Halloween

• 5 439
  • 53

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei voi tietää. Tuskin kuitenkaan kun eläkeläistädit 3km päässä saivat myös seiniinsä munia, ainakin jos kylän fb-ryhmää on uskominen.

Sitä tiedä miten sähkökeskustelu liittyy tähän ketjuun. Kuten ei muutkaan sinun ja minun muiden ketjujen kirjoitukset. Sitä tiedä oletko sinä täydellinen kirjoittaja Jatkoajassa. Minä en ole.
No voihan helvetti. Yritin vitsailla, kun sinun sähköketjun viesteihin aina toisinaan jotkut hermostuu jostain syystä, kai kun eivät kestä lukea sinun kilowattiesi halpuudesta tai mistä lie johtuukaan. Mutta se vitsi nyt sitten meni ohi.

Niin mutta siis toki minä olen täydellinen kirjoittaja, tietenkin, esimerkiksi kaikki vitsini aina osuvat maaliin eivätkä aiheuta ihmisille hämmennystä ja/tai pahaa mieltä.

Sen verran itse aiheeseen vielä, että minua ohuesti harmittaa ettei Halloween silloin vielä ollut asia, kun minä olin nuori. Omissa piireissäni pääsiäisen noitatouhuilut oli jotenkin enemmän tyttöjen jutuksi profiloitunut, jotenkin se oli vähän noloa jos poikakin lähti naama meikattuna ja jossain mutsin vanhassa huivissa ja ties missä noitavermeissä suklaata keräämään. Minä en kehdannut tietyn ikävuoden jälkeen enää julkisesti lähteä vanhaa mummoa larppaamaan, vaikka toki ne suklaat olisi maittaneet. Siskoltani sain sitten sentään aina osan hänen saaliistaan, ja perhe/sukupiirissä kehtasin itsekin mennä jotain varpua heiluttelemaan kindermunien toivossa. Tämä Halloween-touhu olisi ollut paljon coolimpaa, kun on muitakin pukuvaihtoehtoja kuin vanha mummo-noita, ja olisi voinut ties minä muumiona tai hirviönä kaduilla pyöriä.

Ja vielä kun on tuo jäynä-aspektikin tuossa, että jos ei saa karkkia, voi keksiä jotain tihutöitä - voihan vittu mitä typeryyksiä sitä olisikaan aikoinaan keksitty. Ehkä sittenkin ihan hyvä, ettei silloin ollut Halloweenia Suomessa kun minä olin nuori ja idiootti.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikka en ole oikein koskaan halloweenia ihmeemmin viettänyt, niin aina olen halloweenista tykännyt. Tavallaan synkästä teemastaan huolimatta halloween on kuitenkin (ainakin nykyään) erittäin positiivinen ja iloinen juhla.

Ja kun halloweeniin liittyy myös arjesta irtautumista naamiaisten muodossa, niin kyllä tälle tilausta on.

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaikka en ole oikein koskaan halloweenia ihmeemmin viettänyt, niin aina olen halloweenista tykännyt. Tavallaan synkästä teemastaan huolimatta halloween on kuitenkin (ainakin nykyään) erittäin positiivinen ja iloinen juhla.

Ja kun halloweeniin liittyy myös arjesta irtautumista naamiaisten muodossa, niin kyllä tälle tilausta on.
Mukava pikku juhla. Mutta pidettäisiin kuitenki sitte oikeana päivänä eikä vähän miten sattuu kuten nykyään. Tosin kun suomalaiseen tapaan pitää alkohooli saada mukaan ni eihän se keskellä viikkoa käy.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minusta mukava juttu. Saa laittaa vähän kausikoristetta ja kiinnittyy paremmin asuinalueeseensa, kun useampi lapsiseurue käy ovella virpomassa. Saa olla kivojen tyyppien puolella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy