Hallipalvelu arvioitavana

• 3 665
  • 33

Prjakhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Eli missä saa parasta palvelua.

Tamperelaiset ei tiedä ainakaan mitä se tarkoittaa
kaikki työntekijät on tiuskivia piip.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia mutta eikös
siellä olekin kaikki työntekijät entisiä METSOLAT
sarjan näyttelijöitä.

Ainakin Espoossa on tajuttu että katsojat on
maksavia asiakkaita.

Viimeksi muokattu:

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kun otsakkeen nimi kuuluu "Hallipalvelu arvioitavana", voi klikatessaan odottaa tekstiltä hieman enemmän mitä tässä tapauksessa sai lukea. Jonkinlaiset perustelutkin olisivat paikallaan, millaista palvelua olet Hakametsässä saanut, mikä meni mönkään jne.? Itselläni ei ainakaan hallissa asioidessa ole koskaan ollut suurempia ongelmia, mitä nyt jonottaminen joskus pistää hieman kyrsimään.. tosin sekin ongelma poistunee ainakin osittain kesällä tehdyn remontin myötä.

Suosikkijoukkue
Hifk
Ainakin Espoossa on tajuttu että katsojat on
maksavia asiakkaita. [/B][/QUOTE]

Juuri näin ! Kaverini osti viimekaudella lipun Blues-Hifk otteluun. Ruvetessaan etsimään paikkaansa paljastuikin ettei ko. paikkaa ole olemassakaan, mutta hänelle luvattiin hyvitykseksi paikka johonkin VIP ravintolaan ja luvattiin tarjota ruuat ja juomat matsin aikana. Ei siinä vaiheessa kuulemma harmittanut yhtään ettei paikkaa ollutkaan. Matsin aikana hän sitten rupesi tiedustelemaan mitä ruokaa ja juomaa mahdatte hänelle tarjoilla johon henkilökunta totesi, että ota tosta pala pizzaa ja kokis! Rupes kuulemma happi loppumaan kun veri pakeni päästä. Ei tarvitse kuulemma mennä toiste!

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Eipä kyllä ole minullakaan mitään valittamista Hakametsän palveluista. Ja taitaapa olla niin, että ostajan asenne vaikuttaa hieman myyjänkin asenteeseen.

Pete#35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,Detroit
Prjakhin

Joo o

Ei siellä Espoossakaan paljo hymyillä,se on varmaa vähä niin ettei paljo naurata ku ei päässy poliisikouluun ja joutuu repii lippuja hallin ovelle.

Espoossa on tajuttu ainaki että asiakas todellakin joutuu maksamaan.

Muttta jos se yhtään helpottaa(kun ei kiekko suju) niin on teillä yks hienoimmista halleista Suomessa.Ja hyvä jos palvelu pelaa,muutahan sitä ei tarvikaan.

Jotenki vaa tykkään enemmän vanhoista kunnon hornankattiloista esim.Helsingin vanha halli tai Hakametsä.Noi halleilla elvistelyt alko Elysee/Hartwall arenien tulon jälkeen.

G

Guest

niin kauan kun havaijinpihvi oli kokolihapihvi

Monta vuotta Hakametsän grillikioskista sai havaijinpihvin kokolihaisena kohtuullisen edulliseen hintaan. Niin kauan kun se oli kokolihasta tehty (sikapihvi, porsaaksikin mainittu), ei yksikään kannattamani joukkue hävinnyt yhtään ottelua, jos ennen ottelua söin kokolihaisen havaijinpihvin.

Sitten päivänä eräänä, taisi olla UP-turnaus menossa. Poikkesin hallille ja tilasin havaijinpihvin. Mitä sainkaan! Muutoin saman annoksen kertakäyttölautasella, mutta pihvi oli muuttunut jauhelihapohjaiseksi!

Ja niinpä suosikkijoukkueeni hävisi! Ensimmäistä kertaa! Sen jälkeen en ole Hakametsän grillikahviosta havaijinpihviä ostanut...

Siinä sinullekin Andrej, elämän kovaa draamaa! Luulisi, että ymmärtäisit. Olethan ilmoittanut olevasi lätkäfani...:D :D :D

starshaped

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
palvelusta

Avaanpa tässä nyt oman viestisaldoni tällä palstalla..elikkä palvelusta halleilla:

Muitten jo mainitsemassa Hakametsässä olen saanut kioskeilla tosi ystävällistä palvelua.. Viime kaudella (muistaakseni) tilasin vettä (ei myyntilistoilla) ja hämmentynyt täti ei kehdannut pyytää kuin vaivaiset 50 penniä isosta mukista :) Nämä keltaliiviset sedät sen sijaan ovat välillä hieman yli-innokkaita työtehtävissään..ovat erittäin tarkkoja mm. siitä, milloin istumakatsomossa on sopivaa seistä.. Huolena ei ole tamperelaisten näkyvyys, sillä helsinkiläiset on pistetty yhteen katsomoon eikä Ilves/Tappara kannattajia ole mailla halmeilla. Joten kai se on jokin auktoriteetti-kysymys..

Kotihallilla Helsingissä palvelussa ei (tietenkään ;) ) ole moittimista.. mutta jotenkin näissä mielipidekyselyissä vallitsee "oma maa mansikka, muu maa mustikka" ajattelu.. (ei huolta, en viljele älyttömiä sananparsia joka ikisessä kirjoituksessani.. kai)

Tässä tämä tällä kertaa

starshaped

ps. totta on, että oma käyttäytyminen ja asenne on suhteessa siihen millaista palvelua saa.. mutta niin vaikuttaa myös paita jota kantaa... ennakkoluuloilta ei voi välttyä jääkiekkomaailmassa.

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vai pitäisi tässä listata palveluita halleista!

Voisin tehdä jonkinlaisen listän halleista missä olen käynyt eli kaikista muista paitsi Raumalta!

Omassa kotihallissa palvelu on mielestäni ollut aina asiallista. Bissen on saanut yleensä melko nopeasti sillä siellä lasketaan tuoppeja valmiiksi melkosuuri läjä joka tietenkin nopeuttaa sitä tarjoilua. Toki tietenkin ottelut jotka on lähes loppuunmyytyjä niin jonot on paikkapaikoin suuret.

Ilmala: En vaan jotenkaan jaksa lämmetä siihen areena korttiin niin en siellä käydessä yleensä osta yhtään mitään. Tiedän toki,että sieltä saa Carrolssista ja sitten muutamasta baarista saa oikein käteisellä mutta ei iske.

Hakametsä: Tampereella jos on halunnut erätauolla juoda bissen niin mitään muuta mahdollisuutta ei ole ollut kuin lähteä vä'hintään viisi minuuttia ennen erän loppua pois ottelusta muuten on jono aivan mahdoton ja tauko ehtii loppua ennen kuin huurteinen on kädessä. Positiivinen paikka on alapesä siellä on palvelu toiminut loistavasti. Ensikautta odotan innolla millaiseksi palvelut on muuttunut.

Lappeenranta: Jotenkin täällä saa tuntea,että on tervetullut niin yleisön kuin henkilökunnan puolelta. Mitä nyt pienenä miinuksena se,että poliisit katselee medän takana peliä mutta onhan turvallista.

Turku: Palvelu ainakin käytävillä aivan ala-arvosta! Siellä ei ole koskaan osattu ennakoida erätaukoja eli jokainen tuoppi lasketaan asiakkaan nenän alla,no tietäähän ainakin,että saa tuoretta juomaa mutta jono kasvaa,kun ei ole niitä juomanlaskijotakaan liikaa. En tykkää.

Espoo: Aina Espoossa käydessä halli on ollut täysi paitsi yhdessä koris matsissa. Käytävillä ei toivoa saada palvelua jo katsoo matsin loppuun mutta jos viitsii mennä siihen päädyssä olevaan baariin niin siellä kyllä taas palvelu pelaa ja vieläpä nopeasti.

Oulu: Tuli viimevuonna yksi ottelu katsottua paikanpäällä ihmiset ystävällisiä mutta sielläkin sai jonottaa kohtuuttomasti. Noh oli siellä minulla yksi etten sanoisi hauska episodi johtuiko sitten omasta asusteestani mene ja tiedä mutta mulla oli päällä koko musta kaapu jossa tietysti sellainen huppu jossa oli pelkästään silmän aukot. No siinä sitten rauhassa jonottelin huppu päässä bisselle pääsyä niin eikös siihen sitten tullut yksi järjestysmies minulle sanomaan ettei tuollaisessa karnevaali asussa saa olla julkisella paikalla johon minä tokaisin kaverille (tosi hyvä heppu) että näytäppäs mulle sellainen prösyyri missä näin lukee voin sanoa,että kyllä oli monella jonossa olevalla tosi hauskaa. Täytyy sanoa,että se asuste sai runsaasti huomiota ja tuli monen kanssa juteltua lätkästä ja muustakin erittäin paljon joten ei muuta kuin terveisiä vaan kaikille jonka kanssa tuli juteltua.

Pori: Palvelu on pelannut aivan riittävän hyvin johtuukohan sitten siitä,että halli ei todellakaan ole ollut täysi niillä kerroilla,kun olisi palvelua halunnut.

Lahti: Halli niin täysi kuin se vain voi olla joten jos on väärässä päässä niin ei mitään toivoa saada ainakaan alkoholipitoista juomaa.

Hämeenlinna: Pitää kyllä hiukan taktikoida jos meinaa päätä anniskelu alueelle. Eli joutuu hiukan aikaisemmin singahtaa kohti ravintolaa ja jos sinne pääsee niin homma toimii mut jos taas myöhästyt niin ei auta muuta,kun hengailla niillä avuttomilla ja kylmillä käytävillä

Jyväskylä: Täytyy sanoa,että en itse hallista muista koskaan saaneeni hyvää palvelua jotenkin tuntuu ettei siellä oikein tykätä IFK faneista. Kuitenkin sitten taas se baari joka on siinä hallin vieressä (saattaahan se olla hallissa kiinnikkin) olen saanut aina ennen peli erittäin hyvää palvelua ja olo on ollut kotoisa.

Rauma: Toivottavasti pääsen tällä kaudella testaamaan.

Joten oikeestaan melkein kaikista halleista saa mukavaa palvelua,kun tietää ne oikeat paikat ja niksit miten toimia.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
mun lista

Niin, omakohtaiset hallipalvelukokemukseni koostuvat seuraavasti:

Rinkula, HML: Kukapa omaan pesäänsä kusisi? Tunnelma ok, pieni tilanahtaus toisinaan sylettää, mutta muuten parasta mitä maa päällään kantaa.

Pyhän peltilehmän temppeli, Espoo: uutta ja hienoakin, palvelukin pelaa, etenkin jos olet espoolainen, järkkärit nyrpeitä, hotsi- ja kaljapuljujen myyjät iloisempia

Hakametsä: Ihan ok, huomaa että perinteitä löytyy ja muitakin kuin manselaisia kohdellaan ihmisinä

Jyskälä: Iloinen yllätys, leppoisa tunnelma, tulen toistekkin

tzzadin DDR-halli: synkkä paikka, pakko olla kännissä että kestää, tympeä tzzadilainen ilmapiiri

Oulu: Mukava paikka, pari pikku miikkaa järkkäreille jotka suosivat olutjonossa (selvempiä) paikkakuntalaisia..

Turku: ai onks tää jäähalli vai? Käytävillä kävellessä tuntuu että olis disneylandissa, palvelu pelasi (muistaakseni)..

Lahti: Viimeksi paikalla Hockey Reippaan aikaan joten ei kommenttia

hjalli: boikotissa toistaiseksi

Täältä tähän

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla on kohtuullisen vähäinen hallikokemus, DDR:n lisäksi vain Hjartwall, Turku, Tampere ja Auto-talli. Ei mistään varsinaista valittamista.

Muutamia yksityiskohtia tulee mieleen. Autotallin ensimmäisenä playoff-vuonna yritin ostaa kahvia kojusta, jonka hinnastossa oli iso Juhlamokan mainos ja luki "Kahvi 7.00". No hinnasta en ole ihan varma, mutta kuitenkin. Tuntui siltä, että myyjän mielestä tämä oli maailman tyhmin temppu ja melkein naureskellen selitti, ettei tässä mitään kahvia myydä ja arveli, että ehkä jostain alakerrasta voisi saadakin. Ei tuo nyt mieltäni pahoittanut, ihan hyvä palvelu sielläkin on yleisesti ottaen.

DDR-hallissa oli vielä muutamia vuosia sitten todellisia natsijärkkäreitä, vanhoja äijiä, jotka ovat ilmeisesti eläkkeellä jo, onneksi. Kerran näin lähietäisyydeltä, kun tällainen "palveli" paria katsojaa neuvomalla, että paikat löytyy käytävän oikealta puolelta. Katsojat sitten kiipesivät ylös ja menivät käytävän oikealle puolelle. Tiedätte varmaan, että numeroinnissa on vähän toivomisen varaa, kun käytävän molemmilta puolilta löytyy samannumeroisia paikkoja. Kohta vaksi sitten kiipesi ylös ja rupesi karjumaan näille "Enkö mä jumalauta sanonut että oikealle!" ja osoitti kädellään käytävän vasenta puolta. En tiedä huomasiko se virhettään tai pahoitteli sitä mitenkään, mutta kyllä teki oikein pahaa. Nykyisessä palvelussa ei ole mitään valittamista.

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Mieleenjääneitä kokemuksia...

Ensinnä kotihalli Lahdessa...
Remontin ja lisärakentamisen jälkeen mielestäni toimivin tuon kokoluokan halli Suomessa. Joku valitti, että täydessä hallissa on mahdotonta saada kaljaa. Ja kuitenkin juottopisteitä on joka puolella!!? Onkohan kompassi näyttänyt kohti kattoa? Erityisen viihtyisä VIP-lounge. Katsomoiden ja paikkojen koodaus ja numerointi on käsittämättömän sekava systeemi. Mulla meni yksi kausi oppia.

Toinen hyvin tuttu on Hämeenlinnan Rinkelinmäki
Sielläkin uusittiin tiloja jokunen vuosi sitten, tosin Lahteen verrattuna DDR-henkisesti. Aika karua siis. Tunnelma on kylläkin lähes aina hyvä, eikä palvelussakaan ole mitään moittimista. Olkaa ylpeitä sikakatsomostanne. Harvoin tapaa missään niin hienoa yksisilmäisyyden ja tarkoituksellisen asiantuntemattomuuden tiivistymää. Se on loistava fiiliksen luoja. Tuomariparat on lujilla - ei väliä ovatko asiansa osaavia tai ei.

Hartwall-arena & Elysee-arena
Liian suuria, kylmiä, etäisiä ja tylsiä. Tunnelmaa vasta, kun halli on pullollaan.

Nordikan halli Snadissa & Hakametsä
Kulttuuria ja perinteitä. Ihan viihtyisiä halleja, tosin asiakaspalvelu ei ihan aina ole EU-standardien mukaista. Töks, töks...

Noin muutenkin taitaa olla niin, että vierasjoukkueen kannattajia ollaan paljon herkemmin viemässä niskaperse-otteella pihalle, jos vähänkin aihetta annetaan.
Ihan sama pätee muunkin palvelun ystävällisyyteen. Sivusta seuraten olen pannut merkille omien lasteni kohdalla sen, että vierasjoukkueen pelipaita päällä olevia faneja järkkärit opastavat joskus hyvinkin ynseästi ja ylimielisesti. Itselläni on jo ikää sen verran, että "tunnustan väriä" vain huutamalla ja kannustamalla.

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Espoon makkaratehtaan palvelu ei ainakaan minua ole vakuuttanut. Bisseä kun ostin niin niin puolet stobesta oli vaahtoa ja kun asiasta mainitsin hyvin ystävällisesti niin myyjä kivahti että samaa bissee se on. Kyllähän asia näin on, mutta tapa jolla vastattiin oli äärimmäisen vittumainen. En tiedä vaikuttiko punainen paita asiaan, mutta asiakas se on ifk fanikin..

Muuten espoon makkaratehdas on siistein halli missä olen käynyt ja varsinkin kausikorttilaisten puoli on erittäin hyvä ja tilava. Ja cheerleaderit ovat tasavallan kauneimmat.

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kyllähän se sininen paita tuntui viime syksynä olevan ylitsepääsemätön ongelma Hakametsän keltaliivisille sheriffeille...

Kun olen näissä pk-sudun halleissa tottunut siihen että olutmukin kanssa voi mennä lähes mihin tahansa...Nyt kuitenkin tiedän että Hakametsässä ei saa mennä jonkin määrittelemättömän "rajan" ulkopuolelle. Tämä kirjoittamaton sääntö on varmaan tuossa hallissa vakituisesti vierailevien tiedossa, mutta itse tuota sääntöä "tyhmyyksissäni" rikoin...Olihan tiskille matkaa ainakin neljä metriä...

No, seuraus oli se että keltaiset kuninkaat hyökkäsivät paikalle retuuttaen poloisen takahuoneeseen kuulusteltavaksi, ja samaa kyytiä hallista pihalle...Vielä pihalla seisoskellut "järjestyksenvalvoja" antoi mun kuulla kunniani, lähtien kaikista olennaisista seikoista...kuten älyllisestä vajaavaisuudestani joka heijastuu sinisenä värinä paidassa...

Joo...no loppumatsi tuli sitten seurattua läheisen pubin teksti-tv:n kautta.

Eikä se Porissakaan paljon paremmin menny...

Hyvää palvelua olen kokenut ainakin Lappeenrannassa...ja Hartwallissakin.

Kyllähän tässä aina vaikuttaa omakin käytös..sehän on selvää...mutta ketuttaa toi vieraskannattajien sorsiminen.
Rahan arvolla on ilmeisesti maantieteellisiä eroja...ja mitä lähempää sitä valuuttaa tuot, sen enemmän arvo matkalla laskee...

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Elyseellä on kylläse onglema, että tilaaminen kestää. Johtuu kuulemma siitä, että työntekijät tulevat jonkun palvelun kautta ja eivät ole oikein tottuneet tähän erätaukokausivaihteluun. Tosin Elyseeltä saa kyllä aina juotavaa, vaikka tulisi vähän myöhemminkin, sillä onhan siellä 4000 ravintola paikkaa. Pitäisi vaan opettaa vähän työntekijöitä siellä.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rauma

Minulle ei enää moniin vuosiin ole kertynyt kokemusta muiden paikkakuntien halleista, joten en voi sanoa millaista palvelua niissä saa, mutta Rauman hallin palvelut tiedän melko tarkkaan ja tässä tulee joitakin huomioita:

Aloitetaan auton pysäköinnistä. Parkkitilaa Äijänsuolla on riittävästi ja se on maksutonta. Siitä huolimatta jokaisen pelin aikana kuulutetaan väärin pysäköidyistä autoista, joita pitää käydä siirtämässä. Tämä on täysin käsittämätöntä, ja osoittaa vaan sitä, että päästäkseen mahdollisimman lähelle hallia ihmiset ovat valmiita jättämään autonsa vaikka mihin.

Sitten lipunmyynnistä. Eletään armon vuotta 2001, ja Raumalla joutuu jonottamaan ulkona tuulessa ja tuiskussa, mikäli aikoo lippunsa hallilta ostaa. En osaa sanoa onko muissa halleissa jo lipunmyynti sisällä, mutta ei se mukavaa ole jonottaa ulkona, ainakaan jos sataa. Lisäksi lipunmyynti hallilla on melko hidasta. Itselläni on kausikortti, joten jonottaminen ei koske minua, sillä lasten ollessa mukana käyn aina ostamassa heille liput hallin vieressä olevalta huoltamolta. Näitä lipunmyyntipisteitä on pitkin ja poikin Raumaa, ja niistä lipun saa nopeammin kuin hallin pihalta ja myynti toimii niissä pelin alkuun asti.

Hallin ovella törmää sitten keltaliivisiin setiin, jotka ovat niin saatanan ylpeitä omasta työstään ja keltaisista liiveistään ja siitä, että saavat repiä paperinpalasia, etteivät vaivaudu edes tervehtimään yksinkertaista ihmistä, joka saattaa joskus jopa sanoa vaikka "Terve" tai "Moi". Naaman norsunvitun näköisenä nämä yrmeät äijät tuijottavat kohti taivasta. Toivottavasti edes pelin jälkeen kotiin mennessään laskevat nokkansa hieman enemmän kohti maata, siinä saattaa nimittäin mennä vettä sieraimiin ja tulla hukkumakuolo jos sataa. Tämä ei tietenkään koske kaikkia järjestysmiehiä. Muutamia ihan asiallisiakin heppuja hallissa on, ja varsinkin naispuoliset järjestyksenvalvojat Raumalla ovat mukavia. Eikä pidä käsittää asiaa väärin, en ole koskaan aiheuttanut hallissa häiriötä eikä minua ole koskaan tarvinnut hallista poistaa, sen takia en heitä hauku. Muuten vaan kokemukset heistä ovat varsin vastenmielisiä.

Hallin käytävät ovat aivan liian ahtaat, jopa 3500 katsojaa hallissa ruuhkauttaa käytävät täysin erätauokojen aikana.

Vessat ovat aivan käsittämättömän hirveässä kunnossa ja niitä on liian vähän. Tosin niitä on tehty lisää tässä parin-kolmen vuoden aikana, mutta vieläkin lisää tarvittaisiin.

Kioskilla joutuu jonottamaan jos vähänkin aikaa istuu paikallaan sen jälkeen kun erä loppuu. Oma paikkani on niin ylhäällä ja kioskin lähellä, että en yleensä joudu onneksi jonossa roikkumaan. Kioskeissa palvelu on ystävällistä, ja tuotteet ovat hyviä. Pirun kalliita tosin.

Olutta en ole moneen vuoteen enää ostanut jäähallista. Sitä saan kaupasta halvemmalla, lisäksi pitkämatkalaisena olen aina omalla autollani liikkeellä lasten kanssa, joten senkään takia en viitsi jäähalliin lähteä kaljaa juomaan. Pubin palveluista en siis osaa sanoa mitään.

Valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä nyt ei ihan suoraan liity hallipalveluun, mutta tiedoksi kaikille röökipettereille, että ensi kaudella ei sitten enää Turkuhallin kuppiloissa tupakkia vedetä, kiitos uuden tupakkalain. Saa nähdä mitä se vaikuttaa mm. kaljanmyyntiin.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Tästä olen erittäin tyytyväinen, "saisikos yhden ison, ilman tupakin savuja", panokseni Elysee:n kaljatiskille öbaut tuplantuu.

Seuraava halli Kupittaa: kaljajono suht lyhyt max. 2 minuutin odotus, makkara/kahvijono sen sijaan pidempi, kylmät penkit, parkkipaikkoja piha täynnä, lyhyt kotimatka.
Minä otan tämän!

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Re: Mieleenjääneitä kokemuksia...

Viestin lähetti Eisenhower

Hartwall-arena & Elysee-arena
Liian suuria, kylmiä, etäisiä ja tylsiä. Tunnelmaa vasta, kun halli on pullollaan.
.
En oikein käsittänyt kun sanoit niiden olevan kylmiä. itse aina hikoilen narripelejä katsoessani. Mutta johtuneeko se sitten lämmöstä vai jostain muusta...

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti filmirulla
Hämeenlinna: Pitää kyllä hiukan taktikoida jos meinaa päätä anniskelu alueelle. Eli joutuu hiukan aikaisemmin singahtaa kohti ravintolaa ja jos sinne pääsee niin homma toimii mut jos taas myöhästyt niin ei auta muuta,kun hengailla niillä avuttomilla ja kylmillä käytävillä

Rinkulan anniskeluravintola on järkyttävän ahdas. Harmi, että alle jääneet rakenteet eivät sallineet saliin paria metriä leveyttä lisää.

Jos haluaa kohtuuajassa kaljan käteen ja sen kanssa halutessaan vieläpä ulos röökille, kannattaakin tauolla heti suunnistaa pääkatsomon takana olevat portaat ylös lippakatsomon baariin. Sieltä saa kaljansa parissa minuutissa.

Kyllä Hämeenlinnassa palvelu sitten pelaa. Ammattitaitoiset järjestysmiehet ovat toiminnastaan maankuuluja. Puhumattakaan ystävällisistä pikkukaupungin asukkaista, jotka tervehtivät iloisesti hymyillen kotiin lähteviä vieraitaan tappiopelinkin jälkeen. Unohtamatta sitä lämmintä, loputtomalta vaikuttavaa kunnioitusta, jota hämeenlinnalaiset tuntevat varsinkin suurempien kaupunkien vieraitaan kohtaan.

Ai sitä riemua, mikä on tänne tulla, yhä uudelleen ja uudelleen! Jos et tiedä, miten löytää hallille, kysy rohkeasti neuvoa paikalliselta nuorisolta. Muista mainita, että olet vierasjoukkueen kannattaja, niin johan kirpoaa hymy nuoren vesan poskille, pienen punan saattamana, joka ujoudesta kumpuaa, ja ylpeydestä saada auttaa niin kaukaa tullutta kulkijaa!

Vaik' on hallimme kolkko muodoltaan, on sen käytävil' lämmin, kun hämeenlinnalaisella, kuululla vieraskoreudella sen tarjoilupisteiltä leijuu heti vahtimestarin hymyillen avaamalle ulko-ovelle asti lämpimän kahvin ja tuoreen pullan vastustamaton aromi.

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Hämeenlinnan toiminnasta jäi vähän huono maku suuhun, kun viime talvena ajattelin mennä omaa joukkuetta kiittämään hienosta pelistä ja oikaisin jo typötyhjän VIP-katsomon kautta. No, siinä sitten joku virkaintoinen naikkonen alkoi vaahtoamaan että ei oo jätkällä varmaan lippua tähän katsomoon (vaikka peli oli siis jo ohi) ja vielä vähemmän sää täällä saat olla kun oot vierasjoukkueen kannattajia. No minä siinä tokaisin, että tuskinpa se ketään haittaa jos minä tässä nopeasti kiitän joukkuetta ja lähdin sitten sen jälkeen pois. Huusi perään että tänne on sit sun enää ikinä turha yrittää! liekö tarkoittanut VIP-katsomoa vai koko hallia. En ole kyllä missään muualla tavannut yhtä joustamatonta ja töykeää hallihenkilökuntaa. Porissa sain tölkistä päähän mutta siitä vastasi joku paikallinen katsojasuuruus.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Pitkälle pulizer

Kyllä Hämeenlinnassa palvelu sitten pelaa. Ammattitaitoiset järjestysmiehet ovat toiminnastaan maankuuluja. Puhumattakaan ystävällisistä pikkukaupungin asukkaista, jotka tervehtivät iloisesti hymyillen kotiin lähteviä vieraitaan tappiopelinkin jälkeen. Unohtamatta sitä lämmintä, loputtomalta vaikuttavaa kunnioitusta, jota hämeenlinnalaiset tuntevat varsinkin suurempien kaupunkien vieraitaan kohtaan.

Ai sitä riemua, mikä on tänne tulla, yhä uudelleen ja uudelleen! Jos et tiedä, miten löytää hallille, kysy rohkeasti neuvoa paikalliselta nuorisolta. Muista mainita, että olet vierasjoukkueen kannattaja, niin johan kirpoaa hymy nuoren vesan poskille, pienen punan saattamana, joka ujoudesta kumpuaa, ja ylpeydestä saada auttaa niin kaukaa tullutta kulkijaa!

Vaik' on hallimme kolkko muodoltaan, on sen käytävil' lämmin, kun hämeenlinnalaisella, kuululla vieraskoreudella sen tarjoilupisteiltä leijuu heti vahtimestarin hymyillen avaamalle ulko-ovelle asti lämpimän kahvin ja tuoreen pullan vastustamaton aromi.
... tai ainakin mainostoimistoon töihin välittömästi

Loistavasti kieteytetty kirjoitus hämeenlinnalaisesta asiakaspalvelusta ja avoimesta ystävällisyydestä.

Toisaalta jääkiekkokaupungissa, jääkiekkokaupungin tavoin. :cool:

apo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Wild
eipä valittamista

Järkkäreiden, myyjien tai muun hallihenkilökunnan palvelusta minulla ei ole ollut valittamista missään katsastamassani SM-liigahallissa, liekö tuohon auttanut sitten se, etten koskaan ole kännipäissäni liikenteessä...

Jonot lippuluukulla, käytävillä, tarjoilupisteissä ja vessoissa ovat arkipäivää vähän joka paikassa ja lähinnä onnettoman suunnittelun ja/tai rahapulan syytä, joten en viitsi niistäkään nipottaa.

Henkilökuntaa enemmän hatutusta saattavat aiheuttaa vastustajajoukkueen kannattajat; esimerkiksi Hämeenlinnaan minua ei enää erityisemmin kiinnosta mennä kuulemaan eläkeläisukoilta, että äitini on huora.

Prjakhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Hakametsän keltatakki sheriffit.

Minullakin on SHAYNE:n tavoin samalaisia kokemuksia
Hakametsän hallin kielletyistä oluen-nauttimisalueista.

Tulen Hakametsään ja ostan melkein satasen maksavan
lipun ja kävelen baarin ostan parinkympintuopin.
Tähän mennessä Tapparan/Ilveksen kassaan on
kilahtanut jo sievoinen summa.

No siirryn siitä tiskiltä noin 4metriä tiskistä etten ole
jonottajien tiellä ja ryhdyn nauttimaan oluttani kun
yht`äkkiä entinen Metsolat sarjan näyttelijä
huutaa keltaisissa liiveissään että:PAINU HELVETTIIN
SIITÄ JUOMASTA SITÄ OLUTTA TAI LENNÄT PIHALLE!

Kyllä siinä pitkän ajon jälkeen teki mieli lyödä
äijää turpaan mutta peli oli nähtävä joten
siirsin jalkaani puolimetriä.

No onneksi Blues voitti ottelun kolmannessa
erässä se pelasti reissun.

Koittakaa nyt saada jotain järkeä sinne Hakametsään
sekä tiskien sijoitteluun ja järjestysmiehien
aivoihin.

Ehkä niille pitäisi kertoa että meidän rahoilla teidän palkka
maksetaan.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mielenkiintoista, todella mielenkiintoista....
Kaikki ongelmat tuntuvat liittyvän kaljan juontiin. Itse olen kiertänyt kaikki nykyiset liigapaikkakunnat ja useimmat Mestis paikatkin, eikä itselläni ole koskaan ollut vaikeuksia olueni juomisessa. Mielestäni paras palvelu on Elyseellä ja tunnelma Hämeenlinnassa. Mutta kenellä on mitkäkin tarpeet.

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
shayne ja pitkä

Mitä sinä shayne tarkoitat sanomalla, että niiden olutjuottoloiden rajat ovat määrittämättömät? Ei ne aidat/seinät siellä näön vuoksi ole. Nythän koko halli muuttuu, joten ensi kaudesta en tiedä, mutta viime kaudella jokaisen juottolan ympärillä oli selvät aidat joissa oli reiät ihmisten kulkemista varten..kuinkas humalassa sitä oikeen oltiin?

Pitkälle H-linnan järkkäreistä sen verran, että yhtä ammattitaidottomia en ole tavannut missään! Näistä asioista on puhuttu moneen kertaan jo kiekkopesän valtakaudella, kun paskaa satoi niskaan koko erän ajan ja järkkäreille sanottiin siitä. Ilves-fani sai erätauolla turpaansa ja siitä tuloksena Ilves-fani pääsi tutustumaan poliisiautoon, kun syyllistä ei edes yritetty saada kiinni.

Toinen tapaus viimekaudella, kun parvelta satoi porukkamme niskaan paskaa koko ensimmäisen erä ajan, eikä lähellä ollut järkkäri huomautuksista huolimatta tehnyt mitään. Homma alkoi toimimaan vasta, kun alettiin kyselemään esimiehen perään. Ihmeellistä "me ollaan vaan töissä täällä" touhua!

L-ranta on ainoa liigapaikkakunta jonka hallissa en ole käynyt, eikä missään muualla ole yhtä surkee järjestysmiestoimintaa, kuin H-linnassa.

-ipa rules

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy