Haluaisitko nähdä suosikkijoukkueesi Liigasta KHL:ssä?

  • 13 203
  • 101

Haluaisitko nähdä suosikkijoukkueesi Liigasta KHL:ssä?


  • Äänestäjiä
    235

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Juuri tulleen tiedon mukaan lainaamasi palstankuluttaja analysoi päivätyökseen.
Tämä oksennuksesi kiinnostaisi enemmänkin. Valheitahan olet ennenkin tänne syöttänyt, kysytäänpä modeiltasaako tällainen valheiden syytäminen jatkua.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Jotenkin huvittavaa että palstan suurin valehtelija ja mätäpaise pyytää argumentteja väitteisiinsä. Kun kyseiseltä henkilöltä pyytää jotain perusteluja tuloksena on hiljaisuus tai luikkiminen pakoon. Eikä yllätä että tämä sama kirjoittaja haastaa riitaa joka osiossa ja sitten harrastaa mukahauskaa piilovittuilua.
Tätä olen useaan otteeseen myös tuonut esille, kauanko tämä saa jatkua?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tämä oksennuksesi kiinnostaisi enemmänkin. Valheitahan olet ennenkin tänne syöttänyt, kysytäänpä modeiltasaako tällainen valheiden syytäminen jatkua.
Viittasin siihen, ettet tuntunut ymmärtävän mistä tietyn kokoisissa otannoissa on kyse. Parisensataa vastaajaa on jo aika hyvän kokoinen otanta tässä asiassa. Se on sitten eri asia, voiko pelkän keskustelupalstan käyttäjien vastauksista vetää sen pidemmälle meneviä johtopäätöksiä vai ei. Mutta pähkinänkuoressa: sinun esille tuomasi ajatus vastausten määrällisestä riittämättömyydestä ei pidä vettä. Siksi vertasin puoluegalluppeihin, joissa otanta on huomattavasti pienempi.

Ps. Korjaisitko lainauksesi vastaamaan kontekstia, kiitos.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Kun fakta ei kiinnosta, nousee tällaisia mielipiteitä. Kiitos siitä.

Mikä fakta? Täysin mutu tuntumalla heitetty heitto. Eikä siinä oteta ollenkaan huomioon sitä, että suuri enemmistö mainitsemastasi ihmisryhmästä (16x5000) on luultavasti äänivallattomia tässä äänestyksessä. Itse voisin samalla tavalla heittää, että jokaisella jääkiekon pääsarjaseuralla on Suomessa noin 50 jatkoaikaan rekisteröitynyttä käyttäjää. 16x50 = 800. No nythän sitten äänestysprosentti sitten kerta heitolla satakertaistui. Tämä mutu on aivan yhtä arvokas, kun tuo sinun mutusi, eli ei minkään arvoinen.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kansainvälisyydestä puheen ollen, vieläkö Jokereiden JA-osio on aktiivinen vai onko keskustelu KHL-vuosien aikana siirtynyt jollekin kansainväliselle KHL-foorumille? Keskustelevatko Jokerifanit lähinnä keskenään liiga-ajoilta periytyneillä foorumeilla vai ovatko laajemmin kanssakäymisessä kansainvälisen KHL-yhteisön kanssa?
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Tämä oksennuksesi kiinnostaisi enemmänkin. Valheitahan olet ennenkin tänne syöttänyt, kysytäänpä modeiltasaako tällainen valheiden syytäminen jatkua.
Tätä olen useaan otteeseen myös tuonut esille, kauanko tämä saa jatkua?
Korjaa jos olen väärässä, mutta sinun kykysi noudattaa palstan sääntöjä on johtanut kohdallasi useisiin sanktioihin ja tuonut yhteensä n. 2 kuukautta kirjoituskieltoja. Melkoinen saavutus, kun vertaa sitä viestiesi lukumäärään ja verrattain lyhyeen aikaasi tällä palstalla rekisteröityneenä. Ehkä kannattaisi harkita ja etenkin käyttää energiaa siihen kuinka muokata omaa ymmärrystä palstan sääntöjä kohtaan kuin osoitella sormella, käyttää kyseenalaista retoriikkaa leimaamalla toinen kirjoittaja valehtelijaksi ja jatkaa itsemoderointia, josta olet jo aikaisemmin saanut sanktioita. Ei ole tainnut oppi mennä perille. Ikävä kyllä.

Mitä tulee itse ketjun aiheeseen niin Jokereiden kannattajana on käynyt selväksi se, että sarjan vaihdon yhteydessä myös kannattajakunta on kokenut mullistuksia. Mielipiteiden polarisoituminen, identiteetin muutos stadilaisesta joukkueesta koko Suomen joukkueeksi ja epävarmuustekijät alkaen venäläisen rahoituksen alkuperästä päättyen eri joukkueiden välisiin valtavissa mittasuhteissa oleviin budjettien eroihin painavat ainakin tämän kannattajan vaakakuppia liian paljon alaspäin, että voisin suositella millekään suomalaiselle joukkueelle varauksetta KHL:ään liittymistä.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Kun aktiivisia lätkäfaneja lienee n. 80000 (16x5000) Liigassa ja Jokereissa yhteensä, on äänestys% tähän mennessä naurettavat 0,23.

Juuri tulleen tiedon mukaan lainaamasi palstankuluttaja analysoi päivätyökseen puoluegalluppeja.

Varmaankin kykenit lukemaan tekstini otsikon aiheesta? Ymmärsin varmaankin oikein, että viittasit tuolla omalla tekstilläsi allekirjoittaneeseen? Kysyn uudestaan tekstiisi liittyen:
a) Mistä sinulle tuli tuo tieto?
b) Väität tietäväsi, mitä teen päivätyökseni. Mistä sen tiedon olet saanut?
c) Väität minun analysoivan puoluegalluppeja, Mihin tämä väite perustuu?

Väitin sinua valehtelijaksi ja näin väitän edelleenkin, ennen kuin toisin todistat. Tosin en uskokaan, että tunnustaisit vapaaehtoisesti valehtelevasi.

Otsikon gallup on vähintäänkin naurettava, juuri esittämieni faktojen johdosta. Tosin perustelevat tekstit ovat ihan hauskaa luettavaa.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Korjaa jos olen väärässä, .......

Tämä veikkonen se aktivoituu aina nähdessään minun nikkini palstalla. Hauskaa sekin sinällään, että tällainen käytös viittaa....., nojaa en viitsi toistaa itseäni. Olkoon omassa arvossaan.

Kiva lukea sinunkin arviosi siitä, kannattaako kenenkään suositella oman joukkueensa liittymistä KHL:ään. Arvostan sitä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Varmaankin kykenit lukemaan tekstini otsikon aiheesta? Ymmärsin varmaankin oikein, että viittasit tuolla omalla tekstilläsi allekirjoittaneeseen? Kysyn uudestaan tekstiisi liittyen:
a) Mistä sinulle tuli tuo tieto?
b) Väität tietäväsi, mitä teen päivätyökseni. Mistä sen tiedon olet saanut?
c) Väität minun analysoivan puoluegalluppeja, Mihin tämä väite perustuu?
Kerroin jo, mihin viittasin tuolla: Sinun selkeästi täysin olemattomaan kykyysi ymmärtää otannan merkitystä. En ole ottanut kantaa siihen, mitä todellisuudessa teet työksesi. Kuka tahansa - ehkä sinua itseäsi lukuunottamatta - kykenee sen tuosta lukemaan.

Väitin sinua valehtelijaksi ja näin väitän edelleenkin, ennen kuin toisin todistat.
Hauska ajatus: sinä syytät minua jostain ja väität että todistustaakka asiasta on minulla. Hohhoijaa!

Otsikon gallup on vähintäänkin naurettava, juuri esittämieni faktojen johdosta.
Et ole esittänyt yhtäkään faktaa. Olet esittänyt pelkkiä omia arvioitasi.

Edit. Typo
 
Viimeksi muokattu:

Röda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Möyrivä IFK
Otsikon gallup on vähintäänkin naurettava, juuri esittämieni faktojen johdosta. Tosin perustelevat tekstit ovat ihan hauskaa luettavaa.
Tunteisiin ainakin näyttää menevän kohtuu pahasti se fakta, että murskaava enemmistö palstan jäsenistä ei tuonne koheloon omaa jengiään raahaisi *hymiö*
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Tämä veikkonen se aktivoituu aina nähdessään minun nikkini palstalla. Hauskaa sekin sinällään, että tällainen käytös viittaa....., nojaa en viitsi toistaa itseäni. Olkoon omassa arvossaan.

Kiva lukea sinunkin arviosi siitä, kannattaako kenenkään suositella oman joukkueensa liittymistä KHL:ään. Arvostan sitä.

Kun sinä se jaksat aina peräänkuuluttaa faktoja toisilta kirjoittajilta, mutta miksi et edellytä sitä itseltäsi? Voit käydä tarkastamassa minun kirjoitushistoriastani sen aktivoidunko joka kerta kun sinä olet palstalla. Oma profiilini on tältä osin avoin -tosin kuin sinulla- joten kirjoitushistoriani on helppo tarkastaa ja todeta sinua kiinnostavaa faktaa. Kun olet omin silmin todennut väitteesi virheelliseksi niin oletko sinäkin tällöin siis valehtelija? Yritän vain ymmärtää logiikkaasi tai sen puutetta. MItä tulee vihjailuihin, niin löytyykö sinusta miestä sanoa mihin vihjailullasi käytöksestäni viittaat vai luikitko pakoon käsiäsi heilutellen rakentelemaan uusia olkiukkoja?

Et korjannut edellisessä viestissäni olevia viittauksiani liittyen epäsuhtaan kirjoitustesi määrän ja niistä saamiesi sanktioiden suhteen. Oletan siis sinun tunnistavan itsessäsi sen, että harvinaisen iso osa kirjoituksistasi rikkoo sääntöjä. Se, että et pyri tekemään asialle mitään kertoo paljon sinusta.

Tämä off topicista. Ettei koko viesti mene ohi aiheen niin todettakoon vielä se, että itselleni aito yhteisöllisyys on hatarammalla pohjalla kuin Liiga-aikoina. Ainoa joka vaakakupissa hieman kompensoi on pelin taso, joka on kiekkoviihteen yksi ytimistä.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Otsikon gallup on vähintäänkin naurettava, juuri esittämieni faktojen johdosta.

Mielipiteesi, jota kuvittelet faktaksi, on täysin naurettava. Normaalin ihmisen ei tarvitse kuin mennä keskustelupalstan etusivulle, nähdäkseen jäsenmäärän palstalla. Tällä hetkellä näyttäisi olevan 16.359. Tuo lukema on tässä yhteydessä paljon käyttökelpoisempi fakta, kuin sinun tarjoamasi haihattelut. Tuosta kuitenkin olisi vielä jotenkin otettava pois ne, jotka eivät ole aktiivisia täällä. Sen jälkeen pitäisi korjata ne pois, joita kysymys ei kosketa. Sitten pitäisi vielä saada jonkinlainen selvyys siitä, että ketä jäljelle jäävistä kysymys kiinnostaa. Voisin väittää, että oma mutuni 16x50 on lähempänä oikeaa lukemaa, kuin sinun 16x5000, vaikka omanikin luultavasti on pielessä. Sinulla on vaan kovasti pahemmin pielessä.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
... että ketä jäljelle jäävistä kysymys kiinnostaa.
....
Sovitaan niin, että tämä otsikon kysymys kiinnostaa vain 200:aa jääkiekosta kiinnostunutta, niin voit olla tyytyväinen, vai mitä? Mutta fakta on se, että otsikon kysymyksestä vain n. 0,23 % aktiivisista lätkäseuraajista on mielipiteensä lausunut, mikäli on uskomista keskimääräisistä lippumyynneistä menneiltä kausilta. Tämäkö on liian vaikea ymmärtää?
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Kun sinä se jaksat aina peräänkuuluttaa faktoja toisilta kirjoittajilta, mutta miksi et edellytä sitä itseltäsi? Voit käydä tarkastamassa minun kirjoitushistoriastani sen aktivoidunko joka kerta kun sinä olet palstalla. Oma profiilini on tältä osin avoin -tosin kuin sinulla- joten kirjoitushistoriani on helppo tarkastaa ja todeta sinua kiinnostavaa faktaa. Kun olet omin silmin todennut väitteesi virheelliseksi niin oletko sinäkin tällöin siis valehtelija? Yritän vain ymmärtää logiikkaasi tai sen puutetta. MItä tulee vihjailuihin, niin löytyykö sinusta miestä sanoa mihin vihjailullasi käytöksestäni viittaat vai luikitko pakoon käsiäsi heilutellen rakentelemaan uusia olkiukkoja?

Et korjannut edellisessä viestissäni olevia viittauksiani liittyen epäsuhtaan kirjoitustesi määrän ja niistä saamiesi sanktioiden suhteen. Oletan siis sinun tunnistavan itsessäsi sen, että harvinaisen iso osa kirjoituksistasi rikkoo sääntöjä. Se, että et pyri tekemään asialle mitään kertoo paljon sinusta.

Tämä off topicista. Ettei koko viesti mene ohi aiheen niin todettakoon vielä se, että itselleni aito yhteisöllisyys on hatarammalla pohjalla kuin Liiga-aikoina. Ainoa joka vaakakupissa hieman kompensoi on pelin taso, joka on kiekkoviihteen yksi ytimistä.

Harvinaisen rakentavaa keskustelua otsikon aiheesta. Ymmärrän sinuakin, mutta sinä et tunnu ymmärtävän kriittistä keskustelua. Tämä riittää minulle sinun offtopicistasi..

Olisi kiinnostavampaa, kun jokin neutraali taho järjestäisi kyselyn kaikilla liigapaikkakunnilla jonkin pelikierroksen aikana. Lipukkeessa voisi olla kaksi kysymystä:
a) Haluaisitko nähdä suosikkijoukkueesi Liigasta KHL:ssä?
b) Vihaatko Jokerit-nimistä stadilaista joukkuetta?
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Sovitaan niin, että tämä otsikon kysymys kiinnostaa vain 200:aa jääkiekosta kiinnostunutta, niin voit olla tyytyväinen, vai mitä? Mutta fakta on se, että otsikon kysymyksestä vain n. 0,23 % aktiivisista lätkäseuraajista on mielipiteensä lausunut, mikäli on uskomista keskimääräisistä lippumyynneistä menneiltä kausilta. Tämäkö on liian vaikea ymmärtää?

Ei ole mitenkään vaikea ymmärtää, mutta sinulla tuntuu olevan isojakin vaikeuksia ymmärtää, miten äänestys% lasketaan. Suomessa on yli viisi miljoonaa asukasta, mutta suinkaan kaikilla ei ole äänioikeutta. Eikä äänestysprosentteja laskettaessa oteta huomioon niitä, joilla ei ole äänioikeutta. Kun sinä jatkuvasti lasket äänestys% tässä yhteydessä väärin, tulet levittäneeksi faktojen sijaan mielipiteitäsi ja kun aivan julkisesti julistat, miten lukemasi lasket (siitä huolimatta, että sinua on huomautettu sen virheellisyydestä), niin tulet samalla alleviivanneeksi, että mielipiteesi on täysin merkityksetön.

Edit. Mutta koska sinua ilmiselvästi tämä asia vaivaa, niin kysytään vielä, että uskotko tuloksen olevan merkittävässä määrin erilainen, jos kaikkia sinun mainitsemiasi 16x5000 aktiivista lätkäseuraajaa haastateltaisiin asian tiimoilta?
 
Viimeksi muokattu:

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Harvinaisen rakentavaa keskustelua otsikon aiheesta. Ymmärrän sinuakin, mutta sinä et tunnu ymmärtävän kriittistä keskustelua. Tämä riittää minulle sinun offtopicistasi..
Ymmärrän hyvin kriittisen keskustelun konseptin. Kriittiseen keskusteluun ei kuulu syyttely eikä solvaaminen mihin sinä toistuvasti syyllistyt. Kun logiikkasi ontuu lisäksi ihan perusasioissa on keskustelu kanssasi aivan turhaa. Esimerkkinä käyköön seuraava väitteesi jonka esitit tässä ketjussa tänään eräälle toiselle kirjoittajalle:
Väitin sinua valehtelijaksi ja näin väitän edelleenkin, ennen kuin toisin todistat.

Logiikkasi mukaan siis jos minä esitän väitteen, että sinä nautit seksistä petolintujen kanssa on se totta ennenkuin toisin todistat. Onnea todisteluun.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Kriittiseen keskusteluun ei kuulu syyttely eikä solvaaminen mihin sinä toistuvasti syyllistyt. Kun logiikkasi ontuu lisäksi ihan perusasioissa on keskustelu kanssasi aivan turhaa.

Tämäkin on jotenkin huvittavaa luettavaa nimimerkiltä joka harrastaa ihan samoja asioita. Toiseksi on erittäin outoa että hyökkäät toista kirjoittaa kohtaan vaikka sinun sydänystäväsi vai mikä nyt lieneekään harrastaa valehtelua ja toisten kirjoittajien loukkaamista päivästä toiseen. Kannattaisiko ottaa peili esiin? En muuten vieläkään ole saanut vastauksia kysymyksiin mitä esitin taannoin kun riensit ritarina puolustelemaan ystävääsi kovaa kohtelua. No sen ymmärtää kun ei pysty väitteitään perustelemaan.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Tämäkin on jotenkin huvittavaa luettavaa nimimerkiltä joka harrastaa ihan samoja asioita. Toiseksi on erittäin outoa että hyökkäät toista kirjoittaa kohtaan vaikka sinun sydänystäväsi vai mikä nyt lieneekään harrastaa valehtelua ja toisten kirjoittajien loukkaamista päivästä toiseen. Kannattaisiko ottaa peili esiin? En muuten vieläkään ole saanut vastauksia kysymyksiin mitä esitin taannoin kun riensit ritarina puolustelemaan ystävääsi kovaa kohtelua. No sen ymmärtää kun ei pysty väitteitään perustelemaan.
Tehdäänpä nyt yksi asia selväksi. MInulla ei ole ketään sydänystävää tällä palstalla. En ole tavannut yhtäkään aktiivikirjoittajaa. Älä siis tee typeriä olettamuksia. Toiseksi, huvittavaa tässä on ainoastaan se, että sekä sinua että nimeltämainitsematonta logiikkansa kanssa painiskelevaa kirjoittajaa yhdistää muutama yhteinen nimittäjä. Olette molemmat saaneet sanktiota samasta syystä. Menette henkilökohtaisuuksiin, ette siedä kritiikkiä mitä tulee KHL:ään ja kuten sinäkin -edelleen saamistasi sanktiosta huolimatta- rikot sääntöjä solvaamalla toisten kirjoituksia oksennuksiksi ja menet henkilöön väittämällä varsin heppoisin perustein valehtelijaksi, jeesustelijaksi jne.

Lopuksi haluan kiittää sinua avautumisestasi. Se antaa minulle varsin paljon uutta inspiraatiota kirjoittaa jatkossakin kriittiseen sävyyn KHL:stä.
 
Viimeksi muokattu:

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Tehdäänpä nyt yksi asia selväksi. MInulla ei ole ketään sydänystävää tällä palstalla. En ole tavannut yhtäkään aktiivikirjoittajaa. Älä siis tee olettamuksia. Toiseksi, huvittavaa tässä on ainoastaan se, että sekä sinua että nimeltämainitsemonta logiikkansa kanssa painiskelevaa kirjoittajaa yhdistää muutama yhteinen nimittäjä. Olette molemmat saaneet sanktiota samasta syystä, Ette pysty ja/tai ymmärrä sinänsä varsin yksinkertaisia palstan sääntöjä. Menette henkilökohtaisuuksiin, ette siedä kritiikkiä mitä tulee KHL:ään ja kuten sinäkin -edelleen saamistasi sanktiosta huolimatta- rikot sääntöjä solvaamalla toisten kirjoituksia oksennuksiksi ja menet henkilöön väittämällä varsin heppoisin perustein valehtelijaksi. Lopuksi haluan kiittää sinua avautumisestasi. Se antaa minulle varsin paljon uutta inspiraatiota kirjoittaa jatkossakin kriittiseen sävyyn KHL:stä.

Edelleenkään et vastannut yhteenkään kysymykseen. Edelleen tyhjänpäiväistä
Jeesustelua ja lätinää. Jos olisit ottanut yhtään asioista selvää niin minäkin olen kritisoinut KHL:ää. Sanoisinko että aika säälittävää käytöstä, mutta onnea sinulle valitsemallasi tiellä.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Edelleenkään et vastannut yhteenkään kysymykseen. Edelleen tyhjänpäiväistä
Jeesustelua ja lätinää. Jos olisit ottanut yhtään asioista selvää niin minäkin olen kritisoinut KHL:ää. Sanoisinko että aika säälittävää käytöstä, mutta onnea sinulle valitsemallasi tiellä.
Ehkä minun kannattaa toivottaa sinulle onnea valitsemallasi tiellä, joka edelleen sisältää retoriikkaa, josta olet jo sanktiota aikaisemmin saanut.
Jos haluat saada vastauksia miksi en sinulle jaksa liiemmin vastata niin ollakseni rehellinen pidän sinua kirjoittajana, jonka tuotokset sisältävät minulle hyvin vähän tai ei lainkaan substanssia, mielenkiintoisia kulmia en löydä hakemallakaan, pelin sisällön ymmärtäminen ei ole tasolla, josta tulisi mielenkiintoista tekstiä ja objektiivinen näkemys KHL:stä loistaa poissaolollaan. Kun taas näiden laatutekijöiden tilalla on retoriikkaa, joka sisältää termejä kuten "valehtelija, jeesustelija, lätinä, oksennus, säälittävä" jne, jne, niin mielellään hyppään jatkossakin sinun kirjoitustesi ohi. Täällä kun niitä laatukirjoittajia onneksi vielä riittää.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ehkä minun kannattaa toivottaa sinulle onnea valitsemallasi tiellä, joka edelleen sisältää retoriikkaa, josta olet jo sanktiota aikaisemmin saanut.
Jos haluat saada vastauksia miksi en sinulle jaksa liiemmin vastata niin ollakseni rehellinen pidän sinua kirjoittajana, jonka tuotokset sisältävät hyvin vähän tai ei lainkaan substanssia, mielenkiintoisia kulmia ei löydy hakemallakaan, pelin sisällön ymmärtäminen ei ole tasolla, josta tulisi mielenkiintoista tekstiä ja objektiivinen näkemys KHL:stä loistaa poissaolollaan. Kun taas näiden laatutekijöiden tilalla on retoriikkaa, joka sisältää termejä valehtelija, jeesustelija, lätinä, oksennus, säälittävä jne jne, niin mielellään hyppään jatkossakin sinun kirjoitustesi ohi.

Minkäs sitä itselleen voi. Huomasitko muuten että menit juuri henkilökohtaisuuksiin. Puhetta riittää, mutta itse et pysty vastaamaan edes selkeisiin kysymyksiin ja perustelu sille on että en miellytä sinua kirjoittajana. Kaikkea sitä joutuu lukemaan.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Minkäs sitä itselleen voi. Huomasitko muuten että menit juuri henkilökohtaisuuksiin. Puhetta riittää, mutta itse et pysty vastaamaan edes selkeisiin kysymyksiin ja perustelu sille on että en miellytä sinua kirjoittajana. Kaikkea sitä joutuu lukemaan.
Mihin henkilökohtaisuuksiin? Kerroin rehellisen mielipiteeni sinusta ja siitä tasosta jotka koen sinun kirjoitustesi sisällöstä. Enkö ole mielestäsi siihen oikeutettu etenkin, kun sinä sitä niin hanakasti olit tivaamassa? Se jos vastaukseni ei sinua miellytä en sille voi mitään. En edellenkään -sinusta poiketen- käytä alatyylisiä termejä kuten jeesustelija, valehtelija, oksennus jne.

Mitä tulee siihen etten vastaa kysymyksiisi niin edellisessä viestissäsi ainoa kysymyksesi taisi olla "Kannattaisiko ottaa peili käteen?" tms. Mä olen siinä iässä, että lapsellisiin kysymyksiin en jaksa vastailla.

edit. Mä jatkan tätä keskustelua sun kanssa mielelläni vaikka yv:llä. En jaksa uskoa, että tämänkaltainen palstantäyte kiinnostaa ketään.
 
Viimeksi muokattu:

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Mä olen siinä iässä, että lapsellisiin kysymyksiin en jaksa vastailla.

Tiedät tasan tarkkaan mistä kysymyksistä oli kyse, mutta jatka vain esittämistä. Siitä samaa mieltä että turhaa jatkaa tätä keskustelua täällä. Muutenkin tuntuu kun keskustelisi esikoululaisen kanssa.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Tiedät tasan tarkkaan mistä kysymyksistä oli kyse, mutta jatka vain esittämistä. Siitä samaa mieltä että turhaa jatkaa tätä keskustelua täällä. Muutenkin tuntuu kun keskustelisi esikoululaisen kanssa.
Jospa esittäisit ne kysymykset sitten ihan rohkeasti? Mulla ei ole harmainta aavistusta mistä kysymyksistä sä nyt täällä haaveilet mun sulle vastaavan. Ehkä sekoitat tämän "esikoululaisen" johonkin toiseen kirjoittajaan jonka olet nimennyt tapasi mukaan joko "palstan syöpä", "jeesustelija", "valehtelija" tai muulla antamallasi koodinimellä. Toivottavasti vastaukseni ei tule olemaan pelkkää "oksennusta" tai "lätinää". Jospa nyt sitten laittaist ne sinun mieltäsi niin vaivaamat kysymykset yv:nä. Vastaan tikkukirjaimin.
 
Viimeksi muokattu:

hammerhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
En haluaisi nähdä. Ei vaan kiinnosta kyseinen sarja edes vähää alusta.

Monta vuotta rummutettu täälläkin kyseistä sarjaa, mutta tuskin osaisin vieläkään nimetä edes viittä joukkuetta jotka Putinin mestaruudesta kisailee. Ei kiinnosta yhtään että ketä siellä pelaa tai kuka voittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös