Hannu Jortikka Jokereiden valmentajaksi

  • 5 354
  • 31

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Sori, pakko tarttuu vielä tähän.

Mistä lähtien yksi mielipide on ollut se järkkymätön totuus?"

Ei olekaan. MTV3n sivuilla on/oli klippi missä näkyi tuo tappelu ja näytti siltä että Vopatille tuo matsi niukasti meni. Netissä muistaakseni on muutama muukin raportti tuosta nahistelusta. Suomi24.fillä ainakin löytyy.
 
Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
Mentori???

Viestin lähetti Tormentori
"Sori, pakko tarttuu vielä tähän.

Mistä lähtien yksi mielipide on ollut se järkkymätön totuus?"

Ei olekaan. MTV3n sivuilla on/oli klippi missä näkyi tuo tappelu ja näytti siltä että Vopatille tuo matsi niukasti meni. Netissä muistaakseni on muutama muukin raportti tuosta nahistelusta. Suomi24.fillä ainakin löytyy.

Etkös sinä ole sama jannu, kun väitti Sami Heleniuksen sanoneen ettei koskaan pelaa Jortikan joukkueessa? Oletkos se sinä? Jos olet niin, mikä he...ti saa luulemaan, että moisen paskanjauhajan juttut kiinnostaa täällä. Mene nyt vain sinne kisumisujen tsättiin heittämään noita idioottimaisia itse keksittyjä tarioinoitasi.

"Tormentori" ja "Q", siinä vasta oikeita totuuden torvia, tai sitten vaan torvia.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten minun heittämäni Helenius spekulaatio liittyy Vopatin ja Sandwithin nahisteluun? Eikä mielestäni ole mitään syytä provosoitua. Jos suustani pääsee sammakko olen pyrkinyt aina korjaamaan tekemäni virheen.
 
Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
Viestin lähetti Tormentori
Miten minun heittämäni Helenius spekulaatio liittyy Vopatin ja Sandwithin nahisteluun? Eikä mielestäni ole mitään syytä provosoitua. Jos suustani pääsee sammakko olen pyrkinyt aina korjaamaan tekemäni virheen.

Otappa sanakirja pieneen kätösees ja selvitä mitä tarkoittaa spekulaatio. Sen jälkeen mitä tarkoittaa valehteleminen eli selvennettynä kusettaminen. Lopuksi tule kysymään ylläolevaa uudestaan.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
spekulaatio: kuvitteleva pohdinta, oletusten pohjalta lähtevä mahdollisuuksien kehittely; laskelmoiva etujen tavoittelu, keinottelu
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Saa olla kyllä aika punaiset lasit päässä jos näki Vopatin voittavan tuon tappelun. Itse näin sen tasurina, Vopat oli aktiivisempi mutta Sandwith sai ottelun parhaan osuman sisään.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Viestin lähetti Banhammer
...Mistä lähtien yksi mielipide on ollut se järkkymätön totuus?

Niin, siis onhan edellä mainitulle olemassa ihan yhteiskunnallinenkin järjestys, joka tunnetaan nimellä kommunismi !!

Meni vähän kaus aiheesta... Sori!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös