Voisko sinne tehdä jonkun kamppiksen sitten täysi-ikäisille tai jotain? Aika ankealta näyttääTaitaa olla anniskelukatsomo eli k18?
Voisko sinne tehdä jonkun kamppiksen sitten täysi-ikäisille tai jotain? Aika ankealta näyttääTaitaa olla anniskelukatsomo eli k18?
Opiskelijoille 5e liput arkipeleissä D2 katsomoon?Voisko sinne tehdä jonkun kamppiksen sitten täysi-ikäisille tai jotain? Aika ankealta näyttää
Taitaa nyt olla vain seisomaan. Tuo olisi aika hyväOpiskelijoille 5e liput arkipeleissä D2 katsomoon?
Koko katsomoalue istumpaikkoineen on anniskelukatsomoa.Eikös anniskelukatsomo ole vaan se (Veljmiesten) seisomokatsomo? Vieraspääty (KalPa hyökkää vain toisessa erässä) ei taida olla suosituimpia katsomoita muutenkaan. Sillä kai ne halvemmat s-etukortti paikat on juuri vastakkaisella puolella, että sinnekin tulisi porukkaa
Teillä kyllä Liigan paskin vieraskatsomo. Katsomosta nää saatana toisen pään maalia ollenkaa.
Pitää paikkansa. Ja olemme jopa hiukan ylpeitä siitä.Teillä kyllä Liigan paskin vieraskatsomo. Katsomosta nää saatana toisen pään maalia ollenkaa.
”Hiukan” kyseenalainen ylpeyden aihe.Pitää paikkansa. Ja olemme jopa hiukan ylpeitä siitä.
*Tänne tarvii vieraiden tulla kuseksimaan meidän vessan kaakeleihin sekä pitämään mökää halliin prkl. Katsomosijoittelulla vittuilu on vain toimiston hienovarainen vihje asiasta!Teillä kyllä Liigan paskin vieraskatsomo. Katsomosta nää saatana toisen pään maalia ollenkaa.
Kaikki vieraskatsomot liigassa ja aikanaan mestiksessä kiertäneenä voin todeta että paskoja ne muuallakin on.*Tänne tarvii vieraiden tulla kuseksimaan meidän vessan kaakeleihin sekä pitämään mökää halliin prkl. Katsomosijoittelulla vittuilu on vain toimiston hienovarainen vihje asiasta!
*varoitus: viesti sisältää sarkasmia.
Oletko vieraillut Jyväskylässä? Itse kävin kerran ja en tolpan takaa nähnyt koko peliä. Toista kertaa en ole vieraillutkaan..Teillä kyllä Liigan paskin vieraskatsomo. Katsomosta nää saatana toisen pään maalia ollenkaa.
Kuka nyt Nykäskylään lähtisi jos ei pakoiteta..Oletko vieraillut Jyväskylässä? Itse kävin kerran ja en tolpan takaa nähnyt koko peliä. Toista kertaa en ole vieraillutkaan..
Miks näkis ku on 2 promillea veressä? Hyvä jos puoleen kenttään edes näet!Teillä kyllä Liigan paskin vieraskatsomo. Katsomosta nää saatana toisen pään maalia ollenkaa.
Käytävällä erätauolla musiikki taas älyttömän hiljaisellaKalPa yrittää kuurouttaa paikalle hyvissä ajoin saapuneet katsojat. Musiikki pauhaa niin kovalla, että tärykalvot repeää eikä vahingossakaan pysty vieruskaverin kanssa keskustelemaan. Ei näin *alapeukku*.
Samaa sanonut itsekin ja olen kritisoinut KalPa shopia. Lähetin jopa viestiä KalPalle ja sieltä sain Jarkko Huttuselta eli entiseltä KalPan huippu-haastattelijalta noin 1,5 A4 sivun vastauksen. Ja sieltähän kerrottiin juuri tuota että ei ole budjettia kilpailla suurimpien seurojen kanssa fanitavarasta. Mutta kyllä mun mielestä uudistuksia voisi tehdä vaikka se ei kalliimmaksi edes kävisi. Esim poistaa jotain tuotteita ja tuoda uusia saman budjetin tuotteita tilalle. Koska aika naurettava fakta on se että tuossa shopissa on vielä tuotteita jotka ovat olleet siellä jo pian 8 vuotta...Tutkailin tässä pitkästä aikaa KalPa shopia. Kyllähän tuo on jos ei nyt vitsi niin lähellä sitä. Ymmärrän sen, että varmaan KalPan fanikaman myynti ei ole mikään kultakaivos, mutta voisihan joku edes päivittää noita shopin sivuja. Osassa kategorioista tulee erroria tai tuotetta ei ole saatavissa. Eikös siellä toimistolla istu tätä markkinointiväkeä kuin pipoa? Luulisi olevan aikaa päivittää välillä tätäkin osiota.
Tuo selittää jo kaiken miksi shoppi sun muut on pitkin vittuja. Jos siellä tosiaan tuo Huttusen Jarkko herra "hyvänpäivänfanit" vieläkin KalPassa vaikuttamassa. Ei hyvääpäivää. ttu.Samaa sanonut itsekin ja olen kritisoinut KalPa shopia. Lähetin jopa viestiä KalPalle ja sieltä sain Jarkko Huttuselta eli entiseltä KalPan huippu-haastattelijalta noin 1,5 A4 sivun vastauksen. Ja sieltähän kerrottiin juuri tuota että ei ole budjettia kilpailla suurimpien seurojen kanssa fanitavarasta. Mutta kyllä mun mielestä uudistuksia voisi tehdä vaikka se ei kalliimmaksi edes kävisi. Esim poistaa jotain tuotteita ja tuoda uusia saman budjetin tuotteita tilalle. Koska aika naurettava fakta on se että tuossa shopissa on vielä tuotteita jotka ovat olleet siellä jo pian 8 vuotta...
EDIT. Ja en tajua tuota selitystä että KalPan kokoisella seuralla ei ole rahaa panostaa niin laajaan fanivalikoimaan, mutta kuitenkin seuroja kuten SaiPa ja vaikkapa Sportilla on jo paremmat fanivalikoimat.