Hankinnat kauden 2011–2012 kuluessa

• 276 764
  • 994

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos se Marjamäki sieltä tulee, niin Toivola on repinyt sellaisen kanin hatusta, että minäkin jään sanattomaksi. Tässähän alkaa melkein jo jännittämään.

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tunnin päästä tuo nähdään. Itse en vielä liikaa laskeskelisi, voihan käydä niin että nyt fantasioidaan ja tunnin päästä lentävät räkä ja ripulipaska.

Eiköhän sieltä JOTAIN tule, ei sen juuri tarvi Masi olla. Kotimainen kuitenkin "täytyy" olla ja silloin tiedetään hyvin mitä saadaan. Mutta esim. Smole->Suominen olisi vain sitä kuraa ja ripulia.

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eiköhän sieltä JOTAIN tule, ei sen juuri tarvi Masi olla. Kotimainen kuitenkin "täytyy" olla ja silloin tiedetään hyvin mitä saadaan. Mutta esim. Smole->Suominen olisi vain sitä kuraa ja ripulia.

Tätä minä juuri meinaan. Koko ajan kun hoetaan masimasimasi on pettymys äkkiä valtava kun tulija ei olekaan Masi. Ei sinänsä, hyvä naurut tästä varmasti saa, täytynee käydä myös tyhjentämässä nokka ja suoli varmuuden vuoksi.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Koko ajan kun hoetaan masimasimasi on pettymys äkkiä valtava kun tulija ei olekaan Masi. Ei sinänsä, hyvä naurut tästä varmasti saa, täytynee käydä myös tyhjentämässä nokka ja suoli varmuuden vuoksi.

Deja vu...

Kauheasti kannat huolta muiden pettymyksistä. Itse perustan "Mika Toivolalle kenkää"- ketjun välittömästi ellei Marjamäki tai samantasoinen kaveri tule ennen siirtoajan umpeutumista Pataan. Itken täällä 24/7 sitä asiaa ja paskannan housuuni pari kertaa päivässä silkasta pettymyksestä.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Joka tapauksessa mieluummin näin päin, että tässä vaiheessa kautta lähtijät ovat Yeti ja Smole kuin Dixon ja Zabo... eteenpäin ollaan menty joka tapauksessa tässä suhteessa.

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Tätä minä juuri meinaan. Koko ajan kun hoetaan masimasimasi on pettymys äkkiä valtava kun tulija ei olekaan Masi. Ei sinänsä, hyvä naurut tästä varmasti saa, täytynee käydä myös tyhjentämässä nokka ja suoli varmuuden vuoksi.

Älä turhaan, ainahan sä voit vaihtaa nimimerkiksi Paskahousun (käyttäisin hymiötä, mutta ku niitä ei ole).

Oot täysin oikeassa tossa olettamuksessasi, korkealta on ikävä pudota. Tuntuu menevän hype aika pahaksi, mutta kaikki ennusmerkit Masin siirrolle takaisin kotiin on. En viitsi alkaa spekuloimaan kuinka loistava juttu toi Ässille olisi, koska sitten vaan vituttaa kahta kauheammin, jos Masin uusi osoite olisikin vaikka 50km etelämpänä.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
KELLO 14 TÄRÄHTÄÄ!!

"– Kuulette kohta lisää, päävalmentaja Karri Kivi virnuili."

Sk24.fi

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ainakin toistaiseksi, Hold your horses!

Marjamäki "vain" jalkavamman vuoksi tänään sivussa.

Marjamäellä alaraajavamma | ILVES.COM
(linkissä tiedote Ilveksen sivuilta)

Ymmärrettävää että jokin virallinen syy poissaololle annetaan, koska ei ole normien mukaista mennä siitä mitään ääneen möläyttämään ennen kuin hankinnan tehnyt osapuoli itse julkistaa asian ;)

EDIT: voi olla tottakin loukkaantuminen, mutta yhtä lailla mainitsemani skenaario on ihan käytäntö

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kannattaa tuon Ilveksen sivujen uutisen jälkeen varautua siihen, että tulee joku muu kuin Marjamäki.

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kauheasti kannat huolta muiden pettymyksistä.

Muiden pettymykset ovat myös minun pettymyksiäni koska elämme samaa kiekkokulttuuria. Jos muut ovat kaiken aikaa johonkin pettyneitä, on ilmapiiri aika ikävä jääkiekon fanittamiseen. Varsinkin jos pettymysten tärkein aiheuttaja on yksilöiden oma tyhmyys.

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ymmärrettävää että jokin virallinen syy poissaololle annetaan, koska ei ole normien mukaista sitä mitään ääneen möläyttämään ennen kuin hankinnan tehnyt osapuoli itse julkistaa asian ;)

Tämä kävi myös mielessä mutta ehkä kannattaa kaasujalkaa nostaa ainakin kunnes tuo kello kahden tiedoitustilaisuus on ohi :D

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos sieltä Masi tulee, niin Ässät alkaa oikeasti näyttämään mahdolliselta mestarijoukkueelta. Ja Toivolaa vielä tällä viikolla viimeksi täällä epäiltiin. Noh odotellaan nyt ensin kuitenkin mitä tuleman pitää ennen kuin liikaa tulee henkseleitä paukuteltua.

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Varsinkin jos pettymysten tärkein aiheuttaja on yksilöiden oma tyhmyys.
Etpä olisi sitten ylimielisempää kommenttia voinut heittää ilmoille? Anna nyt jo olla nuo henkilökohtaisuudet ja keskity sinäkin olennaiseen (= ÄSSÄT).
Itse ketjun aiheeseen: eikö radio pori, taikka mikään muu taho voisi olla tuolla tiedotustilaisuudessa läsnä? Nyt oikeasti vähän jännittää kuka sieltä Ässiin tulee!

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos seura omilla sivuillaan tiedottaa tuollaisen asian, tieto on silloin varma. Puheet muista skenarioista ovat juoppojen horinaa.

Mielelläni olen toki väärässä.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos seura omilla sivuillaan tiedottaa tuollaisen asian, tieto on silloin varma.
Näin. Vaikea uskoa ammattilaisorganisaation lähtevän valehtelulinjalle varsinkin, kun valheen jäljet ovat lyhyet tässä tapauksessa. Jos olisivat olleet hiljaa, niin olisi minullakin toivoa enemmän.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joku iso mälli sieltä nyt tulee, mutten millään usko että Masi.

Mutta toisaalta olet tälläkin kaudella ollut aina väärässä niin miksi et olisi nytkin? :)

Ei minua niin paljoa nypi vaikka Masi ei tulisikaan, riittää että pelaaja edustaa sellaista pelaajatyyppiä jonka paikalla sitä haetaan. Eli voimahyökkääjää.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos seura omilla sivuillaan tiedottaa tuollaisen asian, tieto on silloin varma. Puheet muista skenarioista ovat juoppojen horinaa.

Mielelläni olen toki väärässä.

Minäkin olisin mieluummin tällä ihan oikeassa, juu :D käytäntöhän on juuri tuo minkä kerroin, joukkue itse julkistaa hankintansa ja piste. Tämä on jääkiekon etiketti. Mutta en pety jos siellä on jotain muuta kerrottavaa kuin Masi, en ole missään vaiheessa hänestä täällä itse niin innokkaana vaahdonnutkaan ;)

Mielenkiintoisia aikoja kieltämättä, Hotsiakin on siis kyselty takaisin.. kuka tietää..

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy