Daenboudian
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Turun Palloseura
Meneeköhän Sheddenin jälkeen Jokereihin, olen saanut sellaisen käsityksen että hengailee jonkun verran Hjalliksen kanssa
Kyllähän Jore eropäätöksensä jälkeen kehuskeli Tussarissa osallistuneensa merkittävällä panoksella Tepsin pelastajaisiin. Minkä verran tässä on perää, onkin sitten aivan toinen juttu. Siinä mielessä on kyllä mielenkiintoista nähdä miehen verotiedot vuoden päästä.
Daenboudianille sen verran tiedoksi, että Jokerileiristä on vahvasti viestitty ensi kauden valmentajan olevan tämän maan paras sm-liigakoutsi.
Vaan se maksettiinko ja mitä maksettiin, ei se milloin ja mitä siitä kerrottiin.
Olennaista on käyttää ns. tervettä järkeä tulkitessaan Sutelan tai kenen tahansa muunkin yritysjohtajan tai poliitikon puheita.
Järki sanoo, ettei yksikään työntekijä suostu purkamaan määräaikaista sopimusta ilman rahallista korvausta, ellei ole edes mitään tietoa uudesta työpaikasta. Siksi minulle ei ole missään vaiheessa tullut edes mieleen sellaista vaihtoehtoa, että Jortikasta olisi päästy eroon ilman kustannuksia. On ihan selvää, että Jortikalle maksettiin viime keväänä kertakorvauksena summa, joka on kaudeksi 2007-08 sovittua palkkaa pienempi, mutta kuitenkin sen verran merkittävä, että työsuhteen purkaminen oli Jortikankin kannalta järkevää.
.
Tulipa tässä mieleen, että mitähän rakennusmestari nykyisin puuhailee?
Kuten Vanha Len tuossa aiemmin arvelikin, niin tuskin Jortikkaa on Turussa unohdettu. Ehkä viimeisten kausien jättämä paskanmaku on vaan liian hyvässä muistissa vielä. Kunhan aikaa kuluu hiukan lisää niin eiköhän nuo saavutukset noteerata esimerkiksi hilaamalla musta kenkäpari hallin kattoon.Miksi Turussa aina unohdetaan kaikki suuret miehet sen jälkeen, kun näillä menee huonommin? Vaikka Jortikka epäonnistui pahasti viimeisimmällä visiitillään, niin on tehnyt moni muukin valmentaja tässä seurassa viime vuosien aikana.
...20-maajoukkueen peräsimessä mukamas tehdään pelaajien kanssa?
No eihän Jortsu valmentamista lopeta, se on ihan varma asia. Jortsu tulee vielä voittajana takaisin, sanokaa minun sanoneen.
Tuli mieleen, että vieläkö Jortshun liksa juoksee tänä vuonna? Sopimushan oli kolmivuotinen ja tämän piti olla se mestaruuteen johtava kausi Hannun alaisuudessa.
Tästä kaudesta Jortsulle maksetaan kyllä, siitä ei ole tietoa, että menikö könttäsummalla vai onko Jortshu vielä kuukausiliksallla...
Sensijaan Sutela sanoi Jortikan lähdöstä tiedottaessaan, ettei Jortikasta aiheudu kustannuksia enää kaudelle 2007-08.
Nyt on torstain 17.02.2011 Iltalehdessä mielenkiintoinen juttu Hannu Jortikasta.Kyllähän Jore eropäätöksensä jälkeen kehuskeli Tussarissa osallistuneensa merkittävällä panoksella Tepsin pelastajaisiin. Minkä verran tässä on perää, onkin sitten aivan toinen juttu.
- Minulla oli 3-vuotinen sopimus, mutta se purettiin kahden kauden jälkeen keväällä 2007. Jätin kuusinumeroisen summan TPS:lle, koska minulle vakuutettiin, että seura on menossa nurin.[/I]"
Mikä muuten mahtaa olla tilanne tällä hetkellä? Aika nopeasti voi laskeskella viime tilikauden ylijäämän kuluvan hyvin nopsaan tällä kaudella puolityhjille katsomoille lyhyt kausi pelatessa. Varsinaisen toiminnan kulut syövät kassan suht tyhjiin ennen kuin uutta rahaa alkaa kertymään.
Jore siis nosti kytkintä Vladivostokista. Onhan nuo KHL-joukkueiden valmentajapestit niin tuulisia paikkoja kuin olla ja voi, mutta erityisesti tuo Admiralin tilanne on varmasti ollut melkoisen stressaavaa sirkusta koko ajan, ainakin tuon kuvan mä sain ennen kautta. Urheiluruudussa oli nimittäin silloin juttua, että joukkue leireili Vierumäellä jollain pelaajaringillä, vaikka joukkueen kasaaminen oli vielä täysin kesken sarjan kynnyksellä, Tuo on voinut olla kaiken nähneelle Jortsullekin liikaa. Saa nähdä mihin Midas seuraavaksi matkaa!