Hannes Björninen – kapteeni ja soturi

  • 79 062
  • 285
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Vaikka sodat on aina perseestä, niin täytyy olla ikionnellinen, että Jokerien Korrupted Hockey Leaguesta vetäytyminen mahdollisti sen että Hanu pelaa nyt keväällä ratkaisevia, kauden tärkeimpiä pelejä kotona Lahessa. Tuntuu että KHL-visiitin jälkeen Hanu on vielä napsun, parin verran parempi pelaaja kuin vuosi sitten.

Aivan huikea jätkä ja todellinen suunnannäyttäjä tälle jengille. "Big time player" sanois jenkkiveli tästä kaverista. #24, nöyrin kiitos että valitsit Lahen vaikka varmasti rahakkaampiakin tarjouksia oli pöydällä!
 

NallePyh

Jäsen
Suosikkijoukkue
se lahtelainen
Hoikkalan sanoin "kuinka paljon markkinointia voi yksi pelaaja seuran eteen tehdä?" Niinpä. Nyt fanikauppaan sitä Björnisen replicaa niin pirusti tarjolle. Minä en noita faniversioita osta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Oli valikoitunut erinäisten taiteilijoiden Knihtilä/Korpela, Haloo Helsinki! lomaan antamaan alkusanat Apua Ukrainaan - Suuri tukikonsertti keräykselle.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kun Björninen ratkaisee mestaruuden jatkoajalla, tuon pitää olla valmiina soittimessa.
Ja lupaan samalla tässä ja nyt että mestaruuden sattuessa kohdalle olen pitkän pitkän viikonlopun jossain Lahen hotellissa ja mukana on vain Pelicansin pelipaitoja [ja housut] ja tuon baareille aika paljon euroja.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Luulisi, että näillä näytöillä avautuisi jo änäristäkin paikka, eikä tarvitse mennä Ruotsiin pelaamaan?
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Luulisi, että näillä näytöillä avautuisi jo änäristäkin paikka, eikä tarvitse mennä Ruotsiin pelaamaan?

Vaikea olisi löytää Hannekselle paikkaa äkkisätältään, kun tuolta on kentällinen tyrkyllä sinne.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Hannes on roolissaan kyllä aivan eliittiosastoa ainakin Euroopan tasolla.

Hieno kultakimpale, joka kypsyi Pelicansissa vuosien saatossa väkeväksi kahden suunnan pelaajaksi.

Hyvä Hannes, Hyvä Pelicans !
Upea persoona. Jengin jätkä. Nelssonin sentterinä aivan eliittitasoa.
Oon ite uskonu, että saa viel näytönpaikan Tarunhohtoisessa, ja uskon siihen edelleen.
Hanu on esimerkki kaikille, että tinkimätön duuni ja kova intohimo vie mihin tahansa.
Onnea Hannes, kaks kultaa tänä keväänä, voittajatyyppi.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitään muuta negaa ei voi antaa miehelle, kun että olihan se kuoleva joutsen vähän nolo, mutta jäähy kun jäähy.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Bettman estää NHL-sopimuksen filmauksen vuoksi.
 

Puupaavola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
Varmisti rikkeen viheltämisen. Rikkeiden korostaminen on taito mitä Suomessa ei arvosteta. Henkinen syöttöiste Björniselle voittomaaliin.

Edit. Lempijoukkueenani KalPa. Mielipiteeni tuskin sattumaa.
Samaa mieltä. Siellä jäi niin monta selvää jäähyä viheltämättä pelin aikana, niin ei tuo nyt iso vääryys ollut.
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Oon ite uskonu, että saa viel näytönpaikan Tarunhohtoisessa, ja uskon siihen edelleen
Minä taas olen hieman skeptinen asian suhteen. Nyt olisi varmaan lähtenyt jos keskusteluissa olisi tullut merkittävä tarjous, mutta voi hyvin olla ettei ole kiinnostunut tuossa iässä enää farmin kautta hakemaan paikkaa. Voihan se olla, että tuossa Brynäs sopparissa on NHL optio ja vetää siellä ihan tykkikauden ja sitten lähtee. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että on edelleen hieman liian hidas ja köykäinen NHL peliin, mutta Euroopassa aivan eliittiä omalla paikallaan.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Minä taas olen hieman skeptinen asian suhteen. Nyt olisi varmaan lähtenyt jos keskusteluissa olisi tullut merkittävä tarjous, mutta voi hyvin olla ettei ole kiinnostunut tuossa iässä enää farmin kautta hakemaan paikkaa. Voihan se olla, että tuossa Brynäs sopparissa on NHL optio ja vetää siellä ihan tykkikauden ja sitten lähtee. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että on edelleen hieman liian hidas ja köykäinen NHL peliin, mutta Euroopassa aivan eliittiä omalla paikallaan.
Änärissä on kuitenkin alakentissä oikeasti tosi keskinkertaisia pelaajia. Helposti mahtuu Hannes esim. kolmoskentän sentteriksi melkeen mihin tahansa jengiin, varsinkin keskikastin joukkueisiin.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Samaa mieltä.
Toki se filmaus oli ihan perseestä. Itsellä meni valitettavasti maku koko pelistä kun ratkesi tommoiseen pelleilyyn.
Juu… puolin ja toisin meni tuomiot mutta silti.
Eli mielestäsi maila jalkojen välissä keskialueella olisi kannattanut väkisin pysyä pystyssä. Sitte olis ollu reilu peli.
Kanadan maalissa Heiskasen selkään annettu poikkari jäi viheltämättä.
Että eiköhän se menny tasan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös