Hannes Hyvönen sisään!

  • 153 481
  • 360

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kumman luulet laittavan kiekon pömpeliin play offeissa ratkaisu paikassa, Hanneksen vai Eetun?
No Hannes se ei ainakaan ole, kun ei enää jäälle IFK-paidassa hyppää. Siinä valossa vastaus on siis helppo, näistä kahdesta Eetu laittaa todennäköisemmin kiekon maaliin ratkaisupaikassa.

Mikä tahansa olikin syy Hanneksen lähtemiseen, toivottavasti kaikki on hyvin mutta ei tule ikävä. Ihan hyvillä fiiliksillä miehen saapuminen tuli otettua vastaan, mutta ensimmäisestä pelistään lähtien lähinnä vitutti koko äijä sen vuoksi ettei liikaa tuntunut nappaavan. Kiva että ratkaisi narrimatsin, kiitos siitä ja silloin aiheuttikin ainoita myönteisiä fiiliksiä lyhyen työrupeamansa aikana.

Saattaa parhaimmillaan olla kova äijä ratkomaan pelejä keväällä, mutta tällä vierailullaan ei herättänyt missään vaiheessa luottamusta sen suhteen että näin tulisi tänä keväänä käymään. Ei harmita yhtään että fleguilija poistuu kuvioista ennen ratkaisupelejä, oli sitten potentiaalia mihin hyvänsä.
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli vaan mieleen, naureskeleekohan Hannes partaansa tällä hetkellä jossain IFK:n loukkaantumistilannetta ja maalinteko ongelmia?
 

Jusu75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers
Tuli vaan mieleen, naureskeleekohan Hannes partaansa tällä hetkellä jossain IFK:n loukkaantumistilannetta ja maalinteko ongelmia?

Itselle tuli eilen mieleen lähes sama. Kyllä tuossa HIFK:n paketissa on juuri Hanneksen kokoinen aukko ilman loukkaantumisiakin. Riskin ottivat ja siinä kävi miten kävi. Toivottavasti silti punnertavat jatkoon ettei jää jossitteluille varaa. Töitä on joka tapauksessa edessä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli vaan mieleen, naureskeleekohan Hannes partaansa tällä hetkellä jossain IFK:n loukkaantumistilannetta ja maalinteko ongelmia?

Tuskinpa.

Nyt olisi kyllä Hannekselle ollut käyttöä, mutta asiathan eivät tunnetusti aina mene niin kuin on suunniteltu.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jusu75 kirjoitti:
Riskin ottivat ja siinä kävi miten kävi.

Siis ketkä tai kuka otti ja minkä riskin? Hyvönen lähti itse menemään, ei IFK sitä pihalle laittanut.
 

Jusu75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers
Siis ketkä tai kuka otti ja minkä riskin? Hyvönen lähti itse menemään, ei IFK sitä pihalle laittanut.

IFK riskin Hanneksen kanssa. Lähti itse menemään tai laitettiin menemään niin sillä ei ole väliä. Scorecard uran varrelta kertoo aika selvästi että sillon sattuu ja tapahtuu kun hänen nimensä on paperissa. Kyllä minäkin tuon kaliiberin kaverin olisin ottanut remmiin jos mahdollista olisi ollut. Riski on riski.
 

Hagu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hannes näkyy vielä Hifk:n sivuilla rosterissa, joten tänään Nenä vetäsee ässän black horseistaan ja nro. 11 luistelee kentälle...ja sitten mä heräsin...
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hannes näkyy vielä Hifk:n sivuilla rosterissa, joten tänään Nenä vetäsee ässän black horseistaan ja nro. 11 luistelee kentälle...ja sitten mä heräsin...
Tämähän on kaiketi mahdollista, koska Hannes ei ole pelannut muuallakaan ja on rekisteröity HIFK:iin... Eikös näillä kikkailuilla Jukuritkin yrittänyt viimeisenä oljenkortena rimpuilla Sportin alkaessa jyrätä... :)

No tuskinpa Hannesta nähdään, mutta olisihan se jonkun asteen hämmästys, josko Hannes sinne kehiin luistelisi...
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hannes näkyy vielä Hifk:n sivuilla rosterissa, joten tänään Nenä vetäsee ässän black horseistaan ja nro. 11 luistelee kentälle...ja sitten mä heräsin...

Pentti Matikainen jos olisi HIFK:n TJ, niin varmasti nähtäis HH vielä kehissä. Pena olisi soittanut HH:lle Espanjaan lauantain hävityn pelin jälkeen. HH olisi vastannu pikkujurrissa, että HÄH!. Tottakai mä tuun ja aamulla koneeseen.
 

scholl

Jäsen
Kyllä se olisi pitänyt soittaa jo perjantaina, jos soittaa aikoo. Lauantain pelissä olisi voinut olla käyttöä kunnolliselle laukaukselle. Hänet olisi voitu laittaa jopa ykkösketjuun, sen verran koheltajia oli poissaolijoiden tilalla. Tosin itsehän mies mokaili IFK-pestin, joten seuran kannalta on tietysti parempi vaikka hävitä kuin soitella minnekään.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Eikös sopimus ole purettu ja näin ollen uutta ei voida enää tässä vaiheessa kirjoittaa? Korjatkaa jos olen väärässä. Kieltämättä olisi kyllä melkoinen veto ja melkein jopa yrittäisin vaikka kaljakori-palkkiolla mikäli olisi mahdollista, sillä viimeistelytaitoahan tuo porukka nyt tarvitsee kun ukkoa on saikulla pilvin pimein!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös