Just olin kanssa tulossa kirjoittamaan, että kukapa olis uskonut silloin aikanaan, kun Siikonen, Kangasniemi, Koivisto, Björninen, Vartiainen yms oli kaikki joko ihan uusia Pelicans nutussa tai juuri junnuista nostettuja, niin että tänä päivänä tuosta porukasta Björninen on meidän kapteeni, jätkä joka painaa aina satalasissa logon eteen, on aivan tyrmäävä aloituksissa ja todellakin vie seuraa eteepäin.
Mulla on kaverin kanssa veto siitä että Björninen on pistepörssin TOP-3:ssa jos pelaa koko kauden Pelicansissa. Alkukaudesta olin hiton pettynyt sen pelaamiseen, mutta onhan se taas ollut kyllä se pelaaja joka johtaa koko jengiä edestä ja näyttää tasoa muille.
Kun Björninen nousi kokoonpanoon aikoinaan, mä ajattelin että ihan kiva kolmosketjun roolipelaaja, en olisi uskonut sen koskaan nousevan näin hyväksi ykkösketjun pelaajaksi, sen myönnän.
Siikosesta pidin jo silloin, siinä oli mun silmiin potentiaalia ja oon iloinen että Jypissä sillä on kulkenut ja on saanut vähän valokeilaa itseensäkin maajoukkuekomennuksen myötä.