Haluatko miljonääriksi? – visailuklassikon paluu

  • 634 641
  • 3 454

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Kun taas kohta ohjelma pärähtää ruutuun, niin kysyisin että tietääkö joku, että kuka/mikä nuo voitot maksaa? Jos sieltä nyt joku oikeasti sen miltsin onnistuisi ottamaan, niin Nelonenhan olisi kusessa jos itse sen joutuisivat maksamaan.

Ei niitä kukaan maksa. Siellä lojuu studion takapihan täydeltä "voittaneiden" kisaajien ruumiita.

Kohta mennään!
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ei ymmärrä tämänhetkinen kisailija draaman päälle, vastaa helpot pois ennen kuin vaihtoehdot on ehditty edes tarjota.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Illan kilpailijalla Ducks-villapaita päällä, ilmiselvä palstalainen.
Kyllä. Noin yksinkertainen kaveri on selvästi tältä palstalta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei ymmärrä tämänhetkinen kisailija draaman päälle, vastaa helpot pois ennen kuin vaihtoehdot on ehditty edes tarjota.
Ihan hyvä, ei jauha turhaa paskaa ja peli etenee.

Ei nämä kysymykset kyllä ihan reiluja ole, en olisi kyllä tiennyt että Prinssi Jusufin biisi on Prinssille morsian, mutta kun muut vaihtoehdot oli prinssi Danielia ja muita oikeita prinssejä, niin on tässä vaikeampiakin kysymyksiä nähty.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
LOL! Nyt jäätyi pappa yleisössä pahemman kerran ja joku vielä peesasi. Onneksi toinen pappa korjasi.
Oli kyllä melko WTF-hetki... Nobel ja penisilliini?!

No itse olisin kosahtanut jo borssikeittoon. Vaimo tekee ruuat.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Hienoa suoritusta kahdella kolmesta yleisöläisestä, varmana tietona penisilliinin keksijästä Alfred No
Ihan hyvä, ei jauha turhaa paskaa ja peli etenee.

Ei nämä kysymykset kyllä ihan reiluja ole, en olisi kyllä tiennyt että Prinssi Jusufin biisi on Prinssille morsian, mutta kun muut vaihtoehdot oli prinssi Danielia ja muita oikeita prinssejä, niin on tässä vaikeampiakin kysymyksiä nähty.
Viimeisin oli ainakin itselleni itsestäänselvä (siis tuo penisilliininkeksijä), mutta jostain syystä 2/3 yleisöläistä tarjosi väärää vastausta. No onneksi sai sentään 50/50 oljenkorrella oikean vastauksen että päästään jatkamaan isommille poteille.
 

HokiHero

Jäsen
Tämä Ducks-paitainen selkeästi lähti peliin mentaliteetillä että haluaa ottaa muutakin kuin tonnin, mutta kummasti paineet saa näköjään käyttämään oljenkorsia.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Kyllä tässä kieltämättä verenpaine nousee. Ei tuonne yleisöön mitään ruudinkeksijöitä ole otettu, jos edes vanhat äijät eivät tiedä, että Nobel keksi dynamiitin. Ja ei kai hän itse Nobel-palkintoa itselleen voi saada, jos palkinto on nimetty hänen mukaan? Eivätkä nuo edes perustele mitenkään. Okei, viimeinen sanoi, että 100 % varma, mutta olisi nyt voinut heittää siihen päälle, että Nobel keksi dynamiitin, niin ei olisi kilpailijan tarvinnut käyttää 50-50:ä.

Tämä Ducks-paitainen selkeästi lähti peliin mentaliteetillä että haluaa ottaa muutakin kuin tonnin, mutta kummasti paineet saa näköjään käyttämään oljenkorsia.

Kyllä, mutta ihan hyvä, että varmisti. Itse kun arveli Nobelia ja pari pappaa veikkasi sitä myös.

Miksi, oi miksi nousette ylös, jos ette varmasti tiedä? Huoh.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Nonnii, jääkiekko mainittu ja Vezinan muisti (toisaalta jos ducksin paita päällä tulee pelaamaan ja tuo ois jääny tietämättä ni ois ollu aika noloa jo).
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Viimeisin oli ainakin itselleni itsestäänselvä (siis tuo penisilliininkeksijä), mutta jostain syystä 2/3 yleisöläistä tarjosi väärää vastausta. No onneksi sai sentään 50/50 oljenkorrella oikean vastauksen että päästään jatkamaan isommille poteille.
Joo siis ei tuo ollut vaikea, mutta ei mulla itsellä ainakaan ole mitään hajua mistään Prinssi Jusufin biiseistä :D Toki joku varmaan tietääkin, ei siinä mitään, mutta itse muistelen että silloin kun tämä edellisen kerran tuli niin kysymykset tuohon ekaan kynnyskysymkseen asti oli sellaisia että ei niissä kai kukaan oljenkorsia käyttänyt.

Olis muuten ollut noloa jos Ducksin paita päällä ollut tyyppi ei olisi tiennyt Vezina trophya.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Hedda on hot. Helppo kyssäri, joten taisi tosiaan soittaa Jaajon arvaamasta syystä..
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Joo siis ei tuo ollut vaikea, mutta ei mulla itsellä ainakaan ole mitään hajua mistään Prinssi Jusufin biiseistä :D

Jos Euroopan kuninkaalliset ovat vähän hallussa, niin tuon olisi voinut päätellä. En mäkään sitä varmaksi kuitenkaan tiennyt.

Hyvä, että viime viikon kassamyyjästä poiketen ottaa vähän riskiä. Nyt riskeerataan jo pari tonnia. Kuten itse totesi, oikein vastaamalla on mahdollisuudet isompiinkin rahoihin, väärällä vastauksella menee se pari tonnia eli sellainen yhen kuukauden palkka. Ei siis hirveän suurta eroa isossa kuvassa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jos Euroopan kuninkaalliset ovat vähän hallussa, niin tuon olisi voinut päätellä. En mäkään sitä varmaksi kuitenkaan tiennyt.
Joo nimenomaan näin.

No nyt on melkoinen ilmestys ruudussa, paidassa komeilee The Undertakerin kuva.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hedda on hot. Helppo kyssäri, joten taisi tosiaan soittaa Jaajon arvaamasta syystä..

Mutta Hedda vaikutti tyhmältä kuin saapas. Sääli että palomies putosi.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Miten tää kysymys tuli sulle yli minuutin aiemmin ku mulle?
Samaa ihmettelin. Luin kysymyksen täältä samaan aikaan, kun se tärähti DNA:n kaapeliverkossa ruudulle.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
No nyt on melkoinen ilmestys ruudussa, paidassa komeilee The Undertakerin kuva.
Onpas mainio ajankohta tulla Takerin paidalla. Jos Nelonen olisi hereillä, pistäisi Here comes the money soimaan.

Jos joku ei tajunnut, vihjeenä tuleva Mania.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onpas mainio ajankohta tulla Takerin paidalla. Jos Nelonen olisi hereillä, pistäisi Here comes the money soimaan.

Jos joku ei tajunnut, vihjeenä tuleva Mania.
En mäkään kyllä tajunnut, kun nykyään aika vähän painia seuraan :D
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Mistä lähtien Mario on ollut tietokonepeli? Onhan sillä virallisesti yksi peli PC:lla, mutta... niin.

Nimim. Mario-pelien suuri ystävä'

Pahoitin mieleni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös