Rinkelinmäen hallin jäälaitteistoa uudistetaan ensi kaudeksi ja aiemmin keväällä oli jotain puhetta, että myös jään pintaa pudotettaisiin mahdollisesti n. 50 cm alemmaksi. Myös kaukalon lievästä kaventamisesta oli juttua. Näillä seikoilla pyrittiin kai pääasiassa A-katsomoiden profiilin muuttamiseen siten, että myös alimmilta riveiltä näkisi kentälle "kunnolla". Ilmeisesti katsomoprofiilia onkin nyt muutettu niin, että alimmat rivit ovat lähempänä kaukalon reunaa.
Miksikö kirjoitan asiasta tähän ketjuun? Tuntuu uskomattomalta, että ensi kauden kausikorttien markkinoinnissa ei ole oikeastaan millään tavalla mainostettu asiaa. Ainakaan lehdissä ei ole ollut mainintaa aikaisempaa paremmista, uudistetuista paikoista. Tosin en ole varma onko katsomoita sitten niin radikaalisti edes uudistettu, koska siitä ei ole minkäälaista tiedotustakaan järjestetty. Suunnitelmia kuitenkin oli vielä keväällä.
Luulisi olevan vähintäänkin järkevää tiedottaa ja markkinoida tällaisista asioista kausikorttimyynnin ollessa käynnissä. Muutenkaan HPK:n osalta ei ole tänä keväänä/kesänä tihkunut juuri minkäänlaista markkinointipropagandaa ensi kauden suhteen. Voisin ainakin kuvitella myös tuleviin pelaajahankintoihin kohdistuvalla informaatiolla olevan positiivista vaikutusta sekä mainos-, että kausikorttimyyntiin.
Vai eikö kukaan ole vain kysynyt asoista?
Miksikö kirjoitan asiasta tähän ketjuun? Tuntuu uskomattomalta, että ensi kauden kausikorttien markkinoinnissa ei ole oikeastaan millään tavalla mainostettu asiaa. Ainakaan lehdissä ei ole ollut mainintaa aikaisempaa paremmista, uudistetuista paikoista. Tosin en ole varma onko katsomoita sitten niin radikaalisti edes uudistettu, koska siitä ei ole minkäälaista tiedotustakaan järjestetty. Suunnitelmia kuitenkin oli vielä keväällä.
Luulisi olevan vähintäänkin järkevää tiedottaa ja markkinoida tällaisista asioista kausikorttimyynnin ollessa käynnissä. Muutenkaan HPK:n osalta ei ole tänä keväänä/kesänä tihkunut juuri minkäänlaista markkinointipropagandaa ensi kauden suhteen. Voisin ainakin kuvitella myös tuleviin pelaajahankintoihin kohdistuvalla informaatiolla olevan positiivista vaikutusta sekä mainos-, että kausikorttimyyntiin.
Vai eikö kukaan ole vain kysynyt asoista?