Hazardipakki
Jäsen
Komppaan. Kaille naisihmisille vaan kesämekot päälle ja merenrantaan tuulettumaan. =Ppak kirjoitti:Kesämekko.
Komppaan. Kaille naisihmisille vaan kesämekot päälle ja merenrantaan tuulettumaan. =Ppak kirjoitti:Kesämekko.
"Housut", tai oikeastaan pakarat nimettyinä "Dolce" ja "Gabbana".
What do you think? What do you think my friend?
Vanhahko kuva, muuta lukeeko siinä silti DoG?
Laajemmin asiaan perehtyneet tietävät kertoa siinä lukevan DiG.
Sekä ilmeisesti puutteessa.Parastahan on kun nainen istuu päälle pelkkä mekko päällään, ilman alushousuja. Se suloinen tuoksu ja pieni litinä kesäaamuna. Voi pojat.
Kyllä, olen krapulassa.
Minulle on annettu kertoa asia sillä tavalla, että miehet ovat aina puutteessa?Sekä ilmeisesti puutteessa.
Kyllä siekin näissä i'issä huomaat, ettei tuo pidä paikkaansa. Aina ei viitsi eikä jaksa, kyse kun on kuitenkin fyysisestä suorituksesta. Keski-ikäinen joskus mieluummin vaan pötköttelee ja syö ja juo.Minulle on annettu kertoa asia sillä tavalla, että miehet ovat aina puutteessa?
Jos vaan saa revittyä ensin pois.
Niin kerrotko mikä siinä on vaikeaa? Olis tärkeää saada tietää.
Tiukat farkut, tiukka tyttö, tiukka humala. Siinä on vaikeutta jo niin paljon, ettei välttämättä suoriudu annetussa ajassa.
Hameet tai housut, mikä vain käy tällä hetkellä. Jos nyt kuitenkin unohdetaan panetus, niin valitaan housut. Edelleenkin.