IceBreezer
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Leijonat, HIFK, Habs
Olisi hauska kuulla (tai siis lukea) onko lisäkseni muita, joiden mielestä MM-kisat joka vuosi on aivan oikea tahti? Itse en oikein tiedä miten suhtautuisin huhti-toukokuuhun ilman spekulaatioita joukkueesta, keskustelua mahdollisuuksista, kisoja edeltävän viikon hermostunutta odottamista ja sitten kahden viikon kiekkojuhlaa. Olen seurannut kisoja yli 30 vuotta, enkä vielä kertaakaan ole suhtautunut niihin välinpitämättömästi. Lisäksi olen sitä mieltä, että kisoissa nähdään joka vuosi useita aivan loistavia pelejä (tietysti niiden täysin roskapelien, kutenCCCP - Puola 20-0 lisäksi, mutta nekin vaan kuuluvat kuvaan). Tuntuu myös siltä, että esim. suomalaiset ja ruotsalaiset lehdet lähes elävät toukokuun MM-lätkällä - ihme, että sitten varsinkin suomalaiset toimittajat jaksavat jauhaa liian usein järjestettävistä kisoista. Varsinkin kun joka vuosi Suomen otteluita televisiossa katsoo miljoonayleisö. Lisäksi viimeisten vuosien aikana jopa Kanada on alkanut panostaa aivan eri tunteella ja ylpeydellä kisoihin menestymiseen. Vuoden 2003 MM-kultajoukkue esimerkiksi valittiin vuoden urheilujoukkueeksi Kanadassa. Ja kisathan ovat siellä vuonna 2007.
MM-kisat kuuluvat tähän vuodenaikaan yhtä tiiviisti kuin kellastunut yo-lakki ja Äitienpäivä lounas. Klassikot ovat paikkansa ansainneet.
Tiedän, että on paljon Jatkoaikalaisia, jotka ovat kanssani eri mieltä, onko myös samanmielisiä (vähämielisiä? :))
MM-kisat kuuluvat tähän vuodenaikaan yhtä tiiviisti kuin kellastunut yo-lakki ja Äitienpäivä lounas. Klassikot ovat paikkansa ansainneet.
Tiedän, että on paljon Jatkoaikalaisia, jotka ovat kanssani eri mieltä, onko myös samanmielisiä (vähämielisiä? :))