiskaillaan.Kiitos neuvosta. Pitääkö tämä muuten paikkansa? Lahdessa olen monesti törmännyt tähän muminaan, mielestäni todella erikoista touhua.
@Tapparaofficial 7 min
Mainittakoon tämän Ilves-kuuluttajan epäurheilijamainen ärsyttävyys kun vierasmaali pitää kuiskata siihen mikkiin. Kasvaisi ammattilaiseksi.
Pitääkö tässä alkaa kaikkien luettelemaan pelikokemuksensa ja sitten vielä käydä Sorsussa kattoon jäiden tultua kenellä on oikeus kommentoida?HeGe41 kirjoitti:Jatkoajan toimittajat koostuvat pääasiassa luistelutaidottomista ja nolla peliä missään pelanneista tapauksista. Niitähän minä uskon. Joo.
No näimpä. Minä en usko mukisematta mitään, siksi seuraankin useampia lähteitä, kun en paikanpäälle päässyt.E-hei. Kyllä minä yhden kesähöntsätappion kestän. Olisi vain tosi kiva, että asiat otetaab kuten ne ovat.
Usko sinä tapparatwitteriä. Minä uskon sitä mitä näen.
Pitääkö tässä alkaa kaikkien luettelemaan pelikokemuksensa ja sitten vielä käydä Sorsussa kattoon jäiden tultua kenellä on oikeus kommentoida?
No näimpä. Minä en usko mukisematta mitään, siksi seuraankin useampia lähteitä, kun en paikanpäälle päässyt.
Valitettavasti pitää. Käsittämättömän huono kuuluttaja. Ilvesläisten nimet menee sekamelskaksi huutomölinän takia ja vierasjoukkueen nimiä kuiskaillaan.
Pitääkö tässä alkaa kaikkien luettelemaan pelikokemuksensa ja sitten vielä käydä Sorsussa kattoon jäiden tultua kenellä on oikeus kommentoida?
Eikös aikaisempina vuosina Mestiksen sivuilla ollut tulospalvelun otteluseuranta?
Itse en ainakaan löyrä, Liigallahan moista ylellisyyttä ei ole koskaan ollutkaan.
Eikös aikaisempina vuosina Mestiksen sivuilla ollut tulospalvelun otteluseuranta?
Itse en ainakaan löyrä, Liigallahan moista ylellisyyttä ei ole koskaan ollutkaan.