Hannu Kapanen Bluesiin?

  • 6 353
  • 62

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Jortikka...

Viestin lähetti Kempes
Tapio
Hyviä valmentajia on vapaana tai muissa tehtävissä. Salonojalla on rahaa, mitä on tähän asti sumeilematta käyttänyt. Miksei ostanut esim. Jortikkaa ulos tepsistä tai Erkkaa narrien organisaatiosta? Blyys tarvitsisi Jortikan karisman omaavan valmentajan, joka ei kuvia kumarra eikä myöskään omistajataholla olisi sanaa sanottavaa pelisysteemeihin.

1. Ei kukaan halua heittää raahaa aivan älyttömästi hukkaan, Bluesin Budjetti ja tappiot ovat suuret, mutta ei mitkään järjettömät.
2. Mikä on valmentajan valmennus motivaatio jos saa 10 Miljoonaa kahdesta kaudesta, meni miten meni.
3. Tuskin kukaan pystyy näkemään jortikkaa muualla kuin TPS:n organisaatiossa.
4. Haluaako Jortikka tahrata nimensä epäonnistumalla surkeasti Bluesin kanssa...?

Minä ainakaan en halua Jortikkaa Bluesiin voittamaan seitsemättä mestaruuttaan, ei se mikään bluesin mestaruus olisi, vaan Jortikan.

Seuraavaksi sinä varmaan sanot että rakkautta voi ostaa rahalla.
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Re: Re: Vähän asian vierestä

Viestin lähetti punainenpeto


Olen täsmälleen samaa mieltä. Muistikuvana Kapasen ensimmäisestä kaudesta IFK:n valmentajana on se, että runkosarja pärjättiin erinomaisesti (3.), kun oli kivaa pelailla,

Meille riittää tuo ihan mainiosti :)

Peli-iloa ja runkosarjan kolmas tila ! :D
 

Woland

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Suomen maajoukkue
Voi voi kun Hannes olisi ymmärretty palkata heti viime keväänä ja mies olisi saanut rakentaa joukkuetta rauhassa. Epäkiitollinen osa, kun joutuu käsittelemään Salonojan huseeraamia hankintoja ja muodostamaa kokonaisuutta, joita itse ei voisi edes kuvitella tekevänsä samoin.

Toivottavasti välitön vaikutus olisi ainakin henkisellä tasolla. Alotetaan kausi alusta ja suhtaudutaan tuloksiin kuin ne olisivat ensimmäisiä pelejään pelaavan ja kohta tasaisesti parantavan joukkueen.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tapio
Salonoja maksaa luultavasti n. 1,5 miljoonaa Calounista + se raha, minkä antoi kompensaationa IFK:lle. Eli jos on maksaa noin paljon pelaajasta, silloin pitäisi olla rahaa maksaa myös valmentajalle. Lehtiä lukiessani (+ jatkoaikaa) olen ymmärtänyt, että blyysissä on asiat pahasti sekaisin. Jortikkaa tai muuta 'munaa' tarvittaisiin organisaatioon. Tuskin hauska ja harmiton Hannes on ratkaisu.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Kempes
Tapio
Salonoja maksaa luultavasti n. 1,5 miljoonaa Calounista + se raha, minkä antoi kompensaationa IFK:lle. Eli jos on maksaa noin paljon pelaajasta, silloin pitäisi olla rahaa maksaa myös valmentajalle. Lehtiä lukiessani (+ jatkoaikaa) olen ymmärtänyt, että blyysissä on asiat pahasti sekaisin. Jortikkaa tai muuta 'munaa' tarvittaisiin organisaatioon. Tuskin hauska ja harmiton Hannes on ratkaisu.

Köhöm.
Blues ei maksanut Calounista HIFK:lle penniäkään,
olisi varmaan maksanut mutta Pena antoi ilmaiseksi.

Kiitos siitä.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Tommy

tai no olkoon . Sinä elät kyllä aivan erilaista elämää kuin me muut . Oletko muuten sukua Juhann Af Grannille ? Aivan uskomaton ukko olet !
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: Tommy

Viestin lähetti Brewer
tai no olkoon . Sinä elät kyllä aivan erilaista elämää kuin me muut . Oletko muuten sukua Juhann Af Grannille ? Aivan uskomaton ukko olet !

(ei tule mitään nasevaa)
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Jortikka ja JortikkaWannaBe (TT)

Viestin lähetti Kempes
Tapio
Salonoja maksaa luultavasti n. 1,5 miljoonaa Calounista + se raha, minkä antoi kompensaationa IFK:lle. Eli jos on maksaa noin paljon pelaajasta, silloin pitäisi olla rahaa maksaa myös valmentajalle. Lehtiä lukiessani (+ jatkoaikaa) olen ymmärtänyt, että blyysissä on asiat pahasti sekaisin. Jortikkaa tai muuta 'munaa' tarvittaisiin organisaatioon. Tuskin hauska ja harmiton Hannes on ratkaisu.

No yksi liian iso kyrpä sieltä juuri saaatiin ulos, niin ei me nyt toista samanlaista (tai vielä isompaa) haluta. Ja tuskin Jortikkaa TPS: organisaatiosta alla 2-3 Miljoonalla / kausi saa irtoamaan.

Mitä JC :hen tulee niin, mieshän on liigan huippuja joten varmasti palkkansa arvoinen, ainakin minua vitutti suuresti kun se pelasi HIFK:issä ja rankaisi aina armotta. Onko hän sitten tällä hetkellä
parahimmillaan on eri asia.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti Kempes
Tapio
Salonoja maksaa luultavasti n. 1,5 miljoonaa Calounista + se raha, minkä antoi kompensaationa IFK:lle. Eli jos on maksaa noin paljon pelaajasta, silloin pitäisi olla rahaa maksaa myös valmentajalle. Lehtiä lukiessani (+ jatkoaikaa) olen ymmärtänyt, että blyysissä on asiat pahasti sekaisin. Jortikkaa tai muuta 'munaa' tarvittaisiin organisaatioon. Tuskin hauska ja harmiton Hannes on ratkaisu.

Eiköhän se Jortikka itse sanonut, ettei valmenna tällä kaudella ja päätös kuulemma pitää. Totuuden hauskan ja harmittoman Kapasen sopivuudesta Bluesiin saamme varmasti kauden kuluessa.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tommy
Oletko varma, ettei Salonoja maksanut mitään Calounista Föönille? Olen kuullut hieman muuta faktaa.. (jo keväällä).
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olisi muuten kiva tietää, että kuinka suuri tämä mahdollinen korvaus Calounista oli? Siis jos joku oikeasti TIETÄISI, ei näitä mutu-juttuja.. Kyllä jokainen osaa veikata, tietäminen on vaikeampaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös