Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
"Me viihdytämme teitä ja te viihdytte..."
Toisaalta, itse en henkilökohtaisesti ole enää varma haluanko edes tämän kauden pelastuvan, jos ei mitään radiakaalia joukkueessa tapahdu. Sen sijaan olisi helvetin hienoa saada joukkue muuttumaan siihen suuntaan, että sekä urheilullista että taloudellista menestystä voitaisiin realistisesti tavoitella tulevina kausina ja mieluummin jo ensi kaudesta lähtien. Tämä tarkoittaa tietenkin sekä taitopelaajien paluuta että viihteen tarjoamista yleisölle. Nykypäivän yleisö ei löydä enää hallille vaikka puolustusrysän avulla voitettaisiin mestaruuksia - halllille tullaan viihtymään.
"Poika kysyi isältään voiko joku lukea ajatuksia mun pään?
Voi silkkihapsi, pieni lapsi, ei tietenkään.
Vaan jollei voi, niin kuinka silloin aina joku toinen taho tietää
mua paremmin sen mitä mun pieni sielu sietää?
Se onkin tarkkaa toimintaa josta selvyyttää ei maallikko saa
Isä avaa radion, sen kohinassa viesti on
Me viihdytämme teitä ja te viihdytte
Me tunnemme teidät ja pienet tarpeenne
Olette käyrinä viraston seinällä
Sieltä hymyilette" -YUP
Draco kirjoitti:Tästä syystä juuri TÄMÄN kauden pelastamisen kannalta voisi valmentajanvaihdos olla hyvä veto, jos henkeä ei Jortikan alaisuudessa rupea löytymään.
Toisaalta, itse en henkilökohtaisesti ole enää varma haluanko edes tämän kauden pelastuvan, jos ei mitään radiakaalia joukkueessa tapahdu. Sen sijaan olisi helvetin hienoa saada joukkue muuttumaan siihen suuntaan, että sekä urheilullista että taloudellista menestystä voitaisiin realistisesti tavoitella tulevina kausina ja mieluummin jo ensi kaudesta lähtien. Tämä tarkoittaa tietenkin sekä taitopelaajien paluuta että viihteen tarjoamista yleisölle. Nykypäivän yleisö ei löydä enää hallille vaikka puolustusrysän avulla voitettaisiin mestaruuksia - halllille tullaan viihtymään.
"Poika kysyi isältään voiko joku lukea ajatuksia mun pään?
Voi silkkihapsi, pieni lapsi, ei tietenkään.
Vaan jollei voi, niin kuinka silloin aina joku toinen taho tietää
mua paremmin sen mitä mun pieni sielu sietää?
Se onkin tarkkaa toimintaa josta selvyyttää ei maallikko saa
Isä avaa radion, sen kohinassa viesti on
Me viihdytämme teitä ja te viihdytte
Me tunnemme teidät ja pienet tarpeenne
Olette käyrinä viraston seinällä
Sieltä hymyilette" -YUP