-BR- kirjoitti:
Laitetaanpas tänne, kun ei muuta paikkaakaan oikein ole...
Eli mistä löytyisi tämä oikea "aito" maalibiisi?
J. Geils Bandin Flamethrower biisi mulla on, mutta ei enää (kiitos vanhan paskan koneen!) tätä muokattua versiota, missä tulee kaikkia vierasfaneja ketuttava mamamamamaaaa...
Voisiko joku laittaa linkkiä tai lähettää biisin suoraan yv:nä... KIITOS!!!
Jäähallin PA-järjestelmän soundi on lievästi sanottuna kireä, ja levyversiota kuunnellessa jää luonnollisesti yleisön huuto/taputukset uupumaan. Itse kuulin ko. biisin joskus 'puhtaana' kotioloissa, ja jätti aika kylmäks.
Pitäisi varmaan käydä äänittämässä yks Jeren maali, niin sais autenttisen version.
Hallin äänentoistoa hoitaville tiedoksi, että biisit tulevat aika vaihtelevalla volyymilla.
Mutta yksi asia saa mun puolesta pysyä aina:
Let's play hockeyn ekassa bridgessä ("the years have changed" -kohdan jälkeen) on digitaalinen napsu, joka on varmaan tullut aikanaan cd:ltä analogisesti minidiscille äänitettäessä. Kyseinen napsu osuu mun korvaan joka ikisessä matsissa, ja siitä on tullut mulle osa sitä biisiä. Se hymyilyttää aina, en tiedä miksi, ehkä se on osa sitä fiilistä kun tulee IFK:n matsiin jäähallille ja kaikki muu unohtuu kahdeksi ja puoleksi tunniksi, en tiedä.
Mutta kun se vanha minidisc-soitin aikanaan laukeaa ja napsu on menetetty ikuisiksi ajoiksi, lupaan toimittaa uuden napsullisen version ko. biisistä missä tahansa maailman formaatissa tilalle.
p.s. Onko kukaan muu noteerannut sitä napsua? :)
p.p.s Onkohan mulla kaikki himassa? :)