Niin mielellani olisin Milamin nahnyt kantavan Lukon paitaa mutta ei sitten. Jo 06 olin kaveria tuomassa Suomeen. Jos nyt mies ei kahden AHL kauden aikana aivan pilalle ole mennyt, niin tassa on kylla oiva pelimies liigatasolle. Jos olette nahneet Janne Niskalan pelaavan, niin olette nahneet Milamin pelaavan. Aikalailla samasta puusta miesten pelityylit on veistetty, niin heikkouksien kuin vahvuuksienkin osalta. Pitaa katsella tassa vahan arkistoja luulen etta Milamin maalejakin saattaa olla tarttunut videolle. Niin tassa viela miten arvioin kaveria 06:
-Milam, Samalta pohjalta lahdetaan kuin Schellin tapauksessa. Ensimmaisessa nakemassani pelissa 1+3 toisessa 0+2. Taitava pakki joka toisi varmasti apua ainakin ylivoimaan. Ehka puolustuspelissa loytyy parannettavaa mutta kaveri ei ole mikaan ikaloppu joten pystyy viela kehittamaan peliaan. Jakelee nopeita ja taitavia aloituksia mutta hyvana kiekon kasittelijana tuo usein itse kiekon ylos.
-Milam, Samalta pohjalta lahdetaan kuin Schellin tapauksessa. Ensimmaisessa nakemassani pelissa 1+3 toisessa 0+2. Taitava pakki joka toisi varmasti apua ainakin ylivoimaan. Ehka puolustuspelissa loytyy parannettavaa mutta kaveri ei ole mikaan ikaloppu joten pystyy viela kehittamaan peliaan. Jakelee nopeita ja taitavia aloituksia mutta hyvana kiekon kasittelijana tuo usein itse kiekon ylos.