Tunnin päästä tuo nähdään. Itse en vielä liikaa laskeskelisi, voihan käydä niin että nyt fantasioidaan ja tunnin päästä lentävät räkä ja ripulipaska.
Eiköhän sieltä JOTAIN tule, ei sen juuri tarvi Masi olla. Kotimainen kuitenkin "täytyy" olla ja silloin tiedetään hyvin mitä saadaan. Mutta esim. Smole->Suominen olisi vain sitä kuraa ja ripulia.
Koko ajan kun hoetaan masimasimasi on pettymys äkkiä valtava kun tulija ei olekaan Masi. Ei sinänsä, hyvä naurut tästä varmasti saa, täytynee käydä myös tyhjentämässä nokka ja suoli varmuuden vuoksi.
Tätä minä juuri meinaan. Koko ajan kun hoetaan masimasimasi on pettymys äkkiä valtava kun tulija ei olekaan Masi. Ei sinänsä, hyvä naurut tästä varmasti saa, täytynee käydä myös tyhjentämässä nokka ja suoli varmuuden vuoksi.
Nyt joku paikalle ja twiittaamaan!
Ainakin toistaiseksi, Hold your horses!
Marjamäki "vain" jalkavamman vuoksi tänään sivussa.
Marjamäellä alaraajavamma | ILVES.COM
(linkissä tiedote Ilveksen sivuilta)
Kauheasti kannat huolta muiden pettymyksistä.
Ymmärrettävää että jokin virallinen syy poissaololle annetaan, koska ei ole normien mukaista sitä mitään ääneen möläyttämään ennen kuin hankinnan tehnyt osapuoli itse julkistaa asian ;)
Kannattaa tuon Ilveksen sivujen uutisen jälkeen varautua siihen, että tulee joku muu kuin Marjamäki.
Etpä olisi sitten ylimielisempää kommenttia voinut heittää ilmoille? Anna nyt jo olla nuo henkilökohtaisuudet ja keskity sinäkin olennaiseen (= ÄSSÄT).Varsinkin jos pettymysten tärkein aiheuttaja on yksilöiden oma tyhmyys.
Etpä olisi sitten ylimielisempää kommenttia voinut heittää ilmoille?
Näin. Vaikea uskoa ammattilaisorganisaation lähtevän valehtelulinjalle varsinkin, kun valheen jäljet ovat lyhyet tässä tapauksessa. Jos olisivat olleet hiljaa, niin olisi minullakin toivoa enemmän.Jos seura omilla sivuillaan tiedottaa tuollaisen asian, tieto on silloin varma.
Joku iso mälli sieltä nyt tulee, mutten millään usko että Masi.
Joku iso mälli sieltä nyt tulee, mutten millään usko että Masi.
Jos seura omilla sivuillaan tiedottaa tuollaisen asian, tieto on silloin varma. Puheet muista skenarioista ovat juoppojen horinaa.
Mielelläni olen toki väärässä.
vai palaako Joensuu Poriin...