Lord Nikon kirjoitti:
Miksi ei ulkkari hankinnoissa onnistuttu samallalailla Narvanmaa&jortsu kaksikon vallitessa kuin Jortsu&Sepi kaksokon aikana ? Uskon että Sepillä on erittäis suuresti sormet pelissä asian suhtee.
Otetaan huomioon, että nyt ihan hyvin se Narva myös ensimmäisellä vuodellaan hommiansa hoiteli. Schafer, Joseph, Shearer. Itseasiassa tällä hetkellä ollaan tasoissa, nyt vasta nähdään se todellinen taso.
Lord Nikon kirjoitti:
Max Kolu. Ivy leaguen paras Av pelaaja, nopein luistelija. Erittäin arvostettu sarjassa. TPS a kapteeni ja oli vielä muistin mukaan ivy leaguessakin. Vahva ja hyvä kulmissa. Taklaa myös ja joku mainosti että aiheuttaa härdelleitäkin. Lisätään vielä että erittäin hyvä karvaaja. Pelasi sentteriä viime kaudet. Miksi ei Tepsin neloskenttään?
Itse ymmärsin, että se on pelannut viime kaudet pakkina? Ei noilla meriiteillä pitäisi saada yhteenkään liiga joukkueseen suoraa sopimusta, eikä varsinkaan joukkueeseen, joka on niin persaukinen, että jokaisen sopimuksen on oltava onnistunut. Mitenköhän toi nopein luistelijakin on mitattu? Jos se nimittäin perustuu johonkin testiin, niin sillä ei ole mitään merkitystä, olihan Nathan Perrott muutama vuosi takaperin Toronto Maple Leafsin nopein luistelija. Muutenkin suhtaudun kaikkeen skeptisesti mitä miehestä on kirjoittettu Clarksonin puolelta, niiden mukaan kaveri laukoo rightilta. Ja varmana tietona voin kertoa, että ketään TPS organisaatiossa ei ole nähnyt miehen pelaavan sitten a-junnu vuosien. Eihän tuossa Ivy League sarjassa edes taklata, mahtaakohan muuten kaveri pelata liigassa häkki päällä, kun on siihen tottunut?
Lord Nikon kirjoitti:
Sinisalo. Kohtuu iso ja vahva joka repii ja raastaa, tykkää myös taklata, ehkä verrattavissa Marso Tuokkoon. Nuori ja hakee nostetta sekä haluaa kehittyä ja pelata. Varmasti monelle näytettävää joten asenne 110%. Miksi ei Tepsin nelos kolmoskenttiin? On myös "kokenut" , ei liigaan voida lähteä ihan vihreillä omilla kullan nupuilla. Mielestäni erittäin mielenkiintoinen hankinta.
Mä olen kai sitten saanut vähän erilaisen "scouting reportin". Itse olen taas saanut kaverista täysin päin vastaisen kuvan, Mestis ja liigapelien perusteella.
Enemmänkin flegmaattinen kaveri, jolla selkäsuoristuu nopeasti. Varsinkin asennepuoli on todella iso kysymys, 21-v kaveri, joka on ehtinyt pelaamaan kahdeksassa eri joukkueessa. Se että Palloseura tarjosi kaverille suoran sopparin, oli lotto voitto kaverille. Tepsi vastaavasti saa vastikkeena täydellisen Ässä-arvan, jolla on ensi keväänä todenäköisesti uuden seuran etsiminen edessä. Try-outille -> sitten soppari, nyt vain ollaan epätoivosia.
Lord Nikon kirjoitti:
Minkä tyylinen pelaaja tämä Kokkala on ?
Kokkalassa on potentiaalia selvään hyökkävään rooliin liiga ja NHL-tasolla. On huomattavasti parempi, kuin esim. Korpikoski saman ikäisenä, mutta on tosin myös erillainen pelaaja. Kokkalan pitäisi ensi kaudella saada liigassa ehdottomasti kunnon näyttöpaikka ja hänen pitäisi saada pelata "hyviä" minuuteja. Muutaman vuoden päästä ykkösenmiehiä, jos kehitys jatkuu sellaisena, kuin sen pitäisi. Ei myöskään pelaa Tepsissä millään junnu-sopparilla, jolla voisi kaveria pitää pelaamassa a-junnujen pelejä.
Pyyhi se Ahtola pois sieltä, Tepsiin se on jo liian vanha(valmennuksen mielestä) ja kaverilla on yritystä pääkaupunkiseudulle.