Ainahan tässä visassa menee niin, että joku kysymys on itselle aivan naurettavan helppo (vaikkapa Venus-planeetta, Princip tai Eminem), vaikka se monille voi olla hankala. Ja toisin päin. Pidän itseäni varsin hyvänä maantiedossa, mutta tuo pinta-alakysymys ei ollut ollenkaan helppo. Perun noinkin suuri koko pääsi yllättämään. Yleisurheilusta tiedän paljon, mutta ei tämä seiväshyppääjä ollut tuttu. Eniten nolottaa, että Frida Kahlo oli tuttu lähinnä nimenä. Toki jos hänestä mitään tietää, niin kansalaisuuden päätteleminen on helppoa. Nimen perusteella ei päättelyä oikein voinut tehdä, olisi voinut olla vaihtoehdoista mikä vain. Tämän kysymyksen osalta voin myöntää sivistymättömyyteni.
Jos itse tuonne suuntaisin, niin varmasti taidehistoriaa (ja vähän vanhempaa musiikkikulttuuria) olisi yleisemminkin tankattava aika paljon. Vahvoja aloja minulle olisivat puolestaan urheilu, luonnontieteet, historia, politiikka ja maantiede nyt ainakin. Itse asiassa myös nämä viihdehömppäkysymykset ovat olleet aika hyvin hallussa, ihan juutubettajista lähtien. En kyllä silti kehtaisi mennä tuonne ilman kunnon valmistautumista, sen verran nössö olen.