Eikös Kaskinen kuulu Koivun "klaaniin"... Eli olisko sellainen skenaario todennäköinen että Kalle nousisi ykköseksi, on kyllä kovin kokematon mutta kuitenkin. Tai sitten ainakin jatkaisi kakkosena jos isä-Koivu tai joku muu aloittaisi pääpiruna.
Ei mikään ihme jos Turussa peli sekasin. On siellä fanitkin... 30-vuotiaana junnuna Turkuun.
Olisi aika mielenkiintoinen skenaario. Olisihan se hienoa saada oman juniorimyllyn kasvatti takaisin penkin taakse.
Mielestäni TPS:n rosteri on ihan kelvollinen taistelemaan sijoista 6-11 joista sijaa 11 pitäisin pettymyksenä ja sijalla kuusi erittäin loistavana saavutuksena. Nykyinen sija on perseilyä.Jos ihan rehellisiä ollaan ei meillä kyllä mikään erikoinen rosterikaan ole kun sitä nyt tarkastelee. Ässät ja Saipa ja sitten?
Eikös Kaskinen kuulu Koivun "klaaniin"... Eli olisko sellainen skenaario todennäköinen että Kalle nousisi ykköseksi, on kyllä kovin kokematon mutta kuitenkin. Tai sitten ainakin jatkaisi kakkosena jos isä-Koivu tai joku muu aloittaisi pääpiruna.
Tuo Summasen vetoaminen siivous-kiireisiin kuulostaa sen verran naurettavalta, että tässä saattaa olla jotain takana. Itse toivon, että valmentaja tulee Turun ulkopuolelta ja Summanen ajaisi asian hyvin. Asenne-valmentaja, joka ei varmasti puhaltele muniin matsien jälkeen.
Tuo Summasen vetoaminen siivous-kiireisiin kuulostaa sen verran naurettavalta, että tässä saattaa olla jotain takana. Itse toivon, että valmentaja tulee Turun ulkopuolelta ja Summanen ajaisi asian hyvin. Asenne-valmentaja, joka ei varmasti puhaltele muniin matsien jälkeen.
Itse asiassa olen itse sitä mieltä, että tässä tilanteessa Tami loppukauden sopparilla voisi olla jopa hyvä valinta. Osaa kääntää kurssin, mutta mihinkään pidenpään diiliin en sitten lähtisikään.Ei nyt kannata kirjoittajaa ampua, mutta entäs sitten Tami. Varmasti tulisi mielellään takaisin TPS:ään ja kotikaupunkiinsa. On kyllä perkeleen kova sähläämään, mutta toisaalta olisi sellainen valmentaja joka tässä tilanteessa saisi kaiken ja vähän enemmänkin irti TPS:stä. Saa varmaan irtauduttua Vaasasta tässä tilanteessa melkoisen helposti.
Tuo kuvaamasi olisi parasta seuralle viimeiseen viiteen vuoteen. Olisikin korkea aika saada erään puolueen jäsenet pois pilaamasta URHEILUSEURAA. Raato olisi sen verran suoraselkäinen, että ilman omatunnontuskia menisi vielä kertomaan kaikelle kansalle nuo TPS taustojen kuppikunnat.Tässä on se varjopuoli, että Sumolta menisi noin 13 sek organisaation rappiotilan hahmottamiseen ja perkeleitä/puukkoja alkaisi lennellä. Rami kun on niitä miehiä, joka ei siedä falskiuksia missään touhussa ja joka pyrkii hoitamaan ongelmat itse jos ei muuten oikene.
Suomeksi sanottuna samat ongelmat kuin Jokereissa/Bluesissa olisivat hyvin todennäköisiä, mies pyrkisi johtamaan koko seuraa vaikka liksa tulee koutsaamisesta.
Itse asiassa olen itse sitä mieltä, että tässä tilanteessa Tami loppukauden sopparilla voisi olla jopa hyvä valinta. Osaa kääntää kurssin, mutta mihinkään pidenpään diiliin en sitten lähtisikään.
Tuo kuvaamasi olisi parasta seuralle viimeiseen viiteen vuoteen. Olisikin korkea aika saada erään puolueen jäsenet pois pilaamasta URHEILUSEURAA. Raato olisi sen verran suoraselkäinen, että ilman omatunnontuskia menisi vielä kertomaan kaikelle kansalle nuo TPS taustojen kuppikunnat.
Rahastakaan tepsillä ei pitäisi olla pulaa, kun erään äveriään suvun vesa on taustoissa pyörimässä, mutta kun tarkoitus on rahastaa seuraa ei tehdä mitään seuran hyväksi ollaan tässä tilanteessa.
Vähän ulkopuolisena tulen tänne nyt mölisemään, mutta johan on vallan surkeaan jamaan mennyt entinen suurseura. En edes tajua miten moisessa on onnistuttu, kaatamaan sellainen imperiumi ihan omatoimisesti. Mutta tosiaan näin ulkopuolisen silmin väittäisin että paras vaihtoehto valmentajaksi olisi joku, joka tulee totaalisesti TPS:n ulkopuolelta, jolla ei ole minkäänlaisia kytköksiä koko seuraan. Jotain todella radikaalia, valmentaja Pohjois-Amerikasta vaikkapa. Tepsin laman suurimpia syitä lienee ollut Turussa jumalattoman kauan pyörinyt pieni piiri, jossa samat ihmiset pyörivät seuran ympärillä vuodesta toiseen eikä kukaan osaa tehdä mitään uutta ja mullistavaa. Näin ollen Jukka Koivu ei varmaankaan olisi mikään ratkaisu valmentajaksi...
Toivottavasti siellä nyt pian tehdään niitä oikeita päätöksiä ettei Tepsin kaltainen legendaarinen seura vallan pois katoa.
Tämä on totta, toivomuslistalla no. 1 on, että Turun mafia hellittää otteensa/ saadaan heivatuksi ulos Tepsistä. Siinä totaalirysäyksessä menee paljon mutta siinä voi myös saada paljon. Muutos puhdistaa imagon, antaa mahdollisuuden rakentaa organisaation kokonaan uudelleen, antaa mahdollisuuden aloittaa oikeasti puhtaalta pöydältä eikä vain leikisti, antaa mahdollisuuden olla uskottava. Toivottavasti tälläinen ei jää vain päiväunelmaksi Ruissalossa.
Keitäs potentiaalisia kokonaan ulkopuolisia tahoja kyseeseen voisi tulla? Läheltä kyllä löytyy jos jonkinlaista vaanijaa ja hyvissäkin aikeissa olijaa mutta kokonaan ulkopuolelta?
Tämä on kyllä järjetöntä puuhastelua. Kaveri tarjoaa omia rahojaan apuun, mutta seuralle ei kelpaa, kuin puolet siitä. (torilta kuultu määrä)Kipperi heilutti jo setelinippua kuin vanha pohjalaismies konsanaan; "pitäkää musta kiinni nottemmä revi rahojani!". Vaan eipä kelvannut ylimääräinen apu, olisi voinut oma valta kutistua.
Joku jo mainitsikin konkurssin. Jos niin kauas mennään, niin sitten tulee muutoksia, mutta ei suomalainen jääkiekko sitä kaipaa. Perinteikäs seura kuitenkin on kyseessä.
Tämä on kyllä järjetöntä puuhastelua. Kaveri tarjoaa omia rahojaan apuun, mutta seuralle ei kelpaa, kuin puolet siitä. (torilta kuultu määrä)
Kyllähän tuo mainittu mafia on kova kanto kaataa, se on ihan selvää. Mutta jos rahaa ei ole, mutta sitä tarvitaan paljon lisää, niin yhtälöä ei ole helppo toteuttaa nykyisellä toiminnalla.
Joku jo mainitsikin konkurssin. Jos niin kauas mennään, niin sitten tulee muutoksia, mutta ei suomalainen jääkiekko sitä kaipaa. Perinteikäs seura kuitenkin on kyseessä.
Olisi aika mielenkiintoinen skenaario. Olisihan se hienoa saada oman juniorimyllyn kasvatti takaisin penkin taakse.
Koivujen rahat eivät riitä nostamaan tätä seuraa, Kipperin ehkä, mutta se olisi valtava lovi miehen koko elinajan tuloihin. Pelaajaomistusta ei nähdä.
Että Miikkan muutaman kauden aikana ansaitsemat rahat riittävät, mutta Sakun ansiot uran ajalta eivät riitä? Ei se Kiprusoff niin paljon tienaa, että olisi jossain välissä Sakken ohi mennyt!