Kyse ei olekaan itse asiasta vaan tyylistä jolla se tehdään.Jokaisessa Liigapelissä eilen esiteltiin myös vierasjoukkueen avauskentällinen. Lienee ihan Liigan säännöissä. Ei ainakaan KalPan puolesta tartte täten kokea myötähäpeää.
Kyse ei olekaan itse asiasta vaan tyylistä jolla se tehdään.Jokaisessa Liigapelissä eilen esiteltiin myös vierasjoukkueen avauskentällinen. Lienee ihan Liigan säännöissä. Ei ainakaan KalPan puolesta tartte täten kokea myötähäpeää.
Mitä tarkoitat myötähäpeää herättävällä tyylillä?Kyse ei olekaan itse asiasta vaan tyylistä jolla se tehdään.
Sitä, että vierasjoukkueen avauskokoonpano esitellään korostetusti mumisten ja vaimealla äänellä pikalukien antaen ymmärtää ettei voisi vähempää kiinnostaa.Mitä tarkoitat myötähäpeää herättävällä tyylillä?
Jaa, kuuntelin Katsomon lähetyksestä vielä tuon eilisen enkä koe samoin.Sitä, että vierasjoukkueen avauskokoonpano esitellään korostetusti mumisten ja vaimealla äänellä pikalukien antaen ymmärtää ettei voisi vähempää kiinnostaa.
Pakko ihmetellä, kenen mielestä tämä on ollut hyvä idea tai edes hauska läppä. Hoidettaisko asia kuin aikuiset?
Tottakai ja näinhän sen pitää ollakin se on kotijoukkueen kannattajien tapahtuma ja siltä sen pitää myös tuntua ja näyttää ei siellä fiilistellä vastustajan kokoonpanoa tai muuta.Kyllä se muuallakin kerrotaan mahdollisimman vähäeleisesti.
Tämähän oli hieno pöhinäteksti ja alkushow toimiva. Tosin, mikään alkushow ei koskaan tule päihittämään Sami Kapasen liekkisilmiä ja Riuttalassa riehuvaa lohikäärmettä, jonka KalPasoturit nujertavat.Taustoja tämän kauden alkushow'n takaa Huhun blogissa:
Hetket jotka jää elämään - Love for Social
Kun savolaisen jääkiekkoseuran alkushow kaipasi päivitysta, otti Huhu Digital projektista koppia. Lue KalPa alkushow -projektista blogista!www.huhu.fi
Tästä pitäisi ehdottomasti tehdä uusi versio. Game of thrones tyylisesti Lasse vaikka johonkin karhutakkiin sanomaan vintör is kaming ja sitten joukko kalpa taistelijoita tappamaan kakkahurrikaani ja pekko pelikaani hautaan, kärpän nahka roikkumaan ja seivästetty narri vaikka loppuunTämähän oli hieno pöhinäteksti ja alkushow toimiva. Tosin, mikään alkushow ei koskaan tule päihittämään Sami Kapasen liekkisilmiä ja Riuttalassa riehuvaa lohikäärmettä, jonka KalPasoturit nujertaa.
Tuossa vielä kaikille niille jotka ei muista.Tämähän oli hieno pöhinäteksti ja alkushow toimiva. Tosin, mikään alkushow ei koskaan tule päihittämään Sami Kapasen liekkisilmiä ja Riuttalassa riehuvaa lohikäärmettä, jonka KalPasoturit nujertaa.
Tässä sloganissa vähän häiritsee tuo erittäin huono suomen kieli. Subjektin ollessa monikossa myös predikaatin tulisi olla, eli oikeampi kirjoitusasu olisi Hetket, jotka jäävät elämään.Hetket jotka jää elämään - Love for Social
Kun savolaisen jääkiekkoseuran alkushow kaipasi päivitysta, otti Huhu Digital projektista koppia. Lue KalPa alkushow -projektista blogista!www.huhu.fi
Minä näen tuolla kirjoitusasulla toteutettuna viittauksen lajiin, mutta eipä minun tarvinnutkaan kuutosella enää opetella puhumaan, eh nimittäin opettajatkin olivat savolaisia.Tässä sloganissa vähän häiritsee tuo erittäin huono suomen kieli. Subjektin ollessa monikossa myös predikaatin tulisi olla, eli oikeampi kirjoitusasu olisi Hetket, jotka jäävät elämään.
Ajatus/yritys on toki ihan hyvä. Tämänhetkisestä versiosta tulee silti mieleen lähinnä joku kuutosluokan poika, joka opettelee vielä puhumaan.
Tämäkö?Fair play (ainakin youtuben mukaan biisin nimi on se) olisi mielestäni paras vaihtoehto. Kuten sanottua, todennäköisesti 99% eri mieltä ja se on täysin ok. Soikoon siellä vaikka Tauskin - sinä vain jos tulos on tätä luokkaa kuin tänään.
Paitsi että Welcome to the jungle on väsynyt, sen tahtiin on kohtuullisen hankala taputtaa ja läpyläpyt puuroutuvat viiden sekunnin jälkeen ja kuolevat noin kuuden ja puolen sekunnin kohdalla.tämä suhteellisen väsynyt Welcome to the jungle.