Hank on saapunut lentokentälle

  • 28 413
  • 61

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Vois hetkeks ottaa taukoa tuosta Pikkaraisen morkkaamisesta. Mun mielestä vaikuttaa ilmeiseltä, että kaverilla on yläraajavamma, en aio olla sen tarkempi. Just sillä lailla menee tilanteisiin. Selittäisi pelaamista siinä Klubin maalissakin viime viikonloppuna sekä säännöllisiä huileja.

Älkää kertoko vastustajille.
 

tikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets, Liverpool
Vois hetkeks ottaa taukoa tuosta Pikkaraisen morkkaamisesta. Mun mielestä vaikuttaa ilmeiseltä, että kaverilla on yläraajavamma, en aio olla sen tarkempi. Just sillä lailla menee tilanteisiin. Selittäisi pelaamista siinä Klubin maalissakin viime viikonloppuna sekä säännöllisiä huileja.

Älkää kertoko vastustajille.

Ei ylävartalovamma, vaan vamma ylimmässä vartalon osassa.
Asennevammaksi kutsutaan.
 

akke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds United, TPS
Ei ylävartalovamma, vaan vamma ylimmässä vartalon osassa.
Asennevammaksi kutsutaan.

Kyseessä on vamma, joka ei parane levolla ja kuntoutuksella.

En ole koskaan tykännyt Pikkaraisesta juuri asenteensa vuoksi. Tämä kausi vain vahvistanut käsitystäni.

Jos tuo Mojzis-huhu pitää vähänkään paikkansa, niin Tomas tänne ja Hank vaikka takaisin Ruotsiin!
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Kyllä mua harmittaa ihan pirusti tää Pikkaraisenkin tilanne. Isolla rahalla se tänne saatiin ja piti ottaa kiekollisen liiderin paikka. Siitä ei ole ollut tietoakaan ja pidemmän aikaa Hankin otteet ovat olleet hv kamaa. Hyvä esimerkki tuo Klubertanzin maali. Kyseissä pelissä Urholla oli Vesa Rantanen studiossa ja hän oli sitä mieltä, että tää kaveri samantien vilttiin, kun pelaaminen on sellaista mitä se nyt on. Vilttiin ei ole mahdollisuutta laittaa, kun muutenkin rosterissa vajaus pakeista. En kuitenkaan usko että Pikkaraisesta luovutaan. Jos luovutaan, niin silloin pakistoon pitäisi saada 2-3 kaveria ja se voi olla vähän liikaa tässä tilanteessa, kun kaikissa muissakin sarjoissa etsitään pelaajia.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Matias Strozyk ‏@MaStrozyk
TPS-kopin päädyssä alkaa olla tyhjää. Virtala loukkaantunut ja ei pue, Willsie Sveitsissä ja vieressä Pikkarainen ei koskaan ikinä missään.


Boldaus oma. Eli Pikkaraista ei nähdä ensi kaudella Tepsissä(kään)?

Edit: Tarkoitin lähinnä että onko Hankin ura loppu, en edes pahimmissa painajaisissani kuvitellut tepsissä enää pelaavan.
 
Viimeksi muokattu:

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Matias Strozyk ‏@MaStrozyk
TPS-kopin päädyssä alkaa olla tyhjää. Virtala loukkaantunut ja ei pue, Willsie Sveitsissä ja vieressä Pikkarainen ei koskaan ikinä missään.


Boldaus oma. Eli Pikkaraista ei nähdä ensi kaudella Tepsissä(kään)?

En tiedä tuoko tämä viesti mitään uutta siihen tilanteeseen, mutta eiköhän Pikkaraisen jatko ole ollut yhtä epätodennäköistä kuin Seppäsen.
 

Ludek

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eli Pikkaraista ei nähdä ensi kaudella Tepsissä(kään)?

Pikkarainen ei jatka meillä. Näytöt tältä kaudelta eivät riitä jotta olisi järkeä edes keskustella jatkosta. Toki valitettavan loukkaantumisen vuoksi lisänäyttöjäkään hän ei enää ehdi ennen runkosarjan päättymistä antaa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
No sehän olis järjen köyhyyttä jos jatkoa tuolle vätykselle edes tarjottaisiin.. mutta eiköhän tuossa nyt tarkoiteta sitä että jatkaako missään enää koskaan?! Onko siis vamma niin paha että lopettaa uran?
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse taas ymmärrän sen niin että Pikkaraista ei loukkaantumisen jälkeen ole pahemmin näkynyt eli toisin kuin muut loukkaantuneet pelaajat (esim. Salo), Pikkarainen ei pyöri edes siviilit päällä kopissa tai joukkueen mukana.
 

-TMA-

Jäsen
Itse taas ymmärrän sen niin että Pikkaraista ei loukkaantumisen jälkeen ole pahemmin näkynyt eli toisin kuin muut loukkaantuneet pelaajat (esim. Salo), Pikkarainen ei pyöri edes siviilit päällä kopissa tai joukkueen mukana.

Itse asiassa jälleen kerran katsoi muiden toipilaiden kanssa aitiossa matsia ja oli ainakin pelin jälkeen kopissa.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Hyvä näin. Omituisesti muotoiltu tuo twitter viesti, jättää taas aika paljon tulkinnanvaraa.

Kyllä Talonmies Pikkarainen tosiaan hallilla on ollut. Kantositeessä toinen käpälä vielä hetki sitten. Ensi kausi? Ei mitn syytä jatkoon täällä jos minulta kysytään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös